ivb

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    1/5
  • Публікації

    5
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про ivb

  • Звання
    Початківец
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Україна
  1. Добра Вам, шановне панство. На цих вихідних таки добрався для помити-почистити до конструктора «збирай станок сам». Я вказував що це мій перший досвід після школи в 90-х. Тому як має бути не знаю – буду ділитися більше враженнями, ніж розумінням. Таке враження що станок або капіталили. В Пбабці сталеві втулки здається переробляли (на які сідаю бронзові). Чомусь я думав, що ПБ зразу з вифрезерованими місцями під бронзові втулки робилася. Самі бронзові підшипники ковзання вроді як не мають значних слідів зносу. Фото до всього додам. На станині значної виробітки не бачу, але є сліди фрезера від шліфування – може вона така йшла із заводу. Станок масла мабуть не знав, тільки солідол. Ледь розібрав., багато отворів для змащування було закрашено. Не знаю що робити із Збабкою. Уже дивився і інеті параметри пінолі – 19,95. Моя, таке враження виточена болгаркою або за допомогою елекродрелі – зазубрини по тілу відчуваються пальцями. Розмір 19,4-19,6 по штангелю. Битя пінолі в корпусі ЗБ при повністю висунутій пінолі - +/- 2 мм. Фото пінолі додам, але зробив його на станині і не дуже мабуть якісно - уже побачив коли був поза межами гаража. Думаю, може порадьте… Взяти готову піноль (продаються на ОЛХ), але чи не з’їла попередня піноль місце в корпусі? Крім того, не факт що ЗБ з Цього станка. Або попросити виготовити піноль із «заготовкою» під КМ1, а уже на моєму станкові зажати в патроні розвертку під конус і підігнати піноль під соосність з моїм станком. Ще додам - в мене 3фази в гаражі, туму все буде на заводських моторах і приблудах - все було в комплекті... О такий конструктор. Поки тільки розбираю і мию…
  2. На ОЛХ присутній Андрій (Харків), але він відповів що клини не робить. Скиньте контакт того Андрія який робив. Дякую
  3. Христос Воскрес! Впринципі зрозумів – рятувати того хто тоне має він сам і на свій розсуд. Буду намагатися розібрати ПБ і не накосячити. Хоча б щоб відмити і подивитися. Із загального стану станка, видається що він особливо не працював. Станина, шестерні, направляючі не мають слідів зносу. Може його як зламали трензель так і не користувалися. Тому є надія що і втулки живі. Купляти на підшипниках не бачу сенсу – станок для себе, я не професійний токар. «Проект» і так був «злочином проти сімейного бюджету», купив тільки у зв'язку із зміною життєвої філософії за рік – «скільки того життя». Я ще не дуже розібрався в форумі, але якщо можна скиньте контакт Андрія з Харкова, який може зробити клин. Це був би ідеальний варіант – станок в і я живемо в Харкові. Тому просто завезу всю подачу йому і не потрібно буде самому міряти. Не буду вас доставати дурними питаннями, до станка доберуся не скоро, бо вскочив в армію ще рік тому (думав на 2-3 місяці – дякую Льоші і хУЙЛУ) і дуже рідко буваю вдома. Як то кажуть – буду тримати в курсі. І ще - так в мене який станок казах чи трошки ні? Дякую.
  4. Слава Україні! ДААААаа, тема станка как в сказке: чем дальше – тем страшнее, но то херня, не такие дела заваливали. Незнаю зачем фото станины снизу, но сделал. Может чем подбодрите. В отверстии для валика трензеля таки есть место под какойто шарик с его (шарика) остатками. Фотку не могу сфокусировать, но отверстие гладкое. Станок на втулках смазывался салидолом или чем-то таким – остатки на ружу лезли. Очень не хотел разбирать Пбабку, но видимо придется. Люфта (биения) поперек шпинделя не чуствуеться. Но вот вдоль - +\- 0.5-1 мм. Я так думаю, что так не должно быть. Под кареткой (или как ее там подвижная часть) малой продольной как будь-то побито и начечки какие-то есть. Но плскость нетронутая есть. Вопросы: 1. Нужна ли обязательно разборка передней бабки для устранения продолного люфта? Думал капельнецей промыть индустриальным маслом втулки и все, а тут халепа. Боюсь при разборке и зборке передней бабки сильни накосячить. 2. Все еще никак не могу найти клин малой. Его реально изготовить или может у кого есть возможность снять размеры? Спасибо.
  5. Слава Україні Без разрешения ТС - освежу тему, потому как создавать подобную не правильно (наверное). В сообществе прибавилось на 2 дилетанта больше – младшенький меня таки добил и мы стали счастливыми владельцами сего девайса – ТВ16. Почти комплектный – сломан трензель и нет клина малой продольной. И вот первые вопросы: 1. Обписался уже всем на ОЛХ, клина нет и на барахолке доже. Подкинете контакт тех, кто точно может сделать этот клин за вменяемые деньги, а не по цене всей малой продольной подачи в сборе. 2. Трензель видимо молотком выключали – отбили ручку и погнули вал. Ручку попытаюсь восстановить (паять варить посмотрим). Но вот валик погнут и на нем наверное должен был быть шарик – след от его выдирания остался на валике от его места. Валик этот прям полирований был, но судя по тому что погнулся, а не сломался, вряд ли каленый. Место его посадки еще не вычистил от вековой пили. Вопросы – этот валик большую нагрузку держит? Можно точить из «обычного» металла? Шарик на нем должен быть обязательно? Спасибо.