kratmel

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публикации

    95
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1
`

kratmel last won the day on 5 сентября

kratmel had the most liked content!

Репутация

50 Хорошая

О kratmel

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения
  1. Наскільки я зрозумів то ваш верстат для згинання арматуроподібних стрижнів. Нижче одна з нагуглених схем. Думаю щось подібне мало бути у вашому девайсі дивлячись на залишки шафи. На схемі SB1 чомусь в описі схеми стало SQ1... А переключення швидкості можна зібрати на кулачковому перемикачі окремо.
  2. Тоді давайте почнемо з того, що ви викладете сюди фото шильдика вашого двигуна і фото залишків шафи. Сподіваюсь щось придумаємо разом.
  3. Для розуміння з чим маєте справу дайте назву вашого девайса, його модель або хоча б ескіз кінематичної схеми... Є стандартні практичні рішення з різних верстатів і можливо щось простіше ніж серво можна підібрати. В мене відчуття, що у вашому механізмі вже хтось щось дуже спростив від оргіналу, а вам залишив боротьбу з інерцією машини. А це дуже невдячна справа щось інерційне часто зупиняти і розганяти
  4. Якщо двигун до машини підключений через редуктор і немає пасів, що проковзують, то я рекомендував би доставити на двигун енкодера і приліпити Unidrive SP+модуль SM-EZ motion і один давач нульового положення. Все буде крутитись як треба і не потрібно зовнішнього контролера керування. Головне щоб енкодер на двигуні підібрати відповідно до передаточного числа передачі. Робив на такому комплекті подачу для сітки - кроками. Було 14 положень вихідного вала - подача на 1крок, на 5 кроків і на наперед виставлене число. Працює...
  5. Погортав мануал до сімейства контролерів EW https://mosinv.ru/Documentation/EWplus/EW plus 902-961-971-974_RU.pdf висновок для адекватної роботи потрібен EW971 (або 974) з двома давачами - стор.19. EW961 не має чим контролювати температуру "испарителя" і не має параметра вибору режиму розморожування dty, хоча може керувати розморозкою по часу (параметри для цього присутні). Але у вашому випадку корисно і потрібно знати чи дійсно завершилось розморожування по температурі "испарителя" (параметр dst).
  6. Щось таке мабуть реально виконати і потім точити зовнішній діаметр...
  7. Можливо помиляюсь.... Однак в нас відсутня робота щодо оптимізації і підвищення пропускної здатності доріг, перехресть і т.д. Поставити 30 - все - це мрія і вершина досягнень. У Львові зробити смуги для автобусів де можна де не можна якраз на початок карантину - вершина художньої думки (жовта фарба в допомогу)... Незабутні відчуття тих законослухняних водіїв хто стоїть в одній смузі коли поряд вільна для автобусів (їх нема бо карантин) і нею з усмішкою літають мерседеси... Поставити на пішоходному переході світлофор без кнопки який просто перемикається навіть в 3.00 ночі - перемога! Поремонтувати дорогу і забрати кишені для автобусів там де вони були і мали правильну траєкторію - звершення! Можете дописати список... Думаю кожен зможе щось додати.... Щодо контролю швидкості - за таких тенденцій в організації дорожнього руху він стане непотрібний - буде один суцільний корок...
  8. Такий девайс має цінність лише коли перевірити затиснутий в цангу інструмент на биття і немає проблем з підшипниками. В інакшому разі - це металолом... Затрати часу і грошей на його переробку - не виправдають себе. А принцип - не застосовувати при створенні нових пристроїв нестандартних і знятих з виробництва компонентів - ніхто не відміняв.
  9. Для нормального функціонування такого мотора треба частотник на 380В із допустимим струмом на виході не менше 7.7А (якщо я правильно прочитав на шильдику). Далі ввести в частотник всі параметри які на моторі вказані (особливо напругу, частоту і струм) і користуватись за призначенням. Слід звернути увагу, що зазвичай такі мотори не працюють з нульової частоти - тому для запуску в частотнику треба вказати мінімальну частоту не 0 Гц, а починати десь із 5-10Гц і пробувати як стартує. Можливо ще буде потрібно її збільшити. Я подібний мотор (220В 200Гц 8А) пускав від частотника на 380В (альтівар 31 5кВт). Електромашинний перетворювач частоти з цього верстата місцеві любителі металобрухту успішно утилізували. З частотником все працює до цього часу.
  10. Спробуйте вимкнути один і подивіться на вимкнутий.... В роботах стоять 2, 3, 4 що працюють одночасно. Є давачі обертів... Але якщо один не робочий але може обертатися то крутить в іншу сторону за рахунок інших і давач обертів не допомагає, а драйвери перегріваються.
  11. В цього рішення є плюс -порівняна ефективність і дешевизна. Однак як у всіх таких варіантах - недолік - якщо зупиниться, заклинить вентилятор - стає гірше ніж без вентиляторів. Тому я взяв би найбільший тихохідний вентилятор від комп'ютера і поставив зверху щоб витягував. Він не затінятиме природнє охолодження і результат я думаю буде не гіршим.
  12. Ідея фікс... Запиляти з алюмінію нові радіатори із водяним охолодженням... Поставити окремо радіатор з вентилятором... Або зробити як в роботах АББ - вентилятор витягує повітря зверху над драйверами - заповнити вентиляторами весь простір над ними..
  13. Ви так і не відповіли на запитання - в якому положенні 3 dip перемикач на двох гарячих і холодному драйверах. Я на фото бачу різницю але дуже слабо видно чи це 3 перемикач. Якщо включити редукцію струму то в стані спокою в двигуні лишиться 30-40% струму і драйвер і двигун будуть суттєво холодніші.