Fler26

Шлифовка штока рулевой рейки

32 повідомлення у цій темі

Говоримо про ліворульні авто. На валу єє три поверхні: права з сальником та втулкою, потім поршень, центральна поверхня з сальником (і іноді втулкою, як наприклад на wv t4, t5, деяких мерсах, бмв, і тд), і ліва повернення з зубами, яка притискається до зубів черв'яка піджимним через пластикову вставку, або стальну з напиленням бронзи.

Те що поверхню з зубами не потрібно проточувати - нісенітниця. Виробітка дає люфти та стукіт. Так само те, що сильно гнуті вали можна залишати такими ж - теж нісенітниця. При регулюванні рейки її або буде клинити, або буде люфт в місці, де вал рівний. Також хочу попередити, що заводська центровка іноді бреше.

Краще напишіть мені в приват, дам номер телефону - подзвоніть, розкажу ще багато чого, поки маю час (все місто снігом замело)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще одне, як гнутість буде надто сильною - з часом витре втулку, буде стукіт та люфт, і вал тиснутиме на один бік сальника, а з протилежного боку натягу сальника бракуватиме, і звідти буде виходити рідина Гур. Тобто рейка потече

А ви кажете нічого страшного, "и так сойдёт"....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Володимир Фещук сказал:

І ще одне, як гнутість буде надто сильною - з часом витре втулку, буде стукіт та люфт, і вал тиснутиме на один бік сальника, а з протилежного боку натягу сальника бракуватиме, і звідти буде виходити рідина Гур. Тобто рейка потече

 

 

Уже вторая страница обсуждений а толку мало все просто высказываю свое мнение.

Повторю 

лет восемь назад брал праворукие Спринтера для переделки  Рейки леворукие были в дифеците цена доходила до 600 долларов 

Выходили с ситуации так покупали конченную рейку перекидывали все внутренности и проблем не было

Таки образом отреставрировали боле ста штук

Станков тогда у меня не было проверить кривезну штока не было возможности.

Сейчас разобрал три рейки вставлял в центра и все оказались кривые

Потому и задал вопрос нужно ли рихтовать шток если выработки на нем нет.

Если шток конченный то по правильному его нужно

1.Отрихтовать.

2.Проточить.

3.Напылить.

4 Шлифануть в размер

Вопрос напрашивается сам собой сколько это будет стоить и кому такой ремонт нужен ?

Змінено користувачем Fler26
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fler26 написав:

Уже вторая страница обсуждений а толку мало все просто высказываю свое мнение.

Повторю 

лет восемь назад брал праворукие Спринтера для переделки  Рейки леворукие были в дифеците цена доходила до 600 долларов 

Выходили с ситуации так покупали конченную рейку перекидывали все внутренности и проблем не было

Таки образом отреставрировали боле ста штук

Станков тогда у меня не было проверить кривезну штока не было возможности.

Сейчас разобрал три рейки вставлял в центра и все оказались кривые

Потому и задал вопрос нужно ли рихтовать шток если выработки на нем нет.

Если шток конченный то по правильному его нужно

1.Отрихтовать.

2.Проточить.

3.Напылить.

4 Шлифануть в размер

Вопрос напрашивается сам собой сколько это будет стоить и кому такой ремонт нужен ?

Гнуті вали спрінтера? Це лише після сильної аварії. З тисячі одну - дві гнуті бачив. Впевнені, що патрон добре виставляє?

На центровку не можна орієнтуватися з впевненістю, бувають не по центру. Так по суті буде?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відповідь на останнє запитання. Я би гнуті вали взагалі викидав. Нарощування хрому не дешево. Плюс шліфування... Якщо не помиляюсь зараз рейка спрінтер 10-12 тисяч нова. Часто буває люди віддають перевагу підробками, вони є за 5-6 тисяч.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Давайте по суті, так по суті.

1 - Зякого авто рейка?

2 - розточіть начисто кулачки, перевірте вал затискаючись за праву та середню поверхні в різних місцях, а потім лише можна буде судити

Хочете правильну відповідь - вмійте добре задати запитання. Те, що ви перевірили вал лише в центрах - свідчить про вашу недосвідченість. А ви відразу гарячкуєте, що не по суті

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще дещо. На якій поверхні взагалі гнутий вал? І на скільки сотих/десятих/міліметрів?

Існують ремонтні сальники, якщо ви не в курсі. На деякі моделі авто вони є аж на міліметр менші від початкового діаметру. Таким чином гнутість до 0,5 (наприклад) можна виправити таким чином: затискаємо вал в добре розточені кулачки, виставляємо по рівній поверхні вала, поправляє що зміщений центруючий отвір, підпираємо обертаючимся центром, ельбором проточуємо до чистого діаметру, шліфуємо поліруємо, контролюючи мікрометром, точимо нову втулку з поліаміду чи поліациталю, ставимо ремонтний сальник, і готово.

Вали з гнутістю на зубах відсіював би. Один знайомий таку наростив хромом, шліфанув, в результаті при вивороті з одного боку клинила рейка, з іншого стукала.

Ремонт рейок це вам не три сальника замінити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку