StatusQuo

Користувачі
  • Продажи

    29/5
  • Покупки

    53/5
  • Публікації

    812
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    17
`

StatusQuo останній раз здобув день на червня 10

StatusQuo має найбільш улюблений контент!

Репутація

455 Відмінна

1 підписник

Про StatusQuo

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

16 555 переглядів профілю
  1. Ще один момент, виставивши завищену ціну на улюблену річ ти або отримуєш достойну компенсацію за біль втрати об'єкту фетиша або продовжуєш перебувати в екстазі від того, що він усе ще належить тобі обидва варіанти виграшні
  2. Оце я називаю будинок на колесах
  3. Залишилось: 17 днів та 16 годин

    • Продаж
    • Состояние: На запчастини

    Шпиндель КМ-4 з гайками і штревелем, планувався для використання у саморобній ВФГ для НГФ110 але...

    900,00гр

  4. зробіть чіткі фото плати в районі вихідних транзисторів. з обох сторін зробіть чіткі фото плати в районі вихідних транзисторів. з обох сторін
  5. так, саме вони не забувайте розряджати їх ( лампою розжарювання ват на 100 ) після кожної подачі вхідної напруги, а то тестер поїде в країну спалених приладів а може і самого майстра доволі чутливо куснути
  6. 1. Горівші транзистори акуратно випаюєте 2. Один з щупів тестера ставите на один із виводів вхідного електролітичного конденсатора а другим по черзі на кожен з виходів А,В,С ( U,V,W ) частотника. Якщо пищить хочаб на одному - шукаєте ще горівші транзистори. 3. Переставляєте шуп з одного вивода конденсатора на інший і повторюєте процедуру . Якщо більше не пищить 4.Не підключаючи двигун подаєте напругу на вхід, якщо резистори не задиміли і реле клацнуло тоді добре. Якщо димлять потрібно буде продзвонити діодний міст.
  7. Тестер є? Можу спробувати по фото підказати куди саме щупами потицяти для діагностики.
  8. Резистори, котрі обмежують стартовий струм заряду вхідних конденсаторів. Думаю, що IGBT модулю торба на 99% , вхідному діодному мосту на 50%. Рішення ремонтувати чи хоронити потрібно приймати після того як визначитеся з тим що саме вийшло з ладу, його доступності і ціни на нього. пи.си. резистори поки ще димлять можете не міняти.
  9. спочатку з ваших фото визначаємо модель https://chipmaker.com.ua/uploads/monthly_2025_06/IMG_20250604_190016.jpg.48af53abea2d0f4d4367d00658455c7e.jpg потім по запиту "delta tp300 parts filetype:pdf" знаходимо мануал: https://www.mikestools.com/download/Delta-Parts-Lists/TP300-12-Inch-Portable-Planer-P8A1.pdf шукаємо на ebay по запиту: "delta belt 22-546" https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=delta+belt+22-546&_sacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_odkw=belt+22-546&_osacat=0 і по результатам пошуку бачимо, що всі продавці пропонують по цьому коду ремінь 135J6, тобто 6 струмковий ремінь 135J якось так...
  10. Не той профіль ременя. Ви поставили PJ345, а має стояти 135J ( деталь номер 22-546 belt згідно каталогу Delta ).
  11. Залишилось: 7 днів та 3 години

    • Продаж
    • Состояние: Новий зі зберігання

    Конденсатори К73-9 0,033мкФ х 100В 90шт одним лотом Конденсатори К73-9 плівкові фольговані поліетилентерефталантні, для друкованого монтажу. Випускаються в прямокутних окукленних епоксидним компаундом корпусах з одностороннім розташуванням дротяних виводів. Призначені для роботи в колах постійного, змінного і пульсуючого струмів.

    50,00гр

  12. Сподобався коментар: "Атака украинских беспилотников была отражена самолётами стратегической авиации"
  13. В промисловій установці аспірації, яку я бачив, крильчатка такого типу як на малюнку, тільки лопатки меншої висоти ( приблизно 40 мм ) . Витягує алюмінієву стружку із зони різу торцовки з пильним диском більше 400 мм на раз-два. Оберти двигуна близько 3000. Напрям обертання вказано стрілками, повітря затягується по центру і викидається вбік. Різниця лише в тому , що мішок стоїть вже на виході, а стружка разом з повітряним потоком проходить через крильчатку, але то напевно несуттєво.