PntBlnk

Як зняти кронштейн підшипника на токарному верстаті 1І611П?

10 повідомлень у цій темі

Вибачте за погану українську, я розмовляю лише англійською, але сподіваюся, ви розумієте.

 

Мені потрібно зняти вузол важеля прямого/реверсу з токарного верстата. Підшипниковий блок для трьох валів має два вирівнювальні штифти з маленькими різьбовими отворами. Як я можу видалити ці шпильки, щоб блок міг зісковзнути з валів? Я переглянув багато відео та веб-сайтів, але не знайшов правильної процедури.

 

Велике спасибі за будь-яку допомогу, яку ви можете надати.

 

Слава Україні!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна фото додати 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, PntBlnk написав:

Вибачте за погану українську, я розмовляю лише англійською, але сподіваюся, ви розумієте.

 

Мені потрібно зняти вузол важеля прямого/реверсу з токарного верстата. Підшипниковий блок для трьох валів має два вирівнювальні штифти з маленькими різьбовими отворами. Як я можу видалити ці шпильки, щоб блок міг зісковзнути з валів? Я переглянув багато відео та веб-сайтів, але не знайшов правильної процедури.

 

Велике спасибі за будь-яку допомогу, яку ви можете надати.

 

Слава Україні!

Там немае нiчого складного.То штiфти кoнiчнi,и вони демонтуються при допомозi зворотнього молотка та насадки з рiзьбою,яка вкручуеться в рiзьбу в самому штiфту.Далi,вiдкручуетi два гвинта,якi тримають ту опору валiв,та при допомозi деревяного бруска збиваете опору. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім за ваші відповіді. Зображення, на які посилається Kolean75, показують ту частину, про яку я говорю. Я приберу їх, як він пропонує. Мене хвилювало те, що нитки маленькі, і я не хотів їх знищувати, тому було б добре отримати пораду від когось, хто знає процедуру.

 

Людям може бути цікаво, що я перебуваю в Новій Зеландії, де є дуже мала кількість цих цікавих токарних верстатів. Я з нетерпінням чекаю, щоб він почав працювати!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, PntBlnk написав:

Дякую всім за ваші відповіді. Зображення, на які посилається Kolean75, показують ту частину, про яку я говорю. Я приберу їх, як він пропонує. Мене хвилювало те, що нитки маленькі, і я не хотів їх знищувати, тому було б добре отримати пораду від когось, хто знає процедуру.

 

Людям може бути цікаво, що я перебуваю в Новій Зеландії, де є дуже мала кількість цих цікавих токарних верстатів. Я з нетерпінням чекаю, щоб він почав працювати!

Тодi  з Вас фото верстата,та процессу ремонту,вважаю,не буде зайвим.А якщо будуть ще питання по верстату-допоможемо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось мій новий токарний верстат. На зображенні немає комбінованої ковзанки та 3-кулачкових і 4-кулачкових патронів. На жаль, немає постійного спокою, постійного подорожі або конусного кріплення, але це те, що я зможу отримати в майбутньому.

 

Я його ще не ремонтував. Першим завданням є вузол важеля переднього/заднього ходу. Я запаю тріснутий кронштейн (у мене є інша деталь) і надрукую 3D-принтер тимчасової опори.

 

Пошкодження важеля прямого/заднього ходу виглядає так, ніби це була аварія раніше в житті токарного верстата. Інших пошкоджень я не виявив, але після ремонту кронштейна та важеля фартух уважно огляну. Сподіваюся фартух без тріщин!

 

Після ремонту важеля прямого/зворотного ходу я можу перевірити функції токарного верстата та скласти план відновлення.

 

Колесо регулювання швидкості зовні зламано, але це, здається, поширена проблема. Можливо, я надрукую 3D на заміну.

 

Я знаю, що це не так гарно, як «круглі» моделі, але я дуже радий, що отримав таку продуктивну машину!

lathe_1.jpg

lathe_4.jpg

lathe_3.jpg

lathe_2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не впевнений, чи точний переклад, але я буду ремонтувати кронштейн за допомогою пальника та нікелевого/бронзового стрижня, а не зварювального апарату!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, PntBlnk написав:

Я не впевнений, чи точний переклад, але я буду ремонтувати кронштейн за допомогою пальника та нікелевого/бронзового стрижня, а не зварювального апарату!

Зрозумiло.А корпус важиля,якщо куски вiдсутнi,то скорiш за все, буде легше зробити новий.Але неведомо,чи е у Вас для цього можливостi.

Верхнiх салазок ,разом з рiзцетримачем,бачу нема.Будете шукати? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене це є. У мене також є 3-кулачкові та 4-кулачкові патрони.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку