RoMANIAC

Зварювання велосипедних рам і не лише..

123 повідомлення у цій темі

@sadam різні конструкції потребують різного підходу. Коли я варю скейт-парки з профільної труби півавтоматом - це одне, а коли варю рами це зовсім інше.

Розвиватися в напрямку рамобудування почав майже 7 років тому, як купив тіг апарат і у всіх кастомних майстернях прослідковується одна й та сама технологія, будь то типу фірмовий стапель Anvil framefixture 3.1 чи Sputnik ти той самий станочний профіль: на стапелі йде прихватка, обварювання на столі чи в лапі для зручного крутіння рамою, а потім рівняння на повірочному столі.

Ми зараз говоримо про кастомне виробництво, а не про серійне. Коли стапель виставляється під любий розмір рами і робиться одна рама, а не десятки тисяч.

А на серійному виробництві робиться окремий стапель під кожний тип рами.

 

Зараз почав співпрацю з Ніколай байкс, так вони на лазері вирізали з 6 мм плити стапель і прислали, який розрахований лише під один тип рами в двох розмірах ВСЕ - це його основна і єдина функці і він всерівно не має достатньої жорсткості, бо після зварювання рама всерівно буде рівнятися, перед тим як йти на штучне старіння.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@RoMANIAC а я и не говорю про серийку. С серийкой как раз все очень просто.

В любом случае, если клиент хавает, а производителя все устраивает - все нормально. Ибо "качество" - потребительская характеристика.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а мне пофик на вашу сварку.. 

возьму из дерева фрезерну раму...

:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Ganch_er написав:

а мне пофик на вашу сварку.. 

возьму из дерева фрезерну раму...

:D

зимною не змерзнеш, завжди можна багаття розпалити )))

 

 

 

Ось мій колишній друг/партнер зробив з дерева https://galinfo.com.ua/articles/lyudy_ne_viryat_shcho_zrobyv_derevyanyy_velosyped__lvivyanyn_pro_sviy_vynahid_346287.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ось ці взагалі техно збоченці: з цільного куска алю 7075 фрезернули повністю рами 

 

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз ось такий прототип рами для електро байка роблю, двигун на 10 кВт, Карл.

 

 

20200712_153454.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@RoMANIAC на такие конструкции определенно лучше стапель типа такого. 

Screenshot_20200712-161730~2.png

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sadam написав:

@RoMANIAC на такие конструкции определенно лучше стапель типа такого. 

Screenshot_20200712-161730~2.png

 

В кожного своє бачення і свої стереотипи, але навіть і без них ,я скажу, що в даному випадку стапель зроблений оптимізовано під даний тип рами: там куча попередних труб, вони свого роду контрольні точки, зверни увагу - 9 попередних труб які на шпильках вставлені в лист вирізаний на лазері - все просто і технологічно.

Лист через проставки одного розміру прикрчений до повірочного стола.

photo_2020-06-30_20-32-37.jpg

А це минулого літа зробив 2 однакові титанові рами під клаєнта 

photo_2020-05-04_22-22-41.jpg

photo_2020-05-04_22-22-49.jpg

photo_2020-05-04_22-23-33.jpg

photo_2020-05-04_22-23-48.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А він місяць тому її поанодував після того як я поанодував собі титанову зірочку )))

"Дурний" приклад заразний ?

wUDRYrWoqqk.jpg

vudO9G38ajo.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, RoMANIAC сказал:

зимною не змерзнеш, завжди можна багаття розпалити )))

 

 

 

Ось мій колишній друг/партнер зробив з дерева https://galinfo.com.ua/articles/lyudy_ne_viryat_shcho_zrobyv_derevyanyy_velosyped__lvivyanyn_pro_sviy_vynahid_346287.html

если я возьмусь делать, то не нада будет палить из него костер..

другу повезло проехать 100 км..  технологию он выбрал не оч правильную!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, RoMANIAC сказал:

В кожного своє бачення і свої стереотипи, але навіть і без них ,я скажу, що в даному випадку стапель зроблений оптимізовано під даний тип рами: там куча попередних труб, вони свого роду контрольні точки

На два сообщения выше мы обсуждали универсальную оснастку, а сейчас фотки специальной под один тип рамы. Что мы обсуждаем?)

 

Мое мнение, что с таким вариантом много открытых поперечных швов, а продольные - закрыты для работы. К тому же, нет возможности симметрично обваривать конструкцию, есть доступ только с одной стороны рамы, ось симметрии разорвана из за основы-плиты - просто отсутствует доступ с другой стороны.

Если это сборочный стапель то не критично, но при "свободной" обварке раму начнет крутить, а рихтовка объемных пространственных конструкций дело геморное и часто невозможное без распила онной.  Хотя опят таки, зависит от степени точности заложенной в ТХ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sadam написав:

но при "свободной" обварке раму начнет крутить,

Тому треба знати де варити і в якій послідовності і за рахунок напруження швів зробити щоб вони взаємокомпенувалися. Зварити - діло не хитре, зварити  правильно і потрібній послідовності - ;) 

 

, sadam написав:

много открытых поперечных швов

Тас холоднокатана струба 25х2 сталь 20 - це не алюміній. Крім того рам умоделив не я, мені лише дали зробити перший прототип ,а в перспективі модливо і партії підуть, після того як рама відтестується.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, RoMANIAC сказал:

Тому треба знати де варити і в якій послідовності і за рахунок напруження швів зробити щоб вони взаємокомпенувалися.

Идеально не пойдет, так как швы варятся в разное время. Можно конечно "покурить" пока рама выхолонет до начальной температуры. Но имея пару сотен швов курить придется долго.

 

48 минут назад, RoMANIAC сказал:

Тас холоднокатана струба 25х2 сталь 20 - це не алюміній.

Тоже тянет. Я варил свою мотораму из 18х1.5 и 25х1.50. Клетки и багажные системы не считаем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мова не про тягне, бо тягне "все" , а про те, що це не алюміній і поперечним швам пофіг на навантаження, крім того конструкція рами розсіюєї навантаження, робилась симуляція в соліді, там впринципі можна частину труб поміняти з стінки 2 мм на стінку 1,5 мм.

 

 

А про ідеально ніхто не каже. Закритий прямокутник набагато легше і швидше зварити, а головне рівніше ніж П образку з тими самими розмірами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, RoMANIAC сказал:

Мова не про тягне, бо тягне "все" , а про те, що це не алюміній і поперечним швам пофіг на навантаження, крім того конструкція рами розсіюєї навантаження, робилась симуляція в соліді, там впринципі можна частину труб поміняти з стінки 2 мм на стінку 1,5 мм.

Вопросы по нагрузкам оставим конструктору.

Речь идёт про увод при сварке и отклонение перпендикулярности оси маятника от продольной плоскости рамы (плоскости рулевой колонки).

Как следствие колеса стоят буквой х. Все остальные отклонения не столь критичны.

Когда рама из 3х трубок выровнять косяк особых проблем не составит. А пространственную конструкцию проведенную при свободной сварке можно будет править долго и весело, и в итоге она уйдет в лом.

Не зря ДТП-шные моторамы пересобирают, а не вытягивают и не ровняют прессом .

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, RoMANIAC сказал:

Зараз ось такий прототип рами для електро байка роблю, двигун на 10 кВт, Карл.

 

А что за мотор будет использован?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А по весу что получается? По сравнению с хромолью и алюминием?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, AlexT написав:

 

китайський з бутафорним надписом 48V250W - мотор надав клієнт, я так розумію він їх напряму з Китаю замовляє.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Hercules написав:

А по весу что получается? По сравнению с хромолью и алюминием?

Що я маю відповісти на це питання? Густина алю 21,7г/см.куб. - це в 2,9 раз легше за сталь і хромоль. Дана рама ні в алю ні в хромолі ще не робилась і не рахувалась, тому даних не має!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sadam "Піп в - дзвін, а дідько - в коробку"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стапель из станочного профиля это условно Стапель. Пригоден исключительно для позиционирования элементов для прихваток. Всевозможные кронштейны и тд. Стапель способный удержать все элементы от поводок, должен быть конструкцией монументальной, остальные варианты это от лукавого. 

  Силы поводок металла очень велики. Для примера сварите две пластины или две трубы притянутые к плите, не будут они ровными никогда. И контр нагрев и контр швы не компенсируют этого. 

 Дело  обычно не в идеальной геометрии, а уложиться в допуски. Для двухколесного транспорта эта точность плюс минус " лапоть". Для вэликов есть регулировка самих колёс, и по большому счету как бы криво вы не сварили, а оно поедет. 

 Все методы хорошы, и стапели и на весу на коленке, пока не планируется массовое производство. Стапелем мы уменьшим кол. Во человекочасов и не более. 

 Для идеальной геометрии, нужна мех обработка всех осей, тоесть приварили стаканы под подшипники на стапеле, и после этого расточили на немже и на станке в размер. За это никто не заплатит! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Ofatum сказал:

Для двухколесного транспорта эта точность плюс минус " лапоть".

Ваш "лапоть" на скорости 120 превратится в воблинг, а дальше в кучу металолома. Пилот - в кучу мяса.

Что касается проекта выше: электродвигатель на 10кВт это очень даже не шутки и разогнать до сотки данную конструкцию сможет легко.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ух спор розгорівся. А з боку воно виглядає умовно так: зібралися педіатр, онколог і ветеринар і кожен висуває свої гіпотези, як лікувати пацієта. От лише питання, хто пацієнт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, RoMANIAC сказал:

Ух спор розгорівся. А з боку воно виглядає умовно так: зібралися педіатр, онколог і ветеринар і кожен висуває свої гіпотези, як лікувати пацієта. От лише питання, хто пацієнт?

Вспомнился анектод. 

Здравствуйте, вы гениколог? 

Нет, я сантехник, но посмотреть могу. 

Почему сразу спор? 

Вовсе не спор. Мысли вслух по поводу необходимости стапеля в единичном изготовлении рамы. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Из жызненного опыта: 

Пересаживал самоходную расторную головку с родного конуса на Исо 40. Задача пожень две железяки и соблюсти паралельность сварка велась присадкой монель, у обеих деталей сопрягаемые поверхности шлифована. Моему удивлению небыло предела, когда от прихваток детали одна в шпинделе, другая поджата к ней столом до усирачки, легко смешались на 1..1.5 десятых. И это станок 6р11 с весом в 2 с копейкой тонны.  

 Как вывод, ни один стапель не в силах удержать детали от поводок. Контр прихватками я уложылся в сотку, а как на стапеле можно проконтролировать? 

 Сейчас начнётся забрасывание тапками с криками, что это разные вещи и тд. 

 И снова вернулись к " лаптю". Именно им я и назвал допуск на несоосность при изготовлении двухколесного транспорта 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку