#290964 Опубліковано: 25 липня, 2021 Усіх вітаю вже близько місяця намагаюсь вирішити проблему з єлектро мотором ДПУ 240 Згорів на фрезері цей мотор, відповідає за авто подачі стола , з ледь ледь розшукав аналогічний, установив на станок та мотор крутить всі свої 3000 об/х не реагує єлектро регулювання оборотів, наскільки я розумію проблема с тахогенератором, він не реагує на число оборотів мотора . Як з цим поборотись можливо хто підкаже буду безмежно вдячним 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#290983 Опубліковано: 25 липня, 2021 Дайте відповідь на питання чи правильно підключили + - мотора і тахогенератора і чи в новому моторі точно такий як в старому моторі тахогенератор. Зазвичай мотор крутить в максимум за умови, що полярність тахогенератора переплутана. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#291019 Опубліковано: 26 липня, 2021 14 години назад, kratmel написав: Дайте відповідь на питання чи правильно підключили + - мотора і тахогенератора і чи в новому моторі точно такий як в старому моторі тахогенератор. Зазвичай мотор крутить в максимум за умови, що полярність тахогенератора переплутана. С одной проблемой разобрался , заменил ротор на тахогенераторе все заработало. Но тут новая проблема нет регулировки оборотов , он крутиться лишь на одной заданой чистоте . Кто знает в чем искать проблему ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#291036 Опубліковано: 26 липня, 2021 6 годин назад, Yura1993 написав: , заменил ротор на тахогенераторе все заработало. щось тут не так.... Давайте попорядку - про двигун ви вже щось написали. Двигуном має керувати "електропривод постійного струму". Вкажіть його марку і викладіть фото плат керування. Ідеальний варіант - фото схем підключення привода і паспорта до нього. Розкажіть як виникла проблема. Як ви встановили, що згорів двигун? Для чого міняли тахогенератор. В новому двигуні він був неробочий? Згідно теорії - елекропривод керує двигуном порівнюючи задану швидкість (напруга із резистора регулювання чи схеми керування верстата) із реальною на тахогенераторі. Якщо напруги із тахогенератора нема або він неправильно підключений - мотор набирає максимум обертів. Так в старих електроприводах - в сучасних електроприводах по тахогенератору є контроль і він не запуститься без тахо. Тому у вашому електроприводі (за такої поведінки двигуна) може бути: - обірване коло тахогенератора; - переплутані дроти до тахогенератора; - поламаний задавач швидкості - якщо це змінний резистор (три ніжки) - то в ньому обрив дроту на "масу" і він подає постійно сигнал на максимальну швидкість. - несправний блок електроприводу або є неконтакт в його з'єднаннях. Інших порад важко дати - треба знати з чим маємо справу... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#291037 Опубліковано: 26 липня, 2021 , kratmel написав: щось тут не так.... Давайте попорядку - про двигун ви вже щось написали. Двигуном має керувати "електропривод постійного струму". Вкажіть його марку і викладіть фото плат керування. Ідеальний варіант - фото схем підключення привода і паспорта до нього. Розкажіть як виникла проблема. Як ви встановили, що згорів двигун? Для чого міняли тахогенератор. В новому двигуні він був неробочий? Згідно теорії - елекропривод керує двигуном порівнюючи задану швидкість (напруга із резистора регулювання чи схеми керування верстата) із реальною на тахогенераторі. Якщо напруги із тахогенератора нема або він неправильно підключений - мотор набирає максимум обертів. Так в старих електроприводах - в сучасних електроприводах по тахогенератору є контроль і він не запуститься без тахо. Тому у вашому електроприводі (за такої поведінки двигуна) може бути: - обірване коло тахогенератора; - переплутані дроти до тахогенератора; - поламаний задавач швидкості - якщо це змінний резистор (три ніжки) - то в ньому обрив дроту на "масу" і він подає постійно сигнал на максимальну швидкість. - несправний блок електроприводу або є неконтакт в його з'єднаннях. Інших порад важко дати - треба знати з чим маємо справу... напишіть будь ласка номер вашого вайбера я вам туди все детально скину запишу відео 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах