• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Едвард

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    52
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

Едвард останній раз здобув день на жовтня 27 2023

Едвард має найбільш улюблений контент!

Репутація

12 Нульова

Про Едвард

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Ед
  1. Скоріше за все куплю готовий блок живлення на 21 вольт,і буде добре,тому що ,платок в ближньому доступі немає,а замовляти...то готовий блок вийде дешевше,чим платки з доставкою Воно того варте
  2. Товариство, доброго часу доби усім Трохи апну тему Перепаяв батареї до 18ти вольтового шуріка...шурік ожив,крутить на ура... По зарядному-рідного 18ти вольтового мало ..підчепив до нього DC-DC платку .і нижче 35 вольт вона не регулювала... плюнув,підчепив її до двоамперної телефонної зарядки...заряджає,але довго... Стару зарядку ж жаба давить викинути,ну,перемотав транс на 21 вольт (зарядка проста-транс+діодний мостик з кондьором)...але,коли підпаяв платку з діодами до транса-на виході маю...27 вольт...Що за фігня?-те що місток напругу повишає,те я знаю...але ж кондєй її має згладити... Підкажіть куди копати,чи купити готовий блок живлення на 21 вольт і не морочити м'яке місце? Дякую за підказки
  3. Банки усі по 12,5 вольт,закриті,тобто густину електроліту не поміряєш... Поїде бабулька на СТО до електрика,де є необхідне начиння,бо...розбереш,а завтра бог зна будеш,то то ще той гемор Дякую усім за підказки
  4. Заряджала по мірі розходу батарейки ,зі слів...на зиму банки знімались,щоб не перемерзли
  5. Нагрузрчна вилка потрібна ...якої немає...відправляти до авто електрика,бо одною викруткою там нічого не зробиш
  6. Перемацали усі клеми...по рівному розвиває максимум 27км/год...і усе... напевно що все-таки потрібно до аккумуляторщика... То все-таки не фара,а якби денний ходовий вогонь,чи катафот...він штатно вмикається при повороті ключа в замку
  7. Ще одне-усі банки заряджені до 12,5 вольт...но,при вимкненому замку "запалення"...при підключенні провода до акума,якось сильно іскра проскакує...невже він повністю не розриває коло?
  8. З приладів...тільки китайський тестер,і паяльник...чудо по ходу не нове,не можуть з заводу,бути відсутніми кілька шурупів... Акумулятори свинцеві
  9. Можливо,що не в тому розділі створив тему,то прошу модератора перенести в потрібний розділ
  10. Доброго часу доби усім,приволокла сусідка чудо китайського велопрому.. Різко знизилась швидкість,з 42км/год до 20км/год,+ почались глюки з фарою-сам по собі загоряться ближній АКБ поміняні,свинцеві, заряджені до 50V, Але,під час руху,показометр різко падає до повного розряду,після перезапуску-знову показує повний заряд,+пищить штатна сигналізація... На останньому фото-розєднана фішка,як сказано хазяйкою-так йшло з заводу(чудо бралося новим) Може бути таке,що полетів блок управління? Запобіжники цілі,клеми,фішки не окисленні
  11. Якщо вони робочі,то звісно що підуть Дякую
  12. Думаю що тему можна закривати, дякую усім за допомогу Прямі кулачки потрібні звісно
  13. Велика подяка!!! Написав адресу в пп
  14. Дякую за інформацію