#335489 Опубліковано: 12 вересня, 2023 Ось така маленька ВФГ Судячи с усього іноземна. Передача через КМ1 Шпиндель не скрізний Всередині залита мастилом . Чому саме рідке мастило всередені? Від чого така може бути ? Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335533 Опубліковано: 13 вересня, 2023 Кутова головка Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335543 Опубліковано: 14 вересня, 2023 Більша частина ВФГ побудована по цій схемі. Це і так можно побачити . Але запитання не в цьому . Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335544 Опубліковано: 14 вересня, 2023 «Від чого така може бути ?» напевно від фрезерного верстата, ще можливо від КРВ Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335548 Опубліковано: 14 вересня, 2023 .....Інколи краще нічого не писати Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335550 Опубліковано: 14 вересня, 2023 Інколи краще поставити запитання коректно. Вам про все відповіли… крім оливи. Кутова головка ставиться на вфг. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335552 Опубліковано: 14 вересня, 2023 Закрийте будь ласка тему . Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335556 Опубліковано: 14 вересня, 2023 про рідку оливу - я собі ставив те ж питання навіщо рідка олива передбачена всередині ділильної головки, де немає ніяких великих обертів, і ніяких інших проблем де потрібно саме рідка змазка. Для себе пришов до висновку - головна причина - регламентне обслуговування. Якби там була б густа змазка то для заміни мастила її доводилось би повністю розбирати, вичищати якимись розчинниками і заново змащувати, збирати. А це все час, кваліфікація персоналу, можливо якісь спец інструменти, налаштування (натяги, зазори та ін) після збирання, можливі пошкодження і так далі. Якщо ж мова йде про рідке мастило - його заміна полягає в тому щоб відкрутити гвинт, вилити старе, можливо прочистити якимось розчинником або ж ні, і просто залити нове. На все про все 15хв, мінімум проблем і все готово до роботи знову, не треба нічого розбирати, налаштовувати і так далі. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
#335559 Опубліковано: 14 вересня, 2023 Дякую друже ! Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.