Від чого ця дуже маленька ВФГ ?

9 повідомлень у цій темі

Ось така маленька ВФГ 

Судячи с усього  іноземна.

Передача через КМ1 

Шпиндель не скрізний 

Всередині залита мастилом .

Чому саме рідке мастило  всередені?

Від чого така може бути  ?

IMG_20230909_180354.jpg

IMG_20230909_180437.jpg

IMG_20230909_180456.jpg

IMG_20230909_180526.jpg

IMG_20230909_180416.jpg

IMG_20230909_180405.jpg

IMG_20230909_180519.jpg

IMG_20230909_180513.jpg

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Кутова головка 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Більша частина ВФГ побудована по цій схемі.

Це і так можно побачити .

Але запитання не в цьому  .

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

«Від чого така може бути  ?»

напевно від фрезерного верстата, ще можливо від КРВ

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

.....Інколи краще нічого не писати 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Інколи краще поставити запитання коректно. Вам про все відповіли… крім оливи. Кутова головка ставиться на вфг.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Закрийте будь ласка тему .

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

про рідку оливу - я собі ставив те ж питання навіщо рідка олива передбачена всередині ділильної головки, де немає ніяких великих обертів, і ніяких інших проблем де потрібно саме рідка змазка. Для себе пришов до висновку - головна причина - регламентне обслуговування. Якби там була б густа змазка то для заміни мастила її доводилось би повністю розбирати, вичищати якимись розчинниками і заново змащувати, збирати. А це все час, кваліфікація персоналу, можливо якісь спец інструменти, налаштування (натяги, зазори та ін) після збирання, можливі пошкодження і так далі. Якщо ж мова йде про рідке мастило - його заміна полягає в тому щоб відкрутити гвинт, вилити старе, можливо прочистити якимось розчинником або ж ні, і просто залити нове. На все про все 15хв, мінімум проблем і все готово до роботи знову, не треба нічого розбирати, налаштовувати і так далі.

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Дякую друже !

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Состав пользователей скрыт так как этот форум анонимный.