Yura1993

Мотор ДПУ 240, тахогенератор

5 повідомлень у цій темі

Усіх вітаю вже близько місяця намагаюсь вирішити проблему з єлектро мотором ДПУ 240

Згорів на фрезері цей мотор, відповідає за авто подачі стола , з ледь ледь розшукав аналогічний, установив на станок та мотор крутить всі свої 3000 об/х не реагує єлектро регулювання оборотів, наскільки я розумію проблема с тахогенератором, він не реагує на число оборотів мотора . Як з цим поборотись можливо хто підкаже буду безмежно вдячним 

1E46BC71-ED26-41F9-A0DD-5EF4683497DE.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дайте відповідь на питання чи правильно підключили + - мотора і тахогенератора  і чи в новому моторі  точно такий як в старому моторі тахогенератор.

 

Зазвичай мотор крутить в максимум за умови, що полярність тахогенератора переплутана.   

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, kratmel написав:

Дайте відповідь на питання чи правильно підключили + - мотора і тахогенератора  і чи в новому моторі  точно такий як в старому моторі тахогенератор.

 

Зазвичай мотор крутить в максимум за умови, що полярність тахогенератора переплутана.   

С одной проблемой разобрался , заменил ротор на тахогенераторе все заработало. Но тут новая проблема нет регулировки оборотов , он крутиться лишь на одной заданой чистоте . Кто знает в чем искать проблему ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, Yura1993 написав:

, заменил ротор на тахогенераторе все заработало.

щось тут не так....

Давайте попорядку - про двигун ви вже щось написали.

Двигуном має керувати "електропривод постійного струму".  Вкажіть його марку і викладіть фото плат керування.

 

Ідеальний варіант - фото схем підключення привода і паспорта до нього.

 

Розкажіть як виникла проблема. Як ви встановили, що згорів двигун?

Для чого міняли тахогенератор. В новому двигуні він був неробочий?

 

Згідно теорії - елекропривод керує двигуном порівнюючи задану швидкість (напруга із резистора регулювання чи схеми керування верстата)  із реальною на тахогенераторі. Якщо напруги із тахогенератора нема або він неправильно підключений - мотор набирає максимум обертів.  Так в старих електроприводах - в сучасних електроприводах по тахогенератору є контроль і він не запуститься без тахо.

 

Тому у вашому електроприводі (за такої поведінки двигуна) може бути:

- обірване коло тахогенератора;

- переплутані дроти до тахогенератора;

- поламаний задавач швидкості - якщо це змінний резистор (три ніжки)  - то в ньому обрив дроту на "масу" і він подає постійно сигнал на максимальну швидкість.

- несправний блок електроприводу або є неконтакт в його з'єднаннях.

 

Інших порад важко дати - треба знати з чим маємо справу... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

щось тут не так....

Давайте попорядку - про двигун ви вже щось написали.

Двигуном має керувати "електропривод постійного струму".  Вкажіть його марку і викладіть фото плат керування.

 

Ідеальний варіант - фото схем підключення привода і паспорта до нього.

 

Розкажіть як виникла проблема. Як ви встановили, що згорів двигун?

Для чого міняли тахогенератор. В новому двигуні він був неробочий?

 

Згідно теорії - елекропривод керує двигуном порівнюючи задану швидкість (напруга із резистора регулювання чи схеми керування верстата)  із реальною на тахогенераторі. Якщо напруги із тахогенератора нема або він неправильно підключений - мотор набирає максимум обертів.  Так в старих електроприводах - в сучасних електроприводах по тахогенератору є контроль і він не запуститься без тахо.

 

Тому у вашому електроприводі (за такої поведінки двигуна) може бути:

- обірване коло тахогенератора;

- переплутані дроти до тахогенератора;

- поламаний задавач швидкості - якщо це змінний резистор (три ніжки)  - то в ньому обрив дроту на "масу" і він подає постійно сигнал на максимальну швидкість.

- несправний блок електроприводу або є неконтакт в його з'єднаннях.

 

Інших порад важко дати - треба знати з чим маємо справу... 

напишіть будь ласка номер вашого вайбера я вам туди все детально скину запишу відео 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку