proekt

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    108
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

32 Нулевая

1 подписчик

О proekt

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Польша
  • Город
    Wrocław
  1. "Зеленый тариф" это - "схема"... Как любая "схема" разработана под кого-то лично. Если Вы, не тот, под кого она разработана, нет смысла подводить под это дело "экономические расчеты". Да - профит возможен... Но как в любой другой "схеме" . Как в лотареи
  2. 100аг AGM акумулятор коштує приблизно до 6000грн. Вам потрібно - 7, тобто до 42 тис.грн
  3. Большинство генераторов - трехфазные. Так или иначе Вам нужен постоянный ток. Щеточные двигатели работают от генератора более-менее. С трехфазными уже не всё так просто.
  4. У него довольно простое (гениальное) управление PWM (ШИМ). Реализуемо школьником на чем-то типа Ардуино
  5. Думаю що то менш бюджетно ніж будь-який акумулятор... Можливо більш є сенс заморочитись агрегатом - генератором на пропан-бутані ? Якщо двигуни - щіточні, то не дуже будуть впливати різні там "гармоніки" від агрегата. Подумайте над випрямлячем і регулятором напруги. П.С. Якщо бюджету нема на 7 автомобільних акумуляторів Start-Stop (AGM)... То мабуть це все ж авантюра... Їх вистачатиме на 1-2 години роботи. Пізніше додати ще одну таку саму. Чи зробити батарею на підміну. Чи зібрати "правильну" батарею.
  6. Документацию на гидравлический кран Palfinger PK17500C куплю. Схемы гидравлическую и электрическую, в первую очередь 1000 грн
  7. тоді купіть готовий 1. вигідно робити або дуже прості речі (наприклад зворотній молоток), щось що швидко і не складно можна зробити з підножних матеріалів 2. Вигідно робити щось, що дуже дороге (переважно через вартість ноу-хау), або щось чого просто не існує (якийсь специфічний станочок). Саморобний аппарат зварювальний, пилосос, причеп автомобільний і т.п. відносно масові і відносно доступні речі - робити не вигідно.
  8. То не через те, що вони навчились робити добрі, а чарез те що не навчились робити жодних
  9. якщо то не кредит, а готівка - мабуть вживаний "бренд" TIG DC зазвичай багато, до кольору, до вибору. Заводи міняють обладнання, бо міняють, а "побутових" покупців не тк вже й багато (в порівнянні з MIG) AC/DC трохи менше, але теж є
  10. в омеги неудобный выход с омеги будут ступицы такая концепция - мост с фланцами (мерс/бмв) и ступицы с фланцами (омега) и какой-то переходник фланец-фланец. Идеально бы конечно найти мост с фланцами как в омеги на ступицах
  11. Нужно изготовить гидроцилиндр для пресса. В том числе можно переделать из б/у. Исходные параметры (могут корректироваться в зависимости от имеющегося материала) Двухстороннего действия. Усилие - примерно 25т (рабочий ход) Крепление, предпочтительно - передний фланец. Возможны монтажные отверстие по бокам. Диаметр поршня - 125-140мм Диаметр штока - от 63мм Ход - 200-300мм Длина выступающего штока на сложенном цилиндре - 60-80мм Окончание штока (для крепления матрицы) - внутр. резьба М12-М14. Остальные подробности с желающим изготовить. Фото как пример. Естественно не те размеры
  12. Інфа не потрібна - потрібен міст А в цілому, то питання зняте - валом мостів БМВ, Мерс. Вузьких і дешевих
  13. Наприклад? Бо китайці давно роблять все, тільки я не знайшов цілком, або не знайшов як окрему запчастину. Електротракторний міст, моторредуктори (з високим моментом) то якраз то що потрібно під мої прожекти. Це не зовсім "тракторець". Назвемо то - шассі. Дуже тихохідне - номінальна швидкість 2-4 км/год, максимальна - 6-7 км/год.