• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Mehanik

Користувачі
  • Продажи

    4/5
  • Покупки

    38/5
  • Публікації

    175
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Повідомлення, опубліковані користувачем Mehanik


  1. Наскільки я стикався з однофазними двигунами, то робоча обмотка має менший опір, а конденсаторна більший, тому що, конденсаторна має більше витків і займає більше пазів на статорі, є ще двигуни де обмотки мають однаковий опір, бо мають однакову кількість витків і займають однакову кількість пазів. Но і в тих і других при роботі без нагрузки ток у конденсаторній, обмотці приблизно вдвічі менший ніж у робочій, і залежить від номіналу конденсатора, а під нагрузкою, у робочій ток чуть зростає, а у конденсаторній чуть зменшується.

    1

  2. В заготовках борштанг потрібно вирізати квадратні отвори, розміром 8х8, 10х10 і 12х12, допуск 0.1 мм. В заготовках вже посверлені отвори. Хто може зробити або підкажіть куди звернутись, а також зоріентуйте по ціні за таку роботу.

    IMG_2280.JPG

    Зарання дякую!

    0

  3. В 08.02.2019 в 21:27, PROTOLaB сказал:

    Собрал масляный туман, приспособил компрессор к токарному tos mn80, чтобы настроить и проверить.

    Там мабудьшо, того тройнічка що на виході з лубрикатора потрібно перевернути на 180 градусів (тобто догори ногами, щоб був розвилкою від лубрикатора).

    А взагалі класний станок, дивлюся і у захваті від культури виробництва. Все так продумане й виготовлене наче це якийсь витвір мистецтва, а не металообробний станок.

    Удачі вам у реставрації й запуску в роботу!

    0

  4. 4 часа назад, Max сказал:

    И тут два варианта - либо я изготавливаю части переключателя для доукомплектовать всякими толкателями и контактами одну из секций, либо я одну фазу каждого из моторов не переключаю.

    Вот схему набросал. Можно так делать? 

    Дивитись потрібно на перемикач (бажано фото виставити), якщо там схама дійсно така як ви намалювали, то потрібно просто роз"єднати перемичку на треті секцій, це якщо секція перемикаюча (можливо перемичка всередині, й можливо прийдетися зробити вивід від контакта назовні). А якщо секція тільки замикаючо-розмикаюча, то оставляти так як є, а одну фазу робити спільну і постійно підключену до обох моторів. Або третій варіант знайти правильного галетника.

    1

  5. В 18.01.2019 в 13:55, Max сказал:

    Народ, хочу уточнить правильно ли я делаю. Перебрал подшипники шпинделя, собрал в кучу как и было, вставил в пиноль и начинаю поджимать двухрядный роликовый подшипник, который на конус садится. При этом на свободном конце шпинделя чувствуется люфт. (На фото отсутствует одна распорная втулка между наружной обоймой роликового и упорным подшипниками - она уже установлена )

    IMG_20190118_103045.jpgIMG_20190118_103103.jpgIMG_20190118_110727.jpg

     

     

    Начинаю гайкой поджимать подшипник роликовый, он садится глубже на конус и люфт уходит. Только люфт перестал чувствоваться и я перестал подтягивать. Но этот люфт я наблюдал на вилете в 400мм от подшипника, а на самом подшипнике там то его и замерять наверное нечем. И в паспорте указано, что шлицевая втулка является второй радиальной опорой шпинделя и она действительно садится на шпиндель очень плотно и имеет также радиальную посадку кроме шлицов. В паспорте описана это делать примерно как я и делал, но не написано какой конечный результат должен быть. Я боюсь убить роликовый подшипник, если вдруг перетянул его. 

    Screenshot_20190118-135000.jpgScreenshot_20190118-135307.jpg

    Я регулював у зібраному стані, ( там на голові справа внизу є спеціальний отвір закритий заглушкою). В такі послідовності: зібрав повністю голову, (підшипники підтягнув до ледь відчутного люфту), підключив станок, і поганяв на середніх обертах хвилин 20-30, щоб прогрівся, далі встановив у шпіндель розточну борштангу ( щоб було за що хитати шпіндель), впер ніжку мікронного індикотора зліва у шпіндель і хитаючи шпіндель вправо-вліво, поступово підтягував радіальний підшипник, поки не вибрався весь зазор. Потім вперши індикатора у торець шінделя вибра осьовий зазор, законтрив гайки і поставив заглушку. Все, можна пускати першу стружку!

    0

  6. Також маю потребу у шліфовці стола від фрезерного 1250х250. А хто, що може сказати про Бердичівський станкоремонтний завод, можливо хто користувався його послугами, які про нього відгуки?

    0

  7. 9 часов назад, Металлист сказал:

    И-40 .Возможно sae-40. Если помещение отапливается, можно 20.

     Главное чтобы там было масло.

    Тільки навпаки, І-40 в теплому приміщені або літом (тому що воно вязкіше, і вже при +10 створює досить значний опір), а І-20, у прохолодному (воно має меншу вязкість).

    0

  8. 15 часов назад, Max сказал:

    подшипники все у меня мертвые, люфтят безбожно.

    То самий простіший і найлекший спосіб це, тоненьким пробоєм порозбивати сепаратори, позганяти шарики вниз до купи і витягнути до верху вал, потім останеться тільки познімати обойми, то вже не складно.

    0

  9. 19 минут назад, Max сказал:

    Снял плунжер насоса. То что я увидел, или не увидел - в общем отсутствуют какие-либо клапана там.

     Там повинен бути шарик, він кладеться у лунку де вихідний отвір на корпусі насоса.

    0

  10. 3 часа назад, Max сказал:

    Решил перебрать коробку

    Я цей корейський "раціоналізм"¬¬ теж розбирав, а діло було так, також було багато грязюки, вирішив розібрати. З переднім відсіком проблем не виникло, все розібралось, а задній не піддався, туди сюди попробувавши його розбирати, вирішив оставити його, коробку помив керосином, з допомогою великого медичного шприца,  зубних щіток та різних проволк з тряпочками. Все зібрав назад ( походу пересверливши лунки фіксатора на барабані вибору подачі, бо деякі шестерні вмикались на половину) залив масло... І тут "любопитство"9_9 вирішило взнати будову муфти, бо на кресленні не зрозуміло як вона працює, розкрутивши регулювальну гайку, з муфти у коробку висипалось з пів сотні шариків величиною десь міліметрів три. І прийшлося розбирати задній відсік. У моїй коробці були добрі підшипники, розбивати сепаратори і витягувати шарики не хотілось, посадка зовнішніх обойм була не дуже туга а внутрішня була плотніша, і вибиваючи вал то в одну сторону то в другу і вкладаючи різні по товщині пластинки між внутрішньою обоймою і шестерньою вдалося зняти підшипники (правда була зплющена трубка підводу масла, і трошки покоцана корзіна муфти об нижню шестерню (якщо будете вибивати то будьте уважні, неможна добивати вал з муфтою до самого корпуса)), нижній вал знявся швидше, по вже напрацьованій технології. Но ці маніпуляції однією рукою, буде мабудь дуже важко виконати (бо буває що ще й третя рука не помішалаб), якщо вам тільки помити і витягнути насос, доречі він виймається з зовні, то можливо не варто ті вали виймати, вимити так скільки получиться, а потім як зберете то залити промивочне масло, трохи поганяти коробку й злити.

    Швидкого вам одужання!

    0

  11. 4 часа назад, romart сказал:

    А как вы ушли от механических рычагов переключения скоростей подач и выбора подач, как выполнено это?

    Перемикачі ще не встановлені, будуть виконані на електромагнітах, на ускорений хід буде встановлена електромагнітна муфта.

    0

  12. Свої станки я фарбував по такі тахнології:

    1. Відмивка гарячою водою з пральним порошком.

    2. Зачистка фарби що відстає, або повна зачистка до металу.

    3. Обезжирювання.

    4. Якщо є глибокі ями, або і не глибокі но хочеться що було красиво, шпаклював автошпаклівкою.

    5. Грунтовка, міксон антикорозійна.

    6. Фарба, нітро "хімрезерв" змішані три кольори (зелена, біла, синя).

    7. Лак, яхтовий "композіт".

    8. Внутрішні частини, піддони та лотки для СОЖ, чарвона 3в1, фірми не памятаю, виробник Чернівці, перевірена, вже років три, ні масло ні СОЖ не роїдають, но вона не має глянцю, тобто напівматова.

    Фарбував краскопультом, а червоною - кісточкою у два шари.

    П.С. Фірми і бренди не рекламую.

    3

  13. 1 час назад, Металлист сказал:

    На двигателе подачи, сверху какая-то скоба. Для чего?

    То пластина, яка притримує двигуна за статор (зроблена для стаховки, тому що кришка двигуна алюміньова, також була багатенько проточена з торця).

    1 час назад, Металлист сказал:

    Для главного двигателя делали переходной фланец? Он закреплен вон теми винтами в потай, верно?

    Так, на заводі була відлита з чавуну заготовка, обточував його я сам, на двигун фланець легенько напресований і прикучений гвинтами у потай.

    Вісь посадки двигуна у фланці зроблена зі зміщенням відносно вісі посадки у станіну станка, щоб можна було відрегулювати зачеплення шестерень, тому що шестерня на двигунові стоїть з меншою кількістю зубів (здається на 24, була підібрана по ширині від якогось радянського мотоцикла).

    0

  14. 1 час назад, Max сказал:

    Скинул стол.... Что сказать - когда один скидываешь, то надо сразу обдумать всё действия, а то я его снял, а потом с выпученными глазами давай думать куда и как его опустить.

    Побережіть здоров"я, це вже дорослий станок, сама перша оснастка яка потрібна, для роботи з ним, це лебідка.

    Ось фото двигунів які на мому станку встановлені.

    IMG_2133.JPG

    IMG_2135.JPG

    IMG_2137.JPG

    IMG_2138.JPG

    IMG_2139.JPG

    2

  15. 13 часа назад, Max сказал:

    Если не затруднит, расскажите пожалуйста какие именно моторы у вас стоят.

    Завтра постараюсь зробити фото табличок двигунів, та як вони встановлені. Двигун шпінделя у мене заходить у середину, для цього був вилитий з чавуну спеціальний фланець, який був напресований на двигун, двигуни постійного струму зверху рівні ( без ребер охолодження), перед напресовкою фланця я обрізав лапи моторові і начисто проточив поверхню де буде сидіти фланець.

    0

  16. "Пульт", то пульт управління станком, там пуск, стоп, реверс, шпінделя, змазка, СОЖ, індикатори навантаження  головного двигуна і двигуна подач,  та джойстики управління подачами. Індикатори і подачі ще не працюють, бо покищо немає часу на нього, займаюсь другим станком. А на рахунок двигунів,  він мені достався без них, а так як у мене немає 3 фаз, і маю любов до двигунів постійного струму, то вони й були імплантовані.

     

    Якщо будуть якісь питання, зрадістю допоможу, чим зможу.

    З повагою, Олексій!

    0