Ioan

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публикации

    15
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

3 Нулевая

О Ioan

  • Звание
    Участник
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Луцьк
  • Имя Пользователя
    Ioan
  1. То як анекдот про забор і дрова Пише 1235, а по факту 1950
  2. Дякую, то не то) Двойку бачив по 850грн на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников), і ще десь взагалі по 600. Але треба 1.5
  3. Шукаю дріт титановий, діаметром виключно 1,5мм. Марка Вт 1-0. Ціна якомога нижча=) На разі купую по 1500 грн\кг. Можливо хтось знає де дешевше
  4. Скільки часу розігрівається до 600 та 900 градусів?
  5. 0,32 грама, муфель не знаю, не мій. Планую 1,5кВт взяти собі невеличкий Я так і думав, щоб на повітрі. Просто не ясно на який час витримування орієнтуватися. Втім, просто вийматиму по деталі кожну хвилину і порівняю результати. Метод тика наше всьо) Ґречно вдячний за рекомендації!
  6. Зрозумів, дякую А витримувати біля 20 хвилин? Чи то теж пальцем в небо, і тльки експериментальним методом на конкретній печі можна досягти результату? І чи необхідно залишати деталі охолоджуватись в печі, чи можна їх "нормалізувати" охолоджуючи на повітрі? Сьогодні пробував кузнечним горном відпалити - деякі вийшли, але більшість або перепалені, або недопалені
  7. Чи можливо замінити пробиваючу частину на іншу? Який там діаметр в круглому шилі?
  8. Вітаюсь Виникла необхідність нормалізації\відпалення титану Вт-1.0 та нержавіючої сталі(aisi 304) Намагаючись це зробити простим пальником ніц доброго не вийшло, все нерівномірно, одні деталі сині, одні різнокольорові, одні матово сірі, одні глянцево золоті. Так ось: підкажіть, як досягнути результату глянцевого золотистого кольору, при цьому не втрачаючи сильно багато міцності. Деталі 15*15*1,5мм. Чи підійде для такого муфельна піч? Якщо так - у якому температурному режимі витримувати і скільки часу? В гуглі я не забанений, але толкової таблиці не знайшов. Зустрічав інфу, що нерж 400-499 градусів, протягом 15 хвилин, титан 500-520 протягом 20-25 хвилин. Але хотілося б почути відповідь від людини з досвідом.
  9. Ось в цьому і справа А ось з Вами ми зараз на ФБ поспілкуємось=)
  10. @Денис БереговойТа ось шукав, менше тонни не бачив
  11. Так, треба прес. То відомо) Тільки треба спрощена подача ще. Можете посилання кинути на Ваш? Не бачу таких в гуглі
  12. Бюджет не дозволяє, писав у топі. В нормальному стані вони біля 50к Не бачу такого типу взагалі. Дивився колись це відео. Так, можна зробити. Якщо мати час) Усім дякую за поради, шукаю далі)
  13. Доброго часу доби, шановні. Виникла потреба в пресі. Але не в простому, а в золотому складному. Задача стоїть в розплющуванні кілець(типу штопорних, взагалі використовуються для виготовлення кольчуг). На разі використовую ручний виштовхувач(типу завіси з пальцем), наковальню та кувалду. Але пора оптимізувати виробництво, бо по кілька тисяч разів в день стукати 2кг молоточком (резкое выражение, означающее в общении в определенной среде - очень лень). Пробував встановлювати свою приспособу в гідравлічний прес - вийшов такий же результат, як від молотка. Але втрачається надзвичайно багато часу на подачу\забір кілець та накачування тиску. Тому, шукаю поради! Можливо хтось стикався з таким пресом, який міг би працювати від насосної станції, з подачою сигналу до пресування за допомогою педалі, або кнопки. В неті шукав, щось не можу знайти те, що мені потрібно. Міг би підійти кузнечий молот, але 30000грн(як мінімум) трохи вище моїх можливостей. Буду вдячний за будь-яку інфу.
  14. Вітаюсь. Цікавить одна штука: чи можливо підвищити твердість металу після відпалу? Конкретно - відпалений дріт в'язальний, необхідно надати йому більшої твердості\міцності. Можна цього досягнути методом гартування, або ж нормалізації?