executer

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    25
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про executer

  • Звання
    Учасник
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Павел
  1. Розібрав та й переміряв опори. 4 з них, схоже, з однієї партіі, бо майже однакові розміри. Встановив їх на нижню вісь, все ходить плавно, клину нема. Щоправда алюміній грає від стискання втулок і основа після затискання вже зовсім не пласка. Тож основу затискав максимально, а зажим втулок відпустив максимально. Одна опора (та що з мідною прокладкою) за вимірами - зовсім кривенька. Поки відклав її, а другу вісь зібрав на трох опорах. Також заміряв люфт направляючої у втулці - до 0,1мм на ричазі у 2 см: Тож не варто розглядати ці втулки як поліпшений варіант кулькового підшипнику.
  2. Під час збирання виплили косяки із алюмінієвими опорами. Окрім того, що одна була з великим отвором під підшипник (описав вище) то ще й висоти центру гуляють. Зараз якщо затягнути усі гвинти - то клине намертво направляйка. Скоріше за все, треба розябрати і перебрати опори на пари з однаковою висотою, я їх перемішав після розборки, тож може вони просто із різних партій. Як не зійдуться у пари - то кращій варант - то поміняти поодинокі на довгі спарені опори як оці https://cnc.prom.ua/p21755787-zakrytyj-linejnyj-podshipnik.html Круглі рейки у мене параллельні, тож з довгими направляйками максимум буде перекос горизонталі, який можна лікувати підкладками. Звісно, якщо вісь отвору параллельна основі у китайців, бо таки допуски у отворі посадки підшипника вони вочевидь не просто так роблять ( Поки що які висновки зробив: 1) залишати допуски на регулювання. деталі мають триматися на болтах і терті а не на посадках. Бо наробив щільних посадок під гайки ШВП - то вже висоту гайки неяк не відрегулюєш окрім як підкладками під опору. 2) Розміри у китайців грають дуже. Тим паче ти, що не заявлені ніяк (виступи на основі алюмінієвої опори) 3) Кріплення екзотичне краще не закладати. Бо думав довгі гвинти М4 з довгою різьбою можна у сусідньому гастрономі узяти - ні, лише металвіс, по ціні золота та ще й не у наявності. Подумавши трішки з дрелькою і мітчиком вдалося замінити кріплення на пари стандартних гвинтів.
  3. Прийшли підшипники ковзання бронзові графітонаповненні. Доволі якісні. Шангелем усі діаметри однакові, люфт на опорі десь на межі почуття. Почав збирати усе до купи. Виявилась одна опора алюмінієва з отвором у +0.7 мм. Тобто підшипник ковзання там бовтається навіть на максимальному зажимі. Полікував вкладишем із мідної фольги 0.3 мм.
  4. Поки чекаю на двигуни, потрішки доробляв кріплення. Також на форумах мене переконали що кульки по круглих направляйках - то зовсім не на довго. Тож замовив латунні із графітовим наповнювачем на заміну. У мене довжина ходу смішна, тож основний (і єдиний?) недолік втулок ковзання - мала швидкість для мене буде не актуальним. Розумію, що при великому навантажені і вигині круглих направляйок - буде клинити. І заодно розпиляв опори під зажим втулок, щоб не залишалось ніяких люфтів: Приклад втулок aliexpress
  5. После поворота осей (длинная от меня - ко мне; короткая - влево - вправо) так сделать не получится (я так понял Вы имели ввиду неподвижный портал висящий над осью). По поводу того что не достает шпиндель - то посмотрел много реализаций консольных - везде делают вынос. Можно его сделать с поворотом головы заодно, чтобы не бесполезный вес был.
  6. Сейчас по компоновке шпиндель почти никуда не достает, следует повернуть стол чтобы более длинная ось ходила в плоскости колонны (от меня-ко-мне на картинке), а более короткая - от-к колоне? Понятно теперь почему так на всех фрезерах располагают оси) Если по короткой оси шпиндель не будет доставать - тогда нужно подкладку под кронштейн предусматривать?
  7. Тут на барахолці є БВ направляйки з каретками виробництва тайвань та японія, з натягом і непогано виглядають. Я так розумію що це кращій варіант ніж китай без натягу за тіж гроші? Для осі Z потрібні коротеньки 200-300мм довжиною.
  8. Извините, я пока не очень в теме, в документашках пишут про погрешность высоты подошвы каретки в десятку. У конкретно этих экземпляров разброс высоты подошв рельса-каретка поменьше чем десятка?
  9. Ще питаннячко щодо розміру крокових двигунів, бо треба замовляти під них кронштейни. Взагалі розраховував на Nema23, але вони лише на 2Нм якщо не брати довгі як ковбаса. А 2Нм я так розумію то десь на грані для мого випадку і краще закладатись на Nema34 у таких моделей буде більш прийнятний момент обертовий і на коротких моторах? Уся залізяка наразі важить 19 кг, тобто можно вважати що масса рухома буде десь із 30 кг, із запасом. Я приблизно поміряв максимальний спротив покою, треба прикласти 500 грамів на плече у 55мм щоб поворушити вісь. Це забере приблизно 0,3 Нм. Крок ШВП 5мм. Тож із мотором у 2Нм отримаємо приблизно 150 кгс (https://darxton.ru/wiki-article/perevod-krutyashchego-momenta-v-silu/), я правильно розумію що це дуже багато для 30 кг рухомої маси і Nema23 мотору вистачає із великим запасом?
  10. Гарних вихідних! Трішки просунулась збірка. Прийшли китайські ШВП 250мм та 300мм з подвійними гайками, кінці одразу оброблені були, на скільки зміг - поміряв биття відносно гайки на кінцях: 5-7 соток, не більше. https://www.aliexpress.com/item/32966737160.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.404c4c4d0a8i4N І були виготовлені опори для ШВП гайок. Впродовж ходу кареток супротив більш-меньш однаковий, на підході до опори винта - зростає, але не клине. Наступним кроком треба накреслити та замовити опори під ШД, бо під стандартні нема отворів на стійках, та креслити вертикальну вісь. Питання які зараз є: Чи треба китайську ШВП якось промити перед використанням? Вона трішки змащена, схоже на літієве змащування, планую мастити літієвим мастилом густим, можна так робити? У комплекті не було ніпелю, можна напхати мастило шприцем і закрити пробкою різьбовою чи треба лише під тиском прокачати щоб полізло зі щілин? Гайка подвійна - це для завдання натягу шляхом підбору товшіни проставки? Чи можна чепляти ШД на вільний кінець винта (протилежно до упорної опори)?
  11. Спасибо, на ЧПУ оказалось немного дешевле изготовить, нашел на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) исполнителя
  12. тим більш що по вісі Y все одно одна ШГП через довгий ремінь привід буде.
  13. Підкажіть по тримачу кареток? Так зрозумів що на замовлення його виготовляють для вас. То виходить що по ньому і базується уся збірка: каретки у притул до заглиблення, і по кареткам вже рейки на профілі виставляєте? Ця деталь не шліфується, а одразу у розміри фрезерується? Для ціього достатньо якісного фрезерного верстата?
  14. Це я розумію. Мені цікаво було зрозуміти скільки може коштувати обробити 100 кг пластин з точністю достатньою для встановлення рейкових направляйок, бо ніколи такого не замовляв і гадки не мав скільки може коштувати. Вже форум більш-меньш зорієнтував що десь 2к плюс-мінус 1к.