стани

Обіняю калібр КМ3 на КМ4

8 повідомлень у цій темі

        Є такий калібр КМ 3. Стан на фото, прилягає одне до другого щільно, на фарбу не перевіряв. Є одна забоїна, на одному з фото видно, з нею і придбав, приляганню вона не заважає. Потрібен такий же комплект КМ 4, в такому ж приблизно стані. Може для шліфовки такий стан і не годиться, та для токарки, думаю, достатньо. Потрібно зробити декілька оправок з КМ 4 для горизонтально- фрезерного.

         P.S. Розумію, що оправки з-під токарного "работать нє будут", потрібно тільки "гартоване-шліфоване" (с), але я це ігнорував і, каюсь, грішний, робив... І який жах, такі саморобні оправки працюють...

IMG_20231114_141727.jpg

IMG_20231114_141737.jpg

IMG_20231114_141809.jpg

IMG_20231114_141818.jpg

IMG_20231114_141851.jpg

IMG_20231114_141858.jpg

IMG_20231114_141914.jpg

IMG_20231114_141906.jpg

IMG_20231114_141743.jpg

IMG_20231114_141842.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні!
Напишу одразу, пишу не з приводу обміну. Просто треба з Вами звязатися.
Я хочу реалізувати один складненький проект,
гуглив про те як можна закріпити пкм на чомусь, та побачив що в ПКМ є штатні кріплення що виявилось чудово. А також побачив що ви чудово це кріпленя реалізували.
Звяжіться зі мною будь ласка, є деякі питання по цьому кріпленню.
Я не знаю чи можна тут писати телеграм, але напишу)
@ArtekhaAndriy

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу. В соцмережах мене немає, окрім декількох профільних, як ця. Чому б Вам не викласти тут хоча б напрямок того проекту, якщо не хочете чи не можете викласти все на загал?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На загал в будь якому разі буду виставляти. Так як більше половини об’єму роботи буде просити донати на проект)

 

Загалом ідея така:

Турель з дистанційним керуванням з можливістю обслуговування з мінімізуванням ризиків враження для військових.

 

Проблема яку вирішує проект:

На данний час наші воїни дуже сильно піддаються ризику під час чергування на пості на позиції або під час відбиття штурму орків. Нашим хлопцям доводиться визирати з під окопів та потрапляти під ураження.

дуже багато помирає...

 

Ця турель надає можливість вести огляд горизонту дистанційно, тобто оператору не обов`язково мерзнути на відкритому повітрі та бути відкритим для ворожих стрілів, він може сидіти в відносно теплому бліндажі та моніторити ситуацію через турель.

 

Але основна задача виробу, це відбиття штурмів.

Турель знаходиться над рівнем горизонту, відносно не боїться влучень та може вести довгий прицільний бій.

Більше не потрібно вести вогонь на подавлення або стріляти по македонськи, вогонь можна вести прицільно і не боятися зворотніх влучень.

Ця турель буде створена для того щоб прийняти удар на себе та врятувати таким чином дуже багато життів.

 

Фундаментальний принцип який несе цей проект: «Воювати не м’ясом а залізом».

Ціль яка випливає з принципу:

Значно зменшити відношення втрат наших бійців до втрат орків.

Якщо зараз це відношення становить 1/3(найоптимістичний розрахунок), то це означає що ми все ще несемо надзвичайно високі втрати.

Я займаюся 3д моделюванням тому зробив концептуальну візуалізацію проекту

06685C1E-5417-4EF0-82BB-75BD1D5AB928.png

FBC97FB0-EB45-4A67-82BE-FB2501BC7903.png

8CE55ED9-4BEA-4A39-9F6E-6E60A8EC07B1.png

944D4D29-2F86-4EDA-924D-0291F37B7A4D.png

F7BE4A76-ED86-4D65-B965-913115474738.png

26A4A941-0B32-4A40-9D9D-EE54C452E668.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Основні частини турелі:

Стійки передні окремо 2

Стійка задня з 2 частин

Під кожну стійку 3 одинакові лапи.

Тіло, що містить в собі встановлений кулемет.

 

Ці частини відокремлені для зручного перенесення та мають дуже прості та примітивні з’єднання.

 

Також в складових така периферія:

Кабель,

Блок керування і живлення,

Монітор,

Геймпад;

 

Задня нога турелі складається,

таким чином турель опускається в окоп для перезарядки або іншого обслуговування.

 

Зв’язок поки що, принаймні для прототипу буде провідний.

Кабель метрів 20 який несе в собі дроти з камери щоб зображення передавати на монітор, дроти подачі живлення на 2 двигуни керування та живлення тепловізору.

 

Керування здійснюється за допомогою геймпаду, навіть значно простішого ніж той що для керування FPV дронів.

 

Візуальний зв’язок через звичайний не дуже великий монітор.

 

Блок керування, що насправді буде представляти собою корпус з акамуляторами та дуже простою платою керування.

 

Акамулятори, принципово 12v, для того щоб будь який автомобільний акамулятор підійшов.

2 шт встановленні в корпусі паралельно.

Таке підключення треба щоб мати змогу замінити акамулятор на гарячу, без втрати контролю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гарний та потрібний напрямок, головне- це життя та здоров*я наших хлопців... Та навряд я чимось Вам суттєво допоможу, я за освітою не інженер. Сама ідея хороша. А от з конструкцією, на мій погляд, трохи не те. Всі ці системи на триногах мають одну ланку. Слабку ланку. Яку в цьому випадку потрібно виключити. Це людина. Людське тіло через плечем через приклад приймає на себе частину віддачі, працюючи як демпфер. Це там де є приклад, наприклад той же ПКМ. Подумайте, як буде вести себе на тринозі кулемет хоча б 7,62 калібру без людини позаду. Все що з більшим калібром, прикладу немає, зате прикручене до чогось більш масивного, чи то танк, чи кузов того ж позашляховика.  По друге, не дарма майже у всіх станках одна нога спереду, а дві позаду. У Вас навпаки. Я розумію, для того щоб опустити зброю для перезарядки. Але змоделюйте, куди піде вектор сили, якщо повернути ствол, наприклад, на 45 градусів від фронтальної лінії. Там мав би бути упор для імпульсу у вигляді ноги, але його там немає, бо ззаду тільки одна опора... На мою думку, такий станок повинен мати жорстку основу і одну жорстку стойку, а не триногу. Можливо телескопічну, зручніше в транспортуванні і, наприклад, для опускання та тієї ж самої  перезарядки. Та це автоматично піднімає вагу механізму і зменшує мобільність. Хоча вага можливо й не такий мінус, має ж хтось гасити імпульс віддачі, якщо людина відсутня... Та це тільки мої думки, можу помилятись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь!

Я теж далеко не інженер)

З приводу цієї триноги згоден, якщо так її встановити то віддача буде ЇЇ валити, особливо якщо повернути башню повністю вбік, це дійсно суттєвий недолік.

Але як варіант я думаю компенсувати це вагою лап, сама конструкція може бути легкою, стійки в т ч, а от лапи можна зробити тяжкими, вони все одно від’ємні частини, якщо кожна буде важити 10кг то вважаю що вже буде гарна стабільність.

 

І плюс коли вже зроблю прототип якщо пощастить, в інших суттєвих недоліків не буде, то в перший повністю реалізований виріб буде додано саме демпфер,

дуже простий, кріплення з кулемету буде кріпитися до цього демпферу що представляє собою 2 основні деталі, які рухаються одна відносно одної як рейки, і які затискають пружину.

Але це вже буде потім, після прототипу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З приводу тяжкої телескопічної основи, не впишеться в концепцію.

Це має бути мобільний виріб, який можна транспортувати не великою групою людей переносячи в руках в розібраному вигляді, він має швидко збиратись та встановлюватись,

 

А ще не підходить збільшення ваги, та телескопічний механізм, тому що це збільшує вартість, а це вже означає що на певну суму догматів вже вийде зробити менше виробів.

 

Але ідея змоделювати поведінку гарна.

Я так навіть зможу вирахувати необхідну масу лап.

Я або знайду когось хто може це зробити або сам подивлюсь, думаю це не так важко зробити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку