Reiter

Компресор

27 сообщений в этой теме

Ось такий компресор на прийомці стоїть. Що за звір ? 

20180911_123906.jpg

20180911_123916.jpg

20180911_123924.jpg

20180911_123928.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо немає водяного охолодження, то такий тип таких розмірів, зазвичай, з холодильників. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дякую. Мабуть ЗІЛ 130 краще буде :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Bogdan написав:

зазвичай, з холодильників. 

В холодильних компресорах такого типу взагалі немає маслоз"ємних  кілець. Масло циркулює по системі разом з фреоном,Це треба мати на увазі при використанні подібних компресорних головок для повітря. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
23 минуты назад, Reiter сказал:

Мабуть ЗІЛ 130 краще буде :)

Краще вже кітай ...

Теж маю сжожий як на фото, планую піднімать з колін ( застуканий) , качав повітря довгий час , в картері масло, поршня металеві що сильно здивувало , а от маслоз"ємні кільця не звернув увагу чи є, але він працював на пневмо лінії .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
28 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

 Масло циркулює по системі разом з фреоном

А як змащуються вкладиші ??? На бугилях шатунів загребні канали , із за цього він має обертання в одному напрямку, інакше за стукає.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, semi написав:

На бугилях шатунів загребні канали ,

На вітчизняних ФАКах просто отвори. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Дякую. Мабуть ЗІЛ 130 краще буде :)

не будет,надо доделывать принудительную смазку и охлаждение.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

На вітчизняних ФАКах просто отвори. 

А в картері що? Щось я не можу зрозуміти як кшм змащуються , фреон не може бути в картері, отже масло,  хм, аж цікаво стало , хоть часу і нема, але зараз витягну поршень ,гляну ...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Таки є маслозавод"ємне кільце !

2018-09-11 22.11.38.jpg

2018-09-11 22.12.22.jpg

2018-09-11 22.13.32.jpg

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Мабуть ЗІЛ 130 краще буде

Я було почав збирати такий, зробив капремонт і т.д. А потім він мені не сподобався. Попав К. для перекачки аміаку (на 3,2 кВт 1м куб.), от з нього і зробив - працює дуже класно, до речі, він з маслоз'ємними. 

К-ри з холодильників, як замінник, непогано підуть на вакуум, вони не тянуть масло з картера (зі стінок і т.д.).

А який брати - потрібно визначитись з можливостями і потребами. Я був з трактора зробив - дуже мало. Поставив в пару з холодильників (на 380) - непогано, десь літрів 300 давав. Та один з пари накрився, то зробив маленький "черговий", та ним не пофарбуєш. 

Ще розігнався майже зробив КВД-70 (на 70 атм), потім - виявилось, що вже не потрібний, а до цього АК-150 купив. 

Вцілому десятка півтора притягував, в т.ч. і кілька отакого типу, як на фото, та ці я не наважувався робити.

Щодо вакуума, то прикупив "прєдвакуумник"... )))

Це такий огляд з моєї історії.

А от цей для перекачки аміаку - бомба. Я як вперше його побачив, подумав, що двигун від мотоциклу. Можна з МТ-шки зробити, їх зараз в лом здають на ура, на минулому тижні половину МТ здали і кілька УД-шок. Це я до того, що можна і самому зробити класний.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

І віконце масло ... Тому не розумію як він може змащуватись фреоном...

2018-09-11 22.16.00.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, semi написав:

І віконце масло ... Тому не розумію як він може змащуватись фреоном...

2018-09-11 22.16.00.jpg

Як я читав, то КВ маслом змащується, а от поршень типу парами фреона в меремішку з маслом. А на повітрі йому мало змащення і він швидко дохне.... Але хз, я не використовував компресори від холодильників... 

 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, Bogdan написав:

Можна з МТ-шки зробити,

Я такий їотів зробити. Проблема в тому що треба потужний мотор. А я не маю 380 в. Зараз взагалі на зйомному гаражі, де й 220 толклм немає :(

 

Хочу з 2 зіловських + водяне охолодження + змащення під тиском....

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, Reiter сказал:

Я такий їотів зробити. Проблема в тому що треба потужний мотор. А я не маю 380 в. Зараз взагалі на зйомному гаражі, де й 220 толклм немає :(

 

Хочу з 2 зіловських + водяне охолодження + змащення під тиском....

Двигатель постоянка на 220 в делает вашу проблему легко. Я собираюсь на со 7 б поставить двигатель постоянку 0.75 кВт и передаточное занизить в 2 раза. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 часов назад, Reiter сказал:

Як я читав, то КВ маслом змащується, а от поршень типу парами фреона в меремішку з маслом. А на повітрі йому мало змащення і він швидко дохне.... Але хз, я не використовував компресори від холодильників... 

 

 

 

Можливо...

А от Зіловскі ,яб не радив, свого часу на мучився з ними як в майстерні так і на авто.

Але вибір за Вами!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Попав К. для перекачки аміаку (на 3,2 кВт 1м куб.), от з нього і зробив - працює дуже класно, /////

Яка модель чи ссилку на нього можна?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, Reiter сказал:

Хочу з 2 зіловських + водяне охолодження + змащення під тиском....

2,2 кВт на кожний, плюс на насос. Без 380 ніяк.

Для 220 вольт або з холодильника (не довго проробить), або, таки, китай. 

 

4 часа назад, Raider сказал:

и передаточное занизить в 2 раза

Я на своем занизил (амиачном), но очень упала производительность, но мне хватает, пока не пескострую. Но все пропорционально мощности. Можно прикидывать, что 1 кВт - 100-150 л/мин (на глаз). Вот и считать, что на выхлопе будет.

 

2 часа назад, makks сказал:

Яка модель чи ссилку на нього можна?

Треба уточнити, бо не пам'ятаю. Ща в інеті пошукаю. Я його давно купив, кілька років лежав в черзі. Зробив цієї зими. тоді ж робив якийсь великий своєму знайомому, той побачив мого, порадив глянути його ціну в інеті - виявився дорогим, навіть, занадто. 

 

Щодо зіла - то і я погоджусь, він поганий для нормальної роботи (замалий) і прожорливий для 220 вольт.

Таки вся проблема в 220 вольтах. Краще вже щось готове придбати. Я колись китайцем на 220 авто фарбував  - справлявся на ура. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Знайшов

Компрессор А2М амиачный/пропановый

Цього разу він ще дорожчий... можна жигуля нормального за такі гроші взяти... Ну і ціни...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

От до речі, з трактора. Йому потрібні невеликі оберти, тобто можна передаточним виграти. Я робив давно такий. Двигун був на 1 кВт (380), обороти давав десь 500. Чмихав неспіша в газовий балон. 

На 220 поставити двигун на 2-3 кВт, клапан для легкого старту і все ок.

Та й недорогі вони.

 

Изменено пользователем Bogdan
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

kompressor-a2m-dlya-perekachki-amiaka-pr

https://besplatka.ua/obyavlenie/kompressor-a2m-dlya-perekachki-amiaka-propana-7d000f

Изменено пользователем makks
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 11 вересня 2018 р. в 21:34, Barth сказал:
В 11 вересня 2018 р. в 20:28, Reiter сказал:

Дякую. Мабуть ЗІЛ 130 краще буде :)

не будет,надо доделывать принудительную смазку и охлаждение.

 Комрессор от  ЗИЛ-130 хорошая и надёжная штука.

 Главное преимущество по сравнению с другими типами корессоров -это автоматическая поддержка давления в системе.

 Водяное охлаждение можно заменить воздушным.

 Систему принудительной смазки - сверлением отверстий в шатунах \вкладышах.

 Запчастей для ремонта как бы, можна найти без большого напряга.

 В начале девяностых мы в бригаде сделали тринадцать штук для своих и начальству.

 Если кому интересно- спрашивайте , постараюсь дать ответ на все вопросы.

 

 

Изменено пользователем boltorez
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
16 часов назад, Raider сказал:

Двигатель постоянка на 220 в делает вашу проблему легко. Я собираюсь на со 7 б поставить двигатель постоянку 0.75 кВт и передаточное занизить в 2 раза. 

для СО-7 обороты не просто так придуманы,поддерживать масляный клин теми черпачками,в баббитовых вкладышах,охлаждение от того убоищного ветилятора и родной движок 5.5 квт.+ макс давление 8кг.см.Мой набивает родные ресиверы за 20 сек.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Родной 

7 часов назад, Barth сказал:

для СО-7 обороты не просто так придуманы,поддерживать масляный клин теми черпачками,в баббитовых вкладышах,охлаждение от того убоищного ветилятора и родной движок 5.5 квт.+ макс давление 8кг.см.Мой набивает родные ресиверы за 20 сек.

Родной 4 кВт. И мой родные качает за 15 сек.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас