Bogdan Manko

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    13
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

2 Нулевая

О Bogdan Manko

  • Звание
    Участник
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Трускавець
  • Имя Пользователя
    Djulfy
  1. Допоможіть встановити і виставити гранітну плиту 1000*630 кл 0 маде ін СССР. У плити є 4 болта для нівелювання і то М16. Я думав що там є 5 гвинтів з дрібною різьбою, але не тут то було. Може мені зробити підставку під неї на трьох ніжках, але ж її рідні болти повинні з однією силою впинатись в плиту...
  2. як її купити?
  3. Інтересна штука Потрібні пильники до Шаубліна 102
  4. хочу собі теж таке- може домовимось
  5. я дальше використовую деталі які виготовляють в Сербії... Накупив станків, для того щоб самому робити. СТАРИХ і хто його знає які вони будуть в роботі - може доведеться і їх шаманити. Головне що не можу знайти майстрів які б це могли поремонтувати, на нові станки звичайно грошей нема...
  6. Шановні форумчани дякую за відгуки в моїй темі.. Я виробляю деякі приспосіблення які потребують відповідної прецизності... Жив я в Сербії і наївся гівна поки підібрав майстрів, а коли переїхав в Україну то зрозумів що боротися марно--- вони, МАЙСТРИ, завалили радянський союз своїм повсякдневним трудом, але він був могучий і міг роками витримувати брак який виробляли, а мене хотіли завалити за тиждень- ЗА ЩО? То я за всі домовлені деталі заплатив і викинув Їх перед ними... От і вирішив купити устаткування для своїх робіт. Мені потрібні точні і високоточні станки, бо майстер з мене нікудишній, тобто я чистив задирки за фрезерувальником і токарем років 2 з гаком і доказуватись на так собі станках у мене просто не вийде- немає практики гівно гнати. В результаті купив цей станок по темі , токарні -Weiler 260 i Schaublin 102 N VM і накінець фрезерний Reckerman kombi 1000, який мені завеликий і я його поки не підключав... Все звичайно б.в. . Як я бачу це - мені потрібно для цього верстата купити повірочну плиту ГРАНІТНУ КЛАСУ 0 як мінімум, купити лінійки і пришабрувати їх, бо вони всі криві від зберігання... То нехай , але як довести площини в горизонталь відповідно до направляючих отворів мені незрозуміло, хоча переглядав багато відео. Мені чомусь здається що для ремонту( руками) все ж потрібні будуть приспосіблення які б гарантували хоча б горизонтальність або паралельність оброблювальних сторін, а яким чином обробити більше паралельних площин та й ще під кутами взагалі не вкладається в голові. Може б я і загорівся прикупити потрібне для ремонту і попробувати зробити з нього верстат, але я не маю уяви як це взагалі можливо і якщо я виведу його геометрію чи я отримаю точний верстат чи так собі... Що зауважив, коли міряю головкою паралельність в одну сторону то вона мені показує наприклад 0, а коли веду в іншу сторону то починає показувати 0.5 сот мм різницю, тай по середині теж скаче- враження таке що цей хобот скаче зліва направо як хоче... і якщо я його пришабрую що буде?
  7. Красота- давайте мінятись...
  8. лайте будь ласка свій телефон, бо дописуватись не допоможе....
  9. звичайно інтересно, у мене одеський завод і я ніде не знайшов його креслення, Зібрав головку по кресленнях з інших заводів а вони відрізняються... Спочатку посадив роликовий підшипник і підтиснув велику втулку гайкою (наскільки сильно її затискати невідомо + там у мене була одна широка гайка без можливості її зафіксувати- тобто одна гайка без контргайки чи м'якої шайби щоб її фіксувала, купив шайбу але виявилось що її там не можливо поставити бо шпоночний паз не прорізаний до кінця. Рішення яке я бачу- там потрібно поставити дві вужчі гайки. Після цієї гайки поставив прокладку і аксіальний підшипник, який досить тісно набивався на вісь, під сам кінець все ж проскочив і тепер там є незначний люфт . Вставив шпиндель в головку і зверху знову набив аксіальний підшипник. Дальше довелось поставити ще одну додаткову шайбу і радіальний підшипник. Цей підшипник набив впритул до цієї шайби і гайкою пробував підтягнути його так, щоб вибрати люфт у аксіальних підшипниках. Наскільки цю гайку затягувати не знаю і не розумію цей механізм- там посадка внутрішнього і зовнішнього кілець радіального підшипника досить туга і мені видається що робити ним натяг аксіальних підшипників не є добрим ділом, хоча можливо так і задумано. Ось тут зверху вже було дві гайки і шайба що все це фіксує. Зібрав як зібрав і на малих оборотах пісня, а на великих тарахтить. Сам кінець шпинделя в роботі на око видно як б'є. Міряв биття по цанговому зажимі- виходить що биття немає взагалі- сама піноль дуже тісно ходить вверх/вниз, а кінець не перевіряв на биття шпинделя поки не перевіряв , хоча оком видно що гуляє нібито кривий...
  10. під рамкою не тече - там явно закидує десь біля осі перемикання- може там сальника не поставили, якщо він там був колись а може я масла забагато налив- воно у мене на верхньому рівні - тобто далеко за норму
  11. включав- тихо працює вмикав - не гримить... скоріш за все це проблема до неї. Як я зрозумів - аксіальні підшипники повинні затискатись, а як там це можливо зробити не зрозуміло... херня ще та
  12. Немала баба клопоту- купила когута Шановне паньство - волаю про допомогу... купив 675 фрезер за 38000 грн як відремонтований- Вставай і роби... Коли привіз до хати виявилось, що у нього пофарбованих частин більше ніж потрібно- то я дещо порозбирав, почистив шабером фарбу там де вона не повинна бути і почав шукати майстрів які б перевірили те що я маю.. Не пройшло і трьох місяців як я знайшов майстрів, які прийшли з голими руками, позбирали і подотягували цей верстат. При загальному огляді ніби все нормально... шестерні без слідів зносу, направляючі мають незначне стирання (на око, бо перевірити нічим), тільки шпиндельна головка на великих оборотах гримить. Розібрали її- а там виявилось всього два підшипника- тобто аксіальних підшипників не було, а по паспортах, які я переглядав повинні б були бути. Я купив нові підшипникии, добавив два аксіальних і поміняв все- як гриміла так і гримить дальше. Сама конструкція шпиндельної головки для мене так і залишилися незрозумілою. Напевно я занадто тупоголовий... Стіл після очищення від фарби виявився зфрезованим з накладними чугуними пластинами. Може то і не погана реставрація, але зроблено все не під 90 гр. десь дві десятки косяк. Я його підпер на латунні прокладки і виставив в горизонталь. В результаті я отримав- при ручній подачі стола від себе хід біль менш терпимий, але до себе потрібно крутити двома руками- може туди попала якась стружка, а може то проблема зі зносом направляючих. Відпускати клини якось не хочеться. Вертикальний і поперечний хід нормальні- може слабо дотягнули клини... Залив масла, бо не було, і почав пробувати- виявилось що магнітному пускачеві гаплик, сьогодні повинні поміняти... Але масло через кришки протікає... Ліву кришку посадив на сілікон і все в порядку. З під кришок (з правої сторони) де міняються швидкості теж стікає масло- я відкрутив їх і не маю уяви де ліпити силікон. Масло б не повинно було попадати під ці кришки, але попадає... Ставити кришки на силікон не допоможе бо вони мають технічні прорізи... Я б задоволенням його комусь сплавив, але совість не дозволяє. Той х-й в якого я купив цей верстат зробився англійцем і нічого не розуміє...