-
Оголошення
-
Кріпта 26.04.24
В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
Посилання - в розділі "Підтримати"
-
Anti
КористувачіРепутація
4 НульоваПро Anti
-
Звання
Учасник
- День народження
Персональна інформація
-
Країна
Украина
-
Привод ПТО-М-230-32.rar 1.rar Книга ПТО-М-230-32.pdf
-
ut-16VM-PM.djvu chijenkoIM.zip UT16.djvu UT16.PDF Плита подмоторная АИР100 на УТ-16 под частотник.rar
-
Героям Слава! А що існує верстат 1Е62А? Чи це описка? Як що мається на увазі С1Е61А, то в інеті паспорта саме на нього на жаль нема. Верстати 1Е61ВМ, 1Е61ПМ, 1Е61ПМа, 1Е61ПМФ3, С1Е61ВМ, С1Е61ПМ, С1Е61А, УТ16П, УТ16В, УТ16ВМ, УТ16ПМ, УТ16ВМТ, УТ16ПМТ є "ідентичні" за винятком коробки (привода), електрики, класу підшипників та якості виготовлення. Можу дати книгу на ПТО-М-230-32 (С1Е61А)
-
Напевно Ви мали на увазі BLDC... Так, Ви праві але тут велике але... т.т. киньте поселання на 200$. В Україні BLDC 5квт 600$ + міски (не знаю не шукав т.т. вже занатто). Чому народ ставить час+ас-к? Вірно - найдешевше, найпростіше... А проблеми... кого вони цікавлять, треба верстат запускать ))) Мало хто заглиблюється у тему. Я не великий спец (нехай мене виправлять), але BLDC по показниках, подібний з колектором. Асинхроннік конкурує тільки у вартості, по показниках - в прольоті. До довідки, С1Е61А рідний двигун 5,3квт, (рік тому, я взяв за) 2500грн., ПТО-М (новий) 5000грн (рік тому 4000)
-
Так, вибачте, поплутав цифри з Вашим частотником 3квт! Але все одно цифри найменьші... Ось, для Вас виписав вже працюючі варіанти, може стане в нагоді, для аналізу... 1к625 шк - 1:2 (Ф150 на 300) дв - 5,5квт 900 об час - 11квт (з компенсацією ковзання) 1а616 шк - каже що штатні ~1:2 дв - 4,5квт 1500 об час - 5,5квт 1а616 шк - 1:2,2 (Ф139 на 300) дв - 5,5квт 1500 об час - ?квт Ваш С1Е61А шк - 1:1,3 (Ф100 на 130) дв - 4квт 700 об час - 3,3квт
-
Так, Я вже писав (про кастровану технологію ас-к+час-к). У вашому випадку, чому Я зацікавився - тому, що 3квт., це найменьша цифра яку Я зустрічав на прямому приводі (на середніх верстатах). Зазвичай, вирішують це більшим двигуном і частотником, та зменшення шківа на двигуні і збільшення на шпинделі. Так компенсація ковзання + енкодер начебто лікують, але Я не зустрічав зрозумілих/доступних прикладів... Ігор Кава щось подібне робив на своїй тв16... Проблема не в коробці, а в відсутності рідних компонентів (двигуна і ПТО), коробка не передбачена на цьому верстаті і в загалі шкідлива, її викинули щоб позбавитись проблем і підвищити якість обробки ("А" клас). Так дуже доцільне зауваження. Двигуни балансуються доцільно своїх обертів, але не досить ретельно, при великих обертах з'являється вібрація, яка впливає на якість обробки. А у Вашому випадку 3квт. 900об. т.т. якщо встановити 5,5-7,5квт. 1400об., буде достатньо, або балансувати. Як що підсумувати, найліпший варіант для верстатів (але на для всіх людей), це постійний струм... колекторний двигун з тахо і перетворювачем... Тобто рідні компоненти.
-
Дуже дякую за змістовну відповідь! Довдину паса брали 1992?
-
Кул +++ Шків на моторі трохи менше чи мені вважається? Який частотник? 700 об. не мало? Я зрозумів, що двигуна не було, а ПТО-М? Чудово було б відео в процесі обробки, під навантаженням. Нема плунжера перемикача масляних каналів - плунжер постійно качає чи взагалі забитий? Маслосланцію Ви перероблялі? Виглядає круто. Баку СОЖ нема, чи теж модифікований?
-
Аааа, "не бачів", нууу тепер все зрозуміло...))) Маленький вступ. УМЗ ім Володарського виробляв (згідно інтернет джерел): ТВ-01, ТВ-01М, 1Е61, 1Е61М, 1Е61МТ, 1Е61МТС, 1Е61ВМ, 1Е61ПМ, 1Е61ПМа, 1Е61ПМФ3, С1Е61ВМ, С1Е61ПМ, С1Е61А УТ16П, УТ16В, УТ16ВМ, УТ16ПМ, УТ16ВМТ, УТ16ПМТ, УТ-320, УТ16Ф3, УТ16Д Дуже сумніваюсь, що Ви бачили хоча б на картинках всі ці верстати...) Тому їх використовували на заводах, щоб не робити план? Напевно "план" різний ) "Разова робота" це виточив і викинув? Ви плутаєте чистову обробку і високу якість обробки. Чистовий прохід можна зробить і на ТВ16 чи 16к20, але високої якості Ви не отримаєте. Високоточні верстати "А" - для високоякісних робіт. А як що горобців поганять, купіть "калашнікоф" Дивно, Я вважав що "А" клас прецизійних верстатів це і є ідеал...) З приводу зйомів і гучних заяв "фахівців" чіпмейкера та розповсюдження міфів і байок - забийте в ютубі - верстати з прямим приводом... Ще раз наголошую, на С1Е61А немає коробки передач (є коробка подач) із за її непотрібності і взагалі вона шкідлива високій якості... Є знижувальний редуктор 1:8 . Частотник однофазный. Съем 24 мм за один проход!! Це були приклади асинхронного двигуна + частотник (прямий привід, як на С1Е61А), тобто частотник+ас-к це кастрована технологія і вона працює! На С1Е61А колекторний двигун + ПТО-М + тахогенератор (на мій не компетентний погляд технологія більш досконала): - колекторний двигун незрівнянно потужніше асинхронного двигуна (правда є недолік - щітки). - колекторний двигун краще працює на низьких обертах. - постійний контроль обертів здійснюється завдяки тахогенераторові, від 0 до 2000 об. Так є і проблеми - це відсутність фахівців (мізків)... З тикнувся з відсутністю фахівців з постійного струму і наладці ПТО-М-230-32, якщо є відгукніться.
-
Всем здравия! Сразу извиняюсь за Болгарский суржик, но мне так удобнее. Прочитав данную тему - не выдержал, зарегистрировался, поскольу тоже являюсь владельцем С1Е61А. Не являюсь какимто супер специалистом и гадалкой, поэтому постараюсь ответить/написать то, что знаю... 1. В инете инфы не много но она есть. Аналоги С1Е61ПМ, С1Е61ВМ и УТ-16. 2. С1Е61А - это прицензионный станок "А" класса точности (согласно класификации и правил маркировки станков). Со стороны ЗБ, между продольными направляющими выбит номер, год и клас точности изготовленной станины (и да, класс точности станины к оборотам двигателя, и коробке отношения не имеет). 3. Коробки передач НЕТ (это + т.к. обороты можно менять в процессе работы). Есть коропка подач с гитарой - помоему можно резать всёооо. 4. Обороты регулируются двигателем и переключателем 1:8. Это практически как асинхронник + (новомодные) честотник но с обратной связью (инкодер). Тлько новомодные (асики + часики) существенно поигрывыют в мощности. С переходом на частотник особых проблем не вижу, в инете есть приметы с 1к62 прямо на шпиндель, но по 10мм снимать нельзя (а надо?). Станок считаю просто супер (моё мнение), ИЖы нервно курят в сторонке... да есть некоторые неудобства, но они есть у каждого станка, нужна адоптация. Поскольку "А" сохраняются в отличном состоянии, считаю большой удачей купить такой станок, тем более, что ульуновцы серьезно выигрывают в цене, качеству, возможности и сохранности. В ютубе есть видео парня из залесья, у него двиг. =220в 19,5А 3,8кв , подключон от ~220 он не жаловолся на мощность. 40А это не 75А. Данный станок комплектовался разными двигателями (у меня =220В 27,5А 5,3кв) и разными ПТО-М 230 и 115 - какой у Вас?