softm

Генератор ☠ ☠ ☠ ...

16 повідомлень у цій темі

Мопед не мій.

 

original.jpg

 

Але в мене стоїть гена поруч, вікна пластикові, труба спеціальна виведена вверх на 2 метри ... так ось - все то - Львівське телебачення, датчики починають свистіти десь через 15 хвилин.  При тому нічого не відчуваєш.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Окис вуглецю без запаху, і вбиває надійно.А нам потрібно ЖИТИ щоб БОРОТИСЬ! Хай здихають кацапи.   Бережіть себе. 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чий мопед , чому вікна пластикові , кому свистять датчики ?

Дуже змістовно. :sm3:

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, одні питання...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@маляр Бо я вверх вивів... дійшло врешті.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Stebium1 Шланг пилосмока дуже подібний до того, з теми поруч... А СО протікає через пластикові вікна, навіть. Треба на відстані ставити... а нема відстані.

 

Ще питання про гаховий карб. На gecko 2.5. Може хтлсь ставив. Трубу аівдюймв підведу, таке. Але питання вихлопу.То міркую про ліпофе. бо 100ку акб з інверторним зврядником навіть не підключав. нема сенсу поки світло хоч інколи є.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"Концентрация углекислого газа свыше 8 % приводит к отравлению с последующим смертельным исходом в течение 30-60 минут. Накопление углекислого газа в крови называется гиперкапнией."

Накопить такое количество через окна не раеально!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Stebium1 написав:

Накопить такое количество через окна не раеально

Річ тут не про вуглекислий, СО2а про чадний СО, от його набрати 0,3...0,5% і вже можна  не прокинутись. 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
граматика
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Куляста_Блискавка написав:

а про чадний СО, от його набрати 0,3...0,5% і

Вот реально, насколько должен быть ушатан двигатель, что бы такое количество могло набраться не в самом выхлопе, а где то рядом да ещё за окнами?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для карбюраторного двигуна 5% СО у вихлопі при змінних режимах навантаження - норма. Спитаєте,звідки змінні навантаження - відповідь: через динаміку роботи регулятора обертів помножену на вагу обертових частин - маховика + ротора генератора.

Як казав один дуже поважний німецький інженер-конструктор ( Гуго Юнкерс) : ""Будь-який двигун внутрішнього згоряння це клубок компромісів. При спробі розплутати потягнеш за одну нитку - зав'яжеш десяток ""мертвих вузлів""....

 

Для загальної інформації : на форсажних режимах роботи карбюраторних ДВЗ  25...30% СО -НОРМА!  Сині факели на вихлопних патрубках при роботі двигуна без глушника бачили? - так от це догоряє те саме СО...При роботі з глушником вихлоп охолоджується і вся ця отрута летить в атмосферу. Для малокубатурних двигунів з примітивними карбюраторами викиди СО і СН можуть бути і більшими, через недосконалість процесу згоряння суміші. Тому в автопромі і видумують складі інжектори з каталізаторами. 

 Заведіть 2кВт гену з навантаженням в 1,5 кВт без глушника, будете дуже здивовані вогником на вихлопі. 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хтось ніколи СО на карбюраторі не бачив, а хтось бачив, рішуча різниця... Датчик від 100 ppm нібито кричить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так тільки вчора писали що в Бобриці (К.О.) один поставив генератор у придбаник підвалу та померли всі у хаті, хоч стіни туди сюди (але він не подумав, що до хати всосує все одно), а інша ситуація в Гостомелі була теж на днях.

Тільки вивід вихлопу через металгофру на вулицю!

 

image;s=1000x700.jpgimage;s=1000x700(1).jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Куляста_Блискавка написав:

на форсажних режимах роботи карбюраторних ДВЗ  25...30% СО -НОРМА!

Эт Вы загнули. 

 

2 години тому, Куляста_Блискавка написав:

Для карбюраторного двигуна 5% СО у вихлопі при змінних режимах навантаження - норма.

Ок, спору нет

Во сколько раз он разбавится окружающим воздухом, вопрос риторический.

И сколько того разбавленного воздуха может проникнуть в помещение через закрытое окно?

Думаю понятно что то же вопрос риторический.

, softm написав:

Датчик від 100 ppm нібито кричить.

если не ошибаюсь это 0.01 процента. 

думаю они орут на что то другое. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@4x4 из подвала легко натянет.

тем более там может и ксилородное голодание ДВС начаться, что приведёт к повышению концентрации СО в выхлопе.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку