
влад55
Користувачі
`
влад55 останній раз здобув день на червня 2 2020
влад55 має найбільш улюблений контент!
Репутація
186 ВідміннаПро влад55
-
Звання
Постійний відвідувач
- День народження
Персональна інформація
-
Країна
Украина
-
Імʼя користувача
влад
Відвідувачі профілю
1 907 переглядів профілю
-
для того щоб підібрати його, треба точно знати тиск штатного насоса і його літраж, треба кидати ще один шланг обратки або в бак, або на вхід з бака до насоса.Все це лишній гемор і ускладнення паливноі системи.
-
Мова не за ніжки від стульчика і не за різьби.... мова за паливну систему Вашого авто. Безумовно, можна втулити електропомпу від іномарки, отримати задоволення від сексу з переливом і його усуненням, тратити час і дивитися різні відео на ютубі всяких диванних спеців. А можна з мінімумом зусиль відновити штатне обладнання, і користуватися авто надалі без проблем. Чи Ви думаєте що в КБ Фіат сидять дилетанти? Майже жоден з тих спеців не скаже скільки часу та нервів він потратив на такі, вельми сумнівні, дослідження. Такі речі мають право на існування коли немає можливості привести до відповідності даний вузол в силу неможливості купівлі запчастин. І я мабуть трішки неуважно итав Ваші дописи, бо не знав що мова йде за 2102)))))) Я не дуже крепкий спеціаліст по баках)))) але ще є 2104, а ця модель була в інжекторі. Думаю що бак мав би підійти
-
От ви цікаві люди)))))) Вам чітко вказали як вийти з ситуаціі, а Ви далі своє гнете)))) В Середній Азіі така температура-норма, і нічого, їздять ті жигулі, і ніц їм не робиться. Можна поставити електронасос від старого мерса чи ауді, але треба враховувати що вони тиснуть понад 6ат, погружного теж мохна поставити, разом з баком від жиги з інжектором. Але тоді, як вище написано, Вам прийдеться боротися з тиском, ставити обратку, якось іі заводити в бак. Тобто колхоз з бензином на власному авто..... Воно Вам треба??? Чи Ви не шукаєте простих рішень?))))) Зробіть нормально і буде Вам щастя)
-
В дамаска є така не дуже добра вада як скрита корозія. Тобто при попаданні води між не дуже добре провареними слоями металу, останній в тому місці гниє і потім лопає.Як Ви з цим боретеся?
-
листовий метал з якого роблять профіль та черепицю відрізняється виробниками. Грає роль кількість цинку на квадрат та якість фарби. Крім того, під різну фарбу(поліестр, мат поліестр і т д) іде різний грунт. Все це впливає на довговічність))) Тому, якщо Ви зекономили на металі, тепер влітаєте на фарбі. Один з найкращих варіантів, якщо не найкращий)))) я вказав
-
хамерайт
-
Не думаю, що дробління при від різанні, у Вашому випадку було повязане зі шпінделем пб. Ви перевіряли зазори між супортом і станиною? Особливо задню сторону супорта, бо при відрізанні, якщо там є неприпустимий зазор, Ваш супорт буде підривати.
-
BF6M має мокру гільзу, скоріш за все там вставка зверху стоїть, от і всі зміни. Хоча може бути і інший варіант, ніколи не приходилося робити такий двигун) F4, F6, ці в роботі регулярно, запчастини теж маю як нові так і бу. Внутрішню шліфовку може хтось і робив, не чув про таке, сказати не можу. Зазвичай ніхто не заморочувався тоді, розточив-загільзував, мічурінські кільця (індійські то була фантастика) і в дорогу)))) Ще якось собі на 1,3 ставив від 1,5 колінвал, від 2108 шатуни(коротші на 5мм) і від 5ї моделі(з ременем грм) поршні, які садив на 2мм, в натяжний башмак-зірочку з москаля 412, розпредвал у Львові купував за 220крб, за збільшеною фазою на кулачках))))) Коротше, займався всякою фігнею))))) Але то дало добрий старт. Тому і кажу-сьогодні, на мою думку, лише двигуни тойота, мерс(дізель), як не дивно, фіат, та американці-то є двигуни з якимось певним запасом міцності. Все інше-маркетинг
-
Саме так, безумовно обробляється все))) Років з 30ть назад, на тазіки ставили гільзи з запорожців, обточували ззовні, шліфували, і гільзували блоки 2101 і 2103 під 76 поршньову. Враховуючи що розточники працювали сплавом ВК8, уявіть скільки матів летіло замовнику. Зрештою навіть т15к6 і т30 не дуже хотіло їх брати. Там проблема була в тому, що при розточці робило бочку в циліндрі. Спитайте Савеліча, він Вам більше про це розповість, то його профіль)))) Ну і за дойцевскі гільзи, я так розумію мова йде за ребристу гільзу з двигуна з повітряним охолодженням? Якщо так, то вище я писав про них))) В жодному разі ні на що не претендую, можете кидати тапки)))))))) Це все з 33х річного досвіду ремонтів двз)))))))) Повірте, там маса ньюансів які треба знати або інтуітивно відчувати. Можу лише додати що немає двух однакових двигунів(навіть однотипних), в ремонті вони можуть коштувати в рази інші кошти. То як жінки, ніби все те саме, але все різне))))))))))))))
-
Ви плутаєте мокру гільзу і суху. Це різні речі. Термоброблену суху гільзу, після запресовки в блок (що саме по собі ще те кунфу)))), треба розточити і прохонінгувати в класний розмір. Чим Ви маєте розточити термооброблений ковкий сірий чугун? Суха гільза сира, термічку вона отримує під час роботи двигуна, при перегріві))))) Мокра гільза (це гільза оброблена в класні розміри виробником і як правило встановлюється в блок на ущільнюващі), може бути якоюсь зміцненою. Проте не зустрічав таких на манах, мерсах, рено, сканіях. Гільза з термостійкою вставкою стоіть на дойці і на запорожці 30кс)))) 40ку не робив, не знаю як там))) На старому фольці 1,9 здається, з повітряним охолодженням, теж в гільзі вставка стоіть. Це по памяті, з власного досвіду. На фурах іноді зустрічається жаростійке кільце висотою приблизно 15мм, у самому верху гільзи.
-
220 то якраз капець для нього)))) Хоча, безумовно, все треба грамотно продефектувати, якщо виробітки в циліндрах не має, або вона незначна, і поршні ок, то кільцями обійдеться. Якщо не зачіпати корінь(взагалі не зачіпати, навіть не думати про відкручування жодного болта на корінних вкладишах), то не прийдеться робити вісь вала. обійдеться заміною лише шатунних вкладишів. і так далі. Але то все пальцем в небо, потрібна дефектовка. І не тіште себе ілюзіями, Ваш двигун перетнув фінішну стрічку. Ну і по поводу того що троіть, скоріш за все згорів випускний клапан(особливо якщо авто на газу)
-
там немає що заміряти, ресурс цього двигуна 200к. Для довідки-пежо 1,6(двигун бмв) масло починає істи після пробігу в 60к))))))) Це вже далеко не ті двигуни що робилися в 2000х, і тим більше в 90х. Це маркетинг)))))
-
З власного досвіду ремонтів- поршньова, вкладиші, втулки шатунів, направляючі втулки, клапана під питанням, масляний насос, гідрокомпенсатори під питанням, к-т прокладок на двигун, сальники к-ла і клапанів(виключно оригінал)