executer
КористувачіРепутація
0 НульоваПро executer
-
Звання
Учасник
- День народження
Персональна інформація
-
Стать
Мужчина
-
Країна
Украина
-
Імʼя користувача
Павел
-
Розібрав та й переміряв опори. 4 з них, схоже, з однієї партіі, бо майже однакові розміри. Встановив їх на нижню вісь, все ходить плавно, клину нема. Щоправда алюміній грає від стискання втулок і основа після затискання вже зовсім не пласка. Тож основу затискав максимально, а зажим втулок відпустив максимально. Одна опора (та що з мідною прокладкою) за вимірами - зовсім кривенька. Поки відклав її, а другу вісь зібрав на трох опорах. Також заміряв люфт направляючої у втулці - до 0,1мм на ричазі у 2 см: Тож не варто розглядати ці втулки як поліпшений варіант кулькового підшипнику.
-
Під час збирання виплили косяки із алюмінієвими опорами. Окрім того, що одна була з великим отвором під підшипник (описав вище) то ще й висоти центру гуляють. Зараз якщо затягнути усі гвинти - то клине намертво направляйка. Скоріше за все, треба розябрати і перебрати опори на пари з однаковою висотою, я їх перемішав після розборки, тож може вони просто із різних партій. Як не зійдуться у пари - то кращій варант - то поміняти поодинокі на довгі спарені опори як оці https://cnc.prom.ua/p21755787-zakrytyj-linejnyj-podshipnik.html Круглі рейки у мене параллельні, тож з довгими направляйками максимум буде перекос горизонталі, який можна лікувати підкладками. Звісно, якщо вісь отвору параллельна основі у китайців, бо таки допуски у отворі посадки підшипника вони вочевидь не просто так роблять ( Поки що які висновки зробив: 1) залишати допуски на регулювання. деталі мають триматися на болтах і терті а не на посадках. Бо наробив щільних посадок під гайки ШВП - то вже висоту гайки неяк не відрегулюєш окрім як підкладками під опору. 2) Розміри у китайців грають дуже. Тим паче ти, що не заявлені ніяк (виступи на основі алюмінієвої опори) 3) Кріплення екзотичне краще не закладати. Бо думав довгі гвинти М4 з довгою різьбою можна у сусідньому гастрономі узяти - ні, лише металвіс, по ціні золота та ще й не у наявності. Подумавши трішки з дрелькою і мітчиком вдалося замінити кріплення на пари стандартних гвинтів.
-
Прийшли підшипники ковзання бронзові графітонаповненні. Доволі якісні. Шангелем усі діаметри однакові, люфт на опорі десь на межі почуття. Почав збирати усе до купи. Виявилась одна опора алюмінієва з отвором у +0.7 мм. Тобто підшипник ковзання там бовтається навіть на максимальному зажимі. Полікував вкладишем із мідної фольги 0.3 мм.
-
За вашою порадою
-
Поки чекаю на двигуни, потрішки доробляв кріплення. Також на форумах мене переконали що кульки по круглих направляйках - то зовсім не на довго. Тож замовив латунні із графітовим наповнювачем на заміну. У мене довжина ходу смішна, тож основний (і єдиний?) недолік втулок ковзання - мала швидкість для мене буде не актуальним. Розумію, що при великому навантажені і вигині круглих направляйок - буде клинити. І заодно розпиляв опори під зажим втулок, щоб не залишалось ніяких люфтів: Приклад втулок aliexpress
-
После поворота осей (длинная от меня - ко мне; короткая - влево - вправо) так сделать не получится (я так понял Вы имели ввиду неподвижный портал висящий над осью). По поводу того что не достает шпиндель - то посмотрел много реализаций консольных - везде делают вынос. Можно его сделать с поворотом головы заодно, чтобы не бесполезный вес был.
-
Сейчас по компоновке шпиндель почти никуда не достает, следует повернуть стол чтобы более длинная ось ходила в плоскости колонны (от меня-ко-мне на картинке), а более короткая - от-к колоне? Понятно теперь почему так на всех фрезерах располагают оси) Если по короткой оси шпиндель не будет доставать - тогда нужно подкладку под кронштейн предусматривать?
-
Тут на барахолці є БВ направляйки з каретками виробництва тайвань та японія, з натягом і непогано виглядають. Я так розумію що це кращій варіант ніж китай без натягу за тіж гроші? Для осі Z потрібні коротеньки 200-300мм довжиною.
-
-
Ще питаннячко щодо розміру крокових двигунів, бо треба замовляти під них кронштейни. Взагалі розраховував на Nema23, але вони лише на 2Нм якщо не брати довгі як ковбаса. А 2Нм я так розумію то десь на грані для мого випадку і краще закладатись на Nema34 у таких моделей буде більш прийнятний момент обертовий і на коротких моторах? Уся залізяка наразі важить 19 кг, тобто можно вважати що масса рухома буде десь із 30 кг, із запасом. Я приблизно поміряв максимальний спротив покою, треба прикласти 500 грамів на плече у 55мм щоб поворушити вісь. Це забере приблизно 0,3 Нм. Крок ШВП 5мм. Тож із мотором у 2Нм отримаємо приблизно 150 кгс (https://darxton.ru/wiki-article/perevod-krutyashchego-momenta-v-silu/), я правильно розумію що це дуже багато для 30 кг рухомої маси і Nema23 мотору вистачає із великим запасом?
-
Гарних вихідних! Трішки просунулась збірка. Прийшли китайські ШВП 250мм та 300мм з подвійними гайками, кінці одразу оброблені були, на скільки зміг - поміряв биття відносно гайки на кінцях: 5-7 соток, не більше. https://www.aliexpress.com/item/32966737160.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.404c4c4d0a8i4N І були виготовлені опори для ШВП гайок. Впродовж ходу кареток супротив більш-меньш однаковий, на підході до опори винта - зростає, але не клине. Наступним кроком треба накреслити та замовити опори під ШД, бо під стандартні нема отворів на стійках, та креслити вертикальну вісь. Питання які зараз є: Чи треба китайську ШВП якось промити перед використанням? Вона трішки змащена, схоже на літієве змащування, планую мастити літієвим мастилом густим, можна так робити? У комплекті не було ніпелю, можна напхати мастило шприцем і закрити пробкою різьбовою чи треба лише під тиском прокачати щоб полізло зі щілин? Гайка подвійна - це для завдання натягу шляхом підбору товшіни проставки? Чи можна чепляти ШД на вільний кінець винта (протилежно до упорної опори)?
-
Спасибо, на ЧПУ оказалось немного дешевле изготовить, нашел на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) исполнителя
-
тим більш що по вісі Y все одно одна ШГП через довгий ремінь привід буде.
-
Підкажіть по тримачу кареток? Так зрозумів що на замовлення його виготовляють для вас. То виходить що по ньому і базується уся збірка: каретки у притул до заглиблення, і по кареткам вже рейки на профілі виставляєте? Ця деталь не шліфується, а одразу у розміри фрезерується? Для ціього достатньо якісного фрезерного верстата?
-
Це я розумію. Мені цікаво було зрозуміти скільки може коштувати обробити 100 кг пластин з точністю достатньою для встановлення рейкових направляйок, бо ніколи такого не замовляв і гадки не мав скільки може коштувати. Вже форум більш-меньш зорієнтував що десь 2к плюс-мінус 1к.