Dr_Hammer

УВФ 500-2 (Баранчик Шон)

35 повідомлень у цій темі

1 час назад, Dr_Hammer сказал:

зцідив 4 літри смердоти

 

1 час назад, Dr_Hammer сказал:

Варто спочатку залити соляри/бензину чи веретьонкою прополоскати ??

 

 

? А Ви як вважаєте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вважаю що спочатку солярки (вона вже є в наявності), а потім пару літрів авіаційного БР, він високої очистки і нічого не залишає після себе, а тоді вже моторне масло типу 5W30.

Але то я собі так думаю, може хто правильніше підкаже, бо шось мені ідея з солярою не дуже...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, Dr_Hammer написав:

Ну да, в Романа їх мабуть пару штук )))

Пошукаю можливо і рідний знайду:)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю, соляркой Шона не испортишь)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На Миколая ввечері не витримав, залив 8 літрів солярки в коробку, поставив мотор і запустив шпіндель, на солярці шестерні дзвенять, але фрезерна голова не видає ніяких шумів, спочатку трохи почало бризкати водою з пінолі, скоріше всього конденсат, а може і на підшипники шпінделя попав, ревізія голови покаже. Хоча там все консервантом запхане аж ледь прокручувалось...

А діаметр пінолі солідний - 98 мм)))

1457604w.jpg

 

Для чого та трещотка в гайці зажиму конуса?

По вінцю пінолі ходить, відкручуєш тріщить, закручуєш тріщить, поки не можу зрозуміти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Почав ревізію фрезерної голови, кругом рижа каша з води і чогось подібного на літол, але корозії як такої шо в'їлась нема, все змивається

 

1457951w.jpg

 

1457950w.jpg

 

Спочатку здається шо "ого капєц"

 

1457952w.jpg

 

Але стирається легко і вже не капєц)

 

1457953w.jpg

 

Корпус під піноль хонінгований і піноль входить по "сливовій посадці"))

 

1457948w.jpg

 

1457949w.jpg

 

В самій пінолі є пару місць корозії, але нічого важливого не задіто, хоча підшипники мені все одно не подобаються, треба поміняти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як тільки з'являється час та натхнення...

Купив підшипники, зібрав піноль з шпінделем.

 

1468214w.jpg

 

Далі беремось за корпус пінолі, кругом карамелізований консервант, а в закутках, де не оброблений чавун - іржа.

 

1468208w.jpg

 

Щоб зняти проміжний блок шестерень, треба відкрутити всього один болт М8, а шестерню приводу шпінделя з корпусом підшипників можна дістати, відкрутивши 3 болти М6 зверху самої голови.

 

1468210w.jpg

 

Підшипники блока шестерень не пошкоджені, чистка, промивка, жменя літолу і гут, але мабуть заміню штифти, бо два з чотирьох дуже легко заходять.

 

1468209w.jpg

 

1468211w.jpg

 

1468215w.jpg

 

А на шестерні приводу шпінделя виявилось ще два підшипники під заміну, на одному корозія, а в другому гнуті перемички сепаратора і ролики косо стоять..., чи то вже совєцкі рученята там побували чи циганська зборка на заводі, ну та ладно, далі буде.

 

1468212w.jpg

Змінено користувачем Dr_Hammer
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шестерня приводу шпінделя зібрана на нових підшипниках, але стопорна шайба з одним зубом ніяк не попадає в жоден паз гайки, прийшлось переробити на контргвинт М6

 

1468437w.jpg

 

Далі треба оглянути вал який заходить в коробку швидкостей, там все просто розбирається, як і все в тій головці, гайка контриться так як на шпінделі, прикольно придумано:

 

1468438w.jpg

 

1468439w.jpg

 

Знімається чавунна плита, яка кріпиться на 3-х болтах М5 і алюмінієвим молотком вибивається вал з шестернею

 

1468440w.jpg

 

1468441w.jpg

 

Потім 4 болти М8 і знімаєм корпус підшипників, в якому є сальник 45х62х10, для заміни якого треба випресувати зовнішню обойму одного підшипника

 

1468442w.jpg

 

1468446w.jpg

 

Підшипники не постраждали, не міняєм.

Сальник не задубів, але поставлю якусь фірму, щоб потім лишній раз не прийшлось туди лізти.

 

А далі нежданчик, відкрутив гвинта, щоб шестерню зняти, а там два шпонпази (7х8х30) і ні одної шпонки!))

Натяг звичайно адовий, але все одно проворот шестерні на пару градусів таки був.

 

1468443w.jpg

 

1468444w.jpg

 

1468445w.jpg

 

Далі зачищаєм, фарбуєм, збираєм.

Корпуси доречі відлиті якісно, ніяких пор немає і зовні все гладко.

Змінено користувачем Dr_Hammer
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Одну половину голови зачистив легко, тонкою щіткою на болгарці, а на другій - хрєн в стакан, обмелося тільки те шо було нанесено пензлем, заводськими спєцами прямо по хромованій шкалі, упорах і т.д., "согласно ТУ" короче.

 

1468762w.jpg

 

1468761w.jpg

 

Алкідний грунт розбавлений БР-ом швидше сохне ніж з уайт-спіритом, але так як хотілося, покраска за день - не вийшло.

 

1468764w.jpg

 

Зняв основу, промию і нанесу гермет, бо судячи з вигляду, масло трохи просочувалось.

 

1468766w.jpg

 

Таки мусив виточити зворотній молоток, бо штифтів напхано на кожному кроці.

 

1458000w.jpg

 

Румунські чуваки так остервеніло шабрили, шо аж берлінську лазурь не до кінця витерли )))

 

1468765w.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колір станка буде навіть кращим ніж я думав)))

 

1469010w.jpg

 

Зняв задню частину хобота, як її назвати хз, мабуть вона і противагою служить, крім того що в ній фіксується гвинт подачі.

Ставити її буду в останню чергу, бо треба доступ до ремонту системи змащування та і проводка там теж буде.

Важить та фіговина по відчуттях в районі 100 кіль.

 

1469541w.jpg

 

Гайка не відрегульована, гвинт бовтається, підозрюю що те саме і з клинами ластохвостів.

 

1469542w.jpg

 

Двигун швидких ходів 1.1 кВт, 1450 об/хв., якого так і не змогли зняти, "стид і срам!" - шож там того діла, спереду гармошку треба було зняти і довгим шестигранником підлізти)))

 

1469543w.jpg

 

Одного болта кріплення тої противаги не було, зламався при затягуванні, болт походу бракований, бо твердий як обойма підшипника, коли спробував накернити для висверлювання, керн сплющився як гриб і якби обломок не викрутився кліщами, то я зразу і незнаю чим його там виколупувати.

 

1469544w.jpg

 

1469545w.jpg

 

І перед підготовкою до покраски "кузова" зняв для ревізії останній вузол в хоботі - вал головного двигуна з корпусом підшипників.

Коли заливав солярку в коробку, то при роботі трохи підсцикАло на стику, герметизуюча паста там теж потрібна.

 

1469546w.jpg

 

1469547w.jpg

 

1469548w.jpg


1469549w.jpg

 

В корпусі і в валу є отвори для фіксації при підтяжці підшипників як я розумію.

 

1469550w.jpg

 

Сальник дубовий і шоб його замінити треба зняти і другий підшипник з опорною шайбою.

 

1469551w.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку