• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

влад55

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    45/4,91
  • Публікації

    464
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    4

Повідомлення, опубліковані користувачем влад55


  1. листовий метал з якого роблять профіль та черепицю відрізняється виробниками. Грає роль кількість цинку на квадрат та якість фарби. Крім того, під різну фарбу(поліестр, мат поліестр і т д) іде різний грунт. Все це впливає на довговічність))) Тому, якщо Ви зекономили на металі, тепер влітаєте на фарбі. Один з найкращих варіантів, якщо не найкращий)))) я вказав

    0

  2. Не думаю, що дробління при від

    різанні, у Вашому випадку було повязане зі шпінделем пб. Ви перевіряли зазори між супортом і станиною? Особливо задню сторону супорта, бо при відрізанні, якщо там є неприпустимий зазор, Ваш супорт буде підривати. 

    0

  3. , Днепровский написав:

    Як і зазвичай роблять на всіх фрезерах - по індикатору, але 2 сотки це для шлифа

    2 сотки, це взагалі ні про що, при такому прогибі взвгалі не варто нічого робити))))) Виробники дають допуск 2сотки на 100мм

    0

  4. , vaycartana написав:

    Нет, то что на Т-150 шел  DEUTZ BF6M 1013E он водяного охлаждения. 

     

    Это уже вопрос технологии, внутреннюю шлифовку никто не отменял, но у нас нарид такое не потянет, поэтому и лепят из г.. пулю. 

    Я 10 лет занимался ремонтом и сборкой СМД и ЯМЗ

    BF6M має мокру гільзу, скоріш за все там вставка зверху стоїть, от і всі зміни. Хоча може бути і інший варіант, ніколи не приходилося робити такий двигун) F4, F6, ці в роботі регулярно, запчастини теж маю як нові так і бу.  Внутрішню шліфовку може хтось і робив, не чув про таке, сказати не можу. Зазвичай ніхто не заморочувався тоді, розточив-загільзував, мічурінські кільця (індійські то була фантастика) і в дорогу)))) Ще якось собі на 1,3 ставив від 1,5 колінвал, від 2108 шатуни(коротші на 5мм) і від 5ї моделі(з ременем грм) поршні, які садив на 2мм, в натяжний башмак-зірочку з москаля 412, розпредвал у Львові купував за 220крб, за збільшеною фазою на кулачках))))) Коротше, займався всякою фігнею))))) Але то дало добрий старт. Тому і кажу-сьогодні, на мою думку, лише двигуни тойота, мерс(дізель), як не дивно, фіат, та американці-то є двигуни з якимось певним запасом міцності. Все інше-маркетинг 

    0

  5. , vaycartana написав:

    1. Серый чугун и ковкий чугун - это разные вещи. 

    2. Обрабатывается твердосплавом или алмазом аж бигом, у меня пластины есть и 60hrc грызут, хонинговать не проблема. 

    На дойтце точно термообработанная гильза 40-45 hrc, я ее на стаканы для вставки поршня резал, так же как и на СМД,  скании не попадались, но думаю, что там все точно также.  

    Саме так, безумовно обробляється все))) Років з 30ть назад, на тазіки ставили гільзи з запорожців, обточували ззовні, шліфували, і гільзували блоки 2101 і 2103 під 76 поршньову. Враховуючи що розточники працювали сплавом ВК8, уявіть скільки матів летіло замовнику. Зрештою навіть т15к6 і т30 не дуже хотіло їх брати. Там проблема була в тому, що при розточці робило бочку в циліндрі. Спитайте Савеліча, він Вам більше про це розповість, то його профіль)))) Ну і за дойцевскі гільзи, я так розумію мова йде за ребристу гільзу з двигуна з повітряним охолодженням? Якщо так, то вище я писав про них))) В жодному разі ні на що не претендую, можете кидати тапки)))))))) Це все з 33х річного досвіду ремонтів двз)))))))) Повірте, там маса ньюансів які треба знати або інтуітивно відчувати. Можу лише додати що немає двух однакових двигунів(навіть однотипних), в ремонті вони можуть коштувати в рази інші кошти. То як жінки, ніби все те саме, але все різне))))))))))))))

    0

  6. , vaycartana написав:

       Тракторные гильзы СМД 18, 31, 62 все были с поверхностным упрочнением термообработкой, смутно подозреваю, что и легковые тоже должны закаливаются.  

     

    Ви плутаєте мокру гільзу і суху. Це різні речі. Термоброблену суху гільзу, після запресовки в блок (що саме по собі ще те кунфу)))), треба розточити і прохонінгувати в класний розмір. Чим Ви маєте розточити термооброблений ковкий сірий чугун? Суха гільза сира, термічку вона отримує під час роботи двигуна, при перегріві))))) Мокра гільза (це гільза оброблена в класні розміри виробником і як правило встановлюється в блок на ущільнюващі), може бути якоюсь зміцненою. Проте не зустрічав таких на манах, мерсах, рено, сканіях. Гільза з термостійкою вставкою стоіть на дойці і на запорожці 30кс)))) 40ку не робив, не знаю як там))) На старому фольці 1,9 здається, з повітряним охолодженням, теж в гільзі вставка стоіть. Це по памяті, з власного досвіду. На фурах іноді зустрічається жаростійке кільце висотою приблизно 15мм, у самому верху гільзи. 

    0

  7. , Y.fowler. написав:

    Без діагностики то як пальцем в небо, голова там не останню роль грає.

    220 то і не так багато, щоб повний капець, якщо там стільки ж невідмотали 

    220 то якраз капець для нього)))) Хоча, безумовно, все треба грамотно продефектувати, якщо виробітки в циліндрах не має, або вона незначна, і поршні ок, то кільцями обійдеться. Якщо не зачіпати корінь(взагалі не зачіпати, навіть не думати про відкручування жодного болта на корінних вкладишах), то не прийдеться робити вісь вала. обійдеться заміною лише шатунних вкладишів. і так далі. Але то все пальцем в небо, потрібна дефектовка. І не тіште себе ілюзіями, Ваш двигун перетнув фінішну стрічку. Ну і по поводу того що троіть, скоріш за все згорів випускний клапан(особливо якщо авто на газу)

    0

  8. , Jonhson написав:

    Масложор - гаразд. Свічки чорні - теж. Компрессію виміряв?  Я бі з цього почав. Із олією... Щоб виключити кільця... 

    Глянув би ендоскопом...  Може, тампросто кільця нові підкинути?  

     

    там немає що заміряти, ресурс цього двигуна 200к. Для довідки-пежо 1,6(двигун бмв) масло починає істи після пробігу в 60к))))))) Це вже далеко не ті двигуни що робилися в 2000х, і тим більше в 90х. Це маркетинг)))))

    0

  9. З власного досвіду ремонтів- поршньова, вкладиші, втулки шатунів, направляючі втулки, клапана під питанням, масляний насос, гідрокомпенсатори під питанням, к-т прокладок на двигун, сальники к-ла і клапанів(виключно оригінал)

    0

  10. купити двигуна_лотарея, двигло 1,4 - 100 коней, іх планка 200к, як і в міцуби, Ви і так забагато наіздили)))) + там з маслом корейці намутили-по мануалу одне, по факту інше. Там потрібне масло з дуже низькою зольністю і великою плинністю (0W30) 

    0

  11. поршень 77,0 в стандарті, якщо гільзувати-ваз 2103, без жодних проблем. Але краще розточити під ремонтний поршень, різниця там буде невелика по грошам (гільзовка-розточка) Поршні комплектні 200 зелених, гільзи + кільця + пальці  дешевше, але гільзовка в два рази дорожча розточки. От і рахуйте))))))

    0

  12. , vaycartana написав:

    Смотря чем гильзовать, наши покупают в Конотопе заготовку под гильзу, точат и прессуют, без термообработки, имхо не думаю, что это хороший вариант 

    про яку термообробку йде мова? Гільзи? Вона не проходить термообробки (крім гільз двз з повітряним охолодженням)

    0

  13. Доброго вечора, для нормальноі діагностики потрібно заміряти виробітку в циліндрах і на юбці поршня. Як правильно зробити дану процедуру можна подивитися в інеті (мова про поршні) І на 100 процентів правка осі колінвала і шліфування поверхні блоку циліндрів

     

    0

  14. , Meyson написав:

    Товариш з такого не одну тисячу набоїв вистріляв, каже що у всіх оцих станків які є в зараз в нас на озброєнні є одна проблема, дуже сильно задирає ствол в гору, треба робити як станок на Абрамсі, щоб горизонтальний шарнір був на осі кулемета а не під нею.

    +

    0

  15. Абсолютно вірно Савеліч, станків для ппо я не бачив, тільки такий як на фото. В принципі, для бліндажа чи окопа його з головою, обидві задні опори на максимум взад і передня максимально коротка, тоді більш меньш комфортно, приходилося посидіти за цією машинкою)))))) При конструюванні станка для ппо, потрібно враховувати цю віддачу. Крім того, ним чергами не постріляєш, тільки короткими, 2-3 патрона, і при таких темпах стрільби, відстрілявши короб(100) відразу міняєш ствол. Процедура не дуже довга, але час займає, тим більше вночі. В нас зробили станок на 3 Максима, стоіть на 66му, такий собі недолугий ерзац на стандартний станок зчетвіреного максима. Ідея дуже хороша, враховуючи що іх на складах біля 1000шт(таку кількість доводили), з патроном нема проблем, не гріється, можно поставити примусове охолодження, темп стрільби тих самих 600 пострілів, проти шахедів саме воно. До речі амер дуже комфортний в стрільбі, просто супер для такого калібру)))))

     

     

    0

  16. На стандартному, штатному станку, при стрільбі короткими чергами, піднімає передню опору. То як правило, на неі мішок з піском ложать. Враховуючи що дані саморобні станки будуть використовуватися скоріш за все для ппо, то мабуть треба було б зробити пробні стрільби і вносити поправки в конструкцію, якщо вони будуть...

    Врахуйте що штатний станок важить 20кг

     

     

     

    0

  17. Зверніть увагу на зазор в прижимних планках в задній частині супорта. Якщо зазор великий, то як і при проточці так і при відрізанні дроблення забезперчене, бо супорт буде підривати. Ну і підшипник шпінделя, мала поздовжня, сам різцетримач

    0

  18. , Reiter написав:

    Передивився чимало відео. Кажуть, що коли всі колеса рухомі то краном дуже важко управляти і краще коли передеі колеса не рухомі, а задеі рухомі

    дай в руки дурню скляний хер, і хер поб"є, і руки поріже.... З всіма поворотними колесами дуже зручно, особливо коли мало місця. Але залежить від покриття підлоги..

    1

  19. в гранату вкручується трубка в якій змонтований ударний механізм. Зараз бійці виходять з положення просто вставляючи цю трубку на силікон, при цьому багато відмов, тобто після скиду механізм не спрацьовує належним чином...

    0