• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

васско

Користувачі
  • Продажи

    16/5
  • Покупки

    35/4,94
  • Публікації

    201
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Повідомлення, опубліковані користувачем васско


  1. Вибачаюсь за те що не по темі, але в мене 1612В-491, це верстат старіший за ТС 135М і він на підшипниках ковзання а ваш на підшипниках кочення, але це не основне. Хочу попросити вас якщо не важко зняти розміри кришки поперечного суппорта, бо в мене вона відсутня а найти неможу. Щоб попробуати зробити самому немає розмірів, завчасно дякую.

    1

  2. ТВ 320 от него не подходит, просмотрел паспорта станков   даю ссылки по моделям от которых подходит 1612В-491,  1612п-491,  1612В,  1612П,  ТС135М-491,  ТС135М,  Т135В. Размеры плиты 400-120мм, ластохвост  69мм это без клина, и его высота 12мм.

    0

  3. Уважаемые форумчане обращаюсь к вам с  такой просьбой может кто в курсе где можно приобрести малую продольную с верхней крышкой поперечного суппорта а также заднюю бабку к такому станку как 1612В-491 или ТС 135

    0

  4. Есть куча мото техники с мокрым сцеплением, которая ездит например на 10W40. Просто надо смотреть на индекс для чего оно разработано, для житкого, или  для мокрого сцепления. Также во многом соглашусь с цитатой @MISHA KU ещё одна версия почему ведет сцепление, это возможный износ пазов по которым перемещаются выступы дисков, они должны  быть ровным  без ступенек. Проверьте. Поищите в мануалах к импортным мотоциклам с мокрым сцеплением.

    0

  5. 16 минут назад, ig3757 сказал:

    5 фазный мотор, контроллер идет свой. У меня такого плана на делилке(помощнее). В гугле есть на него паспорт.

    Можете скинуть ссылку на паспорт, буду благодарен. Искал в гугле паспорт и не нашёл.

    0

  6. Є такаж техніка 73 року випуску, по паспорту повина брати від 10 до 13 літрів на 100км доречі це з головою під 93 бензин 92 л.с. також є під 76 октан там на літру більше прописано. Бере так як прописано в паспорті, то до чого я веду, що любий мотор не любить коли над ним роблять експеременти а любить правду.  Тут багато прописали правильно, ходова в ідеальному станні,тиск в колесах правильний,резина не 205 а 185,

    що до клапанів  1 і 8 різниця в 5 сотих. Запалення правильно виставлене,в вашому випадку по стробоскопу. Не повинно бути підсосу повітря в впускному колекторі, а особливо в ваккумі бо буде жерти як паровоз.Провірте ваккум на трамлері чи не дирявий. По карбові теж не мало ньюансів, не все так просто як здається. Також тиск в пошневій групі не повинен перевищувати  одну атмосферу, а краще щоб був ідеальний і з таким тиском як у паспорті до авто. І тд і тп...

    0