• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Seejay

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    10
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про Seejay

  • Звання
    Учасник
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Україна
  • Імʼя користувача
    Сергій
  1. Зробити з отворів пази? Я планую це зробити, але поки що немає таких лінійок в Україні. Тай в взагалі лінійки на будь-який верстат це добре, чи це особливість саме цього верстата?
  2. А як краще опустити рейку, робити нові отвори в станині чи краще в рейці?
  3. Підтягнув коробку передач, ходовий гвинт більше не відгинає. Знімав рейку щоб прикинути наскільки вона не дістає до шестерні. Як виявилось шестерня чіпляє рейку тільки кінчиками зубів 2-3 мм. Знайшов посередині рейки три зуба злизано.... ЯК? На що це може вплинути?
  4. Згадав що я мив та міняв масло в коробці передач, і там є два набори гвинтів: перший кріпить кришку коробки, а другий саму коробку передач. Я спочатку відпустив ті які тримають коробку і вона опустилася під своєю вагою. Я тоді не звернув увагу на це. Мабуть проблема що ходовий гвинт відгинає полягає в цьому. З люфтами боротися вирішив з установкою ПЦІ, єдина проблема знайти відповідні лінійки, станок не великий тому треба на поперечну подачу тонку лінійку. Можливо хтось знає де такі продаються. Ще в мене піноль задньої бабки дивиться на 25 соток вліво, відповідно і заготовку конусить добряче. Це якось регулюється, чи треба шабрити?
  5. Там виявляється не шестерня на валу, а вал з шестернею разом...
  6. А й справді фартух вище. Я так зациклився на люфту, що прийняв бажане за дійсне. Подивлюся, можливо можна буде відрегулювати маточну гайку. Якщо опускати рейку, то потрібно буде знімати її з встановлювальних пружинних штифтів і переставляти вже без них. Чи достатньо буде затиснути рейку лише гвинтами?
  7. Нова шестерня це добре, але гвинт подачі всеодно відгинати буде. Які наслідки можуть бути від фрезування? Так не вийде, бо фартух чіпляється до супорта через направляючі штифти
  8. Зняв фартух. Немає куди його фрезувати, там вал шестерні на поперечну автоподач в міліметрі від краю. Мабуть буду суппорт...
  9. Слава Україні! Прошу поради. Маю китайський токарний станок VBL290F, на продовжні подачі, на лімбові досить суттєвий люфт, який спричинений тим, що шестерня прилягає до рейки не щільно. На мою думку фартух знаходиться нижче ніж потрібно, це видно по ходовому гвинту, затискаючи маточну гайку вона підіймає ходовий гвинт. Регулювання посадки ходового гвинта не передбачено. Для себе бачу три варіанти як це виправити: 1. Фрезувати фартух 2. Фрезувати супорт 3. Опустити рейку Дякую