
kratmel
Пользователи
`
kratmel last won the day on May 5
kratmel had the most liked content!
Community Reputation
141 ОтличнаяAbout kratmel
-
Rank
Постоялец
- Birthday
-
https://www.genpowerusa.com/content/files/DATASHEET-SDMO-NEXYS2-CONTROL-PANEL.pdf Плата панелі керування електро генератором.
-
Якщо вписати Гуглу 0280000328 - видно, що то блок керування інжектором від БМВ М30 1.6л до 1991р.в. Практичної цінності 0. Продають на п--мі по 600-700грн. Думаю безуспішно.
-
Я бачив. І бачив власника який заплатив за той струм значну суму. Тому я і спитав який лічильник... Той був електронний - прямого включення наскільки пам'ятаю. В нейтралі текло більше 5А.... Можливо той лічильник помилка природи, але роз'єднання нейтралі і заземлення після лічильника припинило "самохід". При цьому вихід - три фази був відключений. Відключення на вході допомогло б напевно уникнути проблеми. Але сам факт був заміряний кліщами після лічильника в приміщенні - де й була скручена в одну точку N і PE (лічильник на стовпі далеко стояв). П.С. Напевне якщо б на трансформаторі нейтраль була по людськи глухо заземлена - ефект би не виникав.
-
Дві мобілки і підключена взаємно послуга...наприклад маячок від відомого оператора...
-
Якщо лічильник сучасний то у вас скоріш за все нейтраль прикручена до заземлення після лічильника. Всі споживачі поряд беруть нейтраль із вашого заземлення (бо до глухо-заземленої нейтралі на трансформаторі далеко) і крутять вам лічильник. Рішення - від'єднати нейтраль від заземлення і лічильник має зупинитись. Перевірити просто - поставити кліщі на провід нейтралі після лічильника - будуть покази струму - маєте те що я описав.
-
Можете тестером просто перевірити чи ті контакти часом не коротять на корпус. Друга можлива причина на мою думку, що контакти просто розмикаються під дією магнітного поля ротора - стоять заблизько до нього і вібрують. Але це гадання.... тому головне питання - є у вас кліщі щоб міряти змінний струм?
-
Не знаю конструктиву того мотора, але припускаю, що в момент включення ротор мотора під дією струму зміщається в напрямку вала і розмикає контакти. Причепіть паралельно контактам того вимикача просту лампочку на 40-60Вт. Побачите, чи розмикається чи замкнутий контакт в процесі пуску і спостерігайте за валом двигуна - чи не втікає вздовж осі обертання.
-
Щось таке має бути підключено.
-
Доброго дня. Оскільки в апараті нічого не горіло - є перевірені в інших апаратах плати - ставлю на те, що в апараті просто переплутано чергування вхідних фаз. Поведінка описана вами щодо регулювання в апараті схожа на поведінку аналогічного за побудовою гальванічного випрямляча. Тобто якщо чергування фаз переплутано - гальванічний перетворювач неправильно визначає момент переходу фаз через нуль і регулювання в повному діапазоні нема. П.4.9 - вище викладеної інструкції про правильне чергування фаз.
-
Гарне рішення, плюсую! Може не на часі, але доповню для тих хто буде повторювати і існує мінімальна можливість, що цей блок подвоювача включать без навантаження. Паралельно до кожного високовольтного конденсатора С1 і С2 поставити по резистору 68...100кОм 10Вт. Для розряджання після виключення. Спроба підключити заряджені вихідні конденсатори до навантаження може мати неприємні наслідки. Прошу автора доповнити схему при нагоді.
-
В частотнику є таблиця параметрів - зверху таблиці - позначки - коло - хрестик - ромбик. Хрестик означає що параметр можна поміняти коли частотник в режимі стоп. Це означає, що недостатньо просто зупинити мотор потенціометром - потрібно забрати команду запуску із входів.
-
F0.04 --- переставити з 50 на більшу частоту... F0.05 --- переставити з 50 на більшу частоту... П.С. Перед збільшенням частоти - відсунути двигун щоб траєкторія можливого розльоту камінчиків з диска не перетиналась з вами. Наскільки я бачу то точило...
-
Для цієї задачі - основне щоб привід міг перебувати у заданому стані як завгодно довго. Тобто команда зміни - рух - зупинка на невизначений термін - команда - рух - зупинка... Всі заводські серво для заслінок практично працюють на упор --- "заклинило" або зупинилось там де треба - внутрішня схема знімає повністю або зменшує струм до мінімуму в двигуні. Якщо найпростіша "ардуінська" схема зупиниться не дойшовши до заданої точки то її споживання залишиться на робочому рівні. Якщо не потрібна висока швидкість я б використовував радянські мотор-редуктори РД. Це певно найдешевший із варіантів. Єдине питання якою напругою хоче живити заслінку автор. Як один із низьковольтних варіантів - привід центрального замка авто із блоком-таймером, що відключає мотор. Дешево і просто.
-
Можливо це те що треба? Колись скачав з іншого чіпа...
-
Підтримую думку про Скоріш за все це пов'язано із в'язкою арматури... або прив'язування дерев'яної опори до бетонного стовпа дротом.