4x4

Користувачі
  • Продажи

    29/4,93
  • Покупки

    266/5
  • Публікації

    394
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    3
`

4x4 останній раз здобув день на грудня 30 2024

4x4 має найбільш улюблений контент!

Репутація

107 Відмінна

1 підписник

Про 4x4

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

1 555 переглядів профілю
  1. на державці не залишилось маркування (самої державки)?
  2. На 5327 та 5В12 (якщо ви переплутали 5В13 з ним) тут: https://drive.google.com/drive/folders/1bd6r6UGZ1o3ttROujdB3tpz4QFAdOW6x?usp=sharing Там же 1К625, а в папці 1К62 в підпапці ремонт можна знайти альбоми-посібники по ремонту в 3х частинах.
  3. Тому ж, чому на пневматичних граверах (не ювелірних), болгарках, зачисних машинках, гайковертах, тріскачках, різних хитрих дрилях (кутових і т.п.) -- працювати приємніше, робота м'якіше, це треба відчути та зрозуміти самому.
  4. "Той" -- це 6Т, а на 6Р всій серії електромуфти зустрічаються тільки в дмитрівських 6Р81/6Р11 для тормозу шпінделей. В 6Р 82-83/12-13 серії шпінделя тормозить електродинамічно, жодних ЭТМ там немає. А от в 6Т вони кругом, як в коробках, так і для тормозу. У вас 6Т82 або скоріш 6Т82-1 (як в мене), циклів на 6Р в житті ніколи не було. Оттак, живете, а не знаєте який в вас станок.
  5. Дивіться в "Руководство по эксплуатации электрооборудования 6Р82.Э0.000 РЭ1" та в інших в форматі djvu, передивіться всі бо воткінські від горьківських можуть відрізнятись: https://drive.google.com/drive/folders/1YEfcr_pc0556siADSuymlHTXR1tewN1j?usp=sharing
  6. Паспорт та детальний посібник з окремим розділом гідравліки та змащування: https://drive.google.com/drive/folders/14xsMk2Pwg9luUxJyxuX44IDQkDhX5Io7?usp=sharing Питайте що буде не зрозуміло по паспорту.
  7. Нема за що, покажіть при нагоді пару фоток станка. Лютф ділильної пари заміряли? Який стан самого колеса через віконце?
  8. Паспорт, схеми, посібник в форматі djvu: https://drive.google.com/drive/folders/1D0h-0Y22ncIJWlIOToSn-wlLsw7gXO-1?usp=sharing
  9. Гітара ділення, диференціал та гітара подач: m2.5 Гітара швидкостей: m3.5 Паспорти на 5Д32, 5Е32, 5К32 тут. Там ще є паспорт на станок ЗФ-01, так називався ваш 532-й до прийняття цифрової класифікації ЭНИМС по назвам станків, але не гарантую що вони на 100% однакові, подивіться може що корисне знайдете, ознайомтесь обов'язково.
  10. Діаметр стола збільшився до 680мм (але зменшувався до 475 в 5Д/5Е моделях). Зросла загальна жорсткість станка, тому в 5К викинули траверсу між колоною та стійкою. Максимальний модуль по паспорту став 10, по факту 12~14, збільшилась відстань від осі супорту, тому є можливість використовувати великомодульні фрези в малому корпусі. З'явилась можливість високошвидкісного фрезерування (малопотрібно). Між 532 та 5К32, за виключенням цих двох моделей, компоновка всіх моделей була інша -- рухома колона (супортна стійка) та нерухома стійка контрпідтримки. В 532 врівноважування (донагрузка) супорта для виборки люфта вертикального гвинта реалізовано противагою, а в наступних моделях гідравліка. Починаючи з 5К32 станок ще більш гідрофіковано, з'явився окремий гідропривід для тієї ж донагрузки супорта, а також від нього працює контрпідтритмка та конвеєр стружки в окремий видвижний бак на колесах (не в курсі чи він є взагалі на інших моделях). Починаючи з 5Е32 реалізовано осьову передвижку фрези (не плутати з осьовою/тангенціальною подачею) за циклом окремим двигуном для більшої стійкості фрези та рівномірної виробітки всіх витків, а не тільки середніх. Але найбільша відмінність всіх інших від 5К32 (але не спрощених 5К32А, 5К324А, 5К32П) це наявність нативної тангенціальної (осьової) "протяжної" подачі, в 532 ~ 5Е32 така можливість також була, але заміною звичайного супорта на протяжний (доп.комплектація), він згадується в паспортах, навіть картинка є в паспорті 5Е32, але на практиці, в реальному житті їх мало хто бачив. Завдяки наявності тангенціальної (осьової, протяжної) подачі з'явилась можливість діагонального фрезерування (одночасна вертикальна та осьова подача), а також є можливість нарізати черв'ячні колеса, особливо багатозахідні не маючи спецфрези, а різцем-летучкою. Так, формула гітари ділення і постійне число (24) ідентичні у всій серії станків, за винятком 5К32П, де постійне 48, а про гітари швидкості та подач не підкажу. Диференціал теж скоріш за все однаковий.
  11. Не видно жодного люнета. // Поздоровляю, 25 тис зараз, це довоєнних 17 тис, ніколи про такі ціни не чув)
  12. В мене 5К32, це трохи новіший станок: 532 → 5Б32 → 5Д32 → 5Е32 → 5М32 → 5К32, вага станка виросла по ходу покращень з 2.5т до 7.2т
  13. Мануала немає, але опис, кінематика та наладка цього станка згадується в книжках: "Руководство к практическим занятиям в учебных мастерских, 1958г.": "Наладка зуборезных станков. (Гальперин), изд. 2-е, 1960": Особливо рекомендую книжку Гальперина, саме в таких ранніх книжках описувалось то, що в наступних навіть не згадувалось, а вважалось само собою очевидним та зрозумілим. Ці дві та всі інші книжки по зубонарізанню тут: https://drive.google.com/drive/folders/1Qn8QU4Jtj7GQTvd38VTHTMHVm7C5cS-E?usp=sharing