Кульки там нічому не заважають.
В шпінделі в районі шестерні вкручений винт який входить в паз в шомполі.
Вчіться користуватись пошуком по 6720 є тема де все це описано.
Якщо шпіндель не перевіряли на призмах, то можливо й немає сенсу гнатись за більш висококласним підшипником.
На фото вище скоріш за все перемаркований.
Див обойми - мають бути штампи "2" як на фото.
Все верно, СССР, левое с заточкой правого, заточка довольно качественная, возможно заводская.
Сверлить кто-то пробовал как правым алюмишку поэтому не сгорело.
Алмаатинець (підш. ковзання).
Там та шорсткість не відчуваеться, тількі візуально видно.
Станину проміряв, загальна геметрія досить непогано витримана.
Знімайте тахогенератор (менший якорь в хвостовій частині), міняйте пішипники.
Крильчатку охолодження можна зняти, на мінімальніх подачах двигун обертаеться дуже повільно й вона майже не працює.