• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Флекс

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    4/5
  • Публікації

    16
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про Флекс

  • Звання
    Учасник
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна
    Україна
  • Імʼя користувача
    Максим

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0
  1. Доброго вечора. Знімаєте патрон, за ним пластину на шість болтів, та в бабці регулюючу гайку. Виходить в сторону зад.бабки. Чим витискати Вам вирішувати. Я знімав шків ременя, вал, шестерню і легенько через мідну оправку вистукував. Але придивіться довколо, щоб нічого не зломати.
  2. Треба знайти розшифрування підшипників СКФ в інтернеті, як Вам описали вище, різниця в сепараторах, обоймах, классу і т.д.
  3. Максиме дякую за пораду, тоді збирати не на столі, а в передню бабку і мікрометр на сам шпіндель, та досягнути 1-3 микрон люфту на ньому? Ще питання до Вас, а дуплекс як регулюється, це 3,4 спарені, так?
  4. Всім привіт. Раніше придбав данний верстат (ИЖ 250 ИТВ, з зовнім ременем), потроху доводжу до діла. На данний час розібрав передню бабку, замінюю те що потребує заміни і також всі підшипники. Саме по підшипникам і питання, а саме консультація, порада, поправка тих хто розуміється. Було знайдено всі шпіндельні підшипники: *Перший: Другий: Спарені третій і четвертий: Та пятий і шостий: Ну і сам шпіндель: Чи правильно я розумію про їх регулювання. Регулюється тільки перший, лише про нього знайшов написане? А саме разбирається шпіндель, виймається кільце перед переднім підшипником, який сідає на конус, збираєть на столі все без нього, з усіма підшипниками ( окрім 5,6) до самої різьби/гайки. Все це діло стягується гайкою, виставляємо на передній підшипник стійку з мікрометром часового типу, з поділкою 1микрон, та вибираємо підтяжкою гайки радиальний люфт, поки не досягнемо люфу в 1-3 мікрону. Після цього, заміряємо відстань розташування знятого переднього кільця. Шліфуємо його в цей розмір, розбираємо шпіндель, ставимо кільце та збираємо все вже з ним. Забув написати, що вимірювання проводяться на сухі, вимиті від змазки підшипники. Чи правильно я все зрозумів, чи треба ще якось регулювати другий підшипник, в середині є розпорне кільце, чи воно вже на заводі відрегульовано?
  5. Питання вирішено, всім дякую. Я ще новачок в цьому ділі, будем вчитися.
  6. Дякую, так вже і роблю, з чавуну. Дякую, робимо нову з чавуну, без експериментів)
  7. Дякую, вона знімається, якщо що, то новую дам зробити. Але треба вирішити з якого матеріалу краще.
  8. Женя, дякую за відповідь. Так, ця частина знімається, фіксується бронзовими шплінтами, вибив їх. Вона напевно таки з чавуну, можна таки виточити нову, чи спробувати наплавити чавунную присадкою.
  9. Вітаю. Підскажіть будь-ласка, верстат ИЖ250 ИТВ, обслуговую передню бабку, звернув увагу на зношену вилку (втулка/напівкільце) яка переміщує шестерню, має зношення в місці тертя <1мм. Питання, чи можливо наварити и фрезернути, пробував полуавтоматом точкою - стріляє, погано вариться. Що то за метал, хочу ще спробувати в оргоновому середовищі, нержавійкою ER308 наплавити та фрезернути. Хто, що порадить?
  10. Дякую, поки пошуки Україна, є надія що знайдеться)
  11. Доброго вечора, не можу писати в приват, пише - заборонено. Якщо Вам є що запропонувати, напишіть будь-ласка мені на вайбер. Бюджет буде дорівнювати стану верстату.
  12. Куплю токарний верстат ІЖ (квадратний), модифікація розглядається. Комплектний. Розгляну всі пропозиції. ххххххххї Максим, не завжди можу розмовляти, можно і на вайбер писати.