Reiter

Неспішне відновлення трупика 16б05п

117 повідомлень у цій темі

Придбав станочок конкретно під відновлення... Планів багато, але не буду забігати наперед :)

 

 

Змінено користувачем Reiter
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доречі запитання: чи можна якось визначити точно модель? Чи 16б05 чи все ж ОТ 5? Воно то не принципово, але цікаво :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter , то наскільки була вкатана станина? 0,5 чи більше?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если отвечает вопросом на вопрос, то ОТ-5

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

Если отвечает вопросом на вопрос, то ОТ-5

А що саме на це вказує?

1 час назад, gesichtslos сказал:

@Reiter , то наскільки була вкатана станина? 0,5 чи більше?

Не міряв. Десь в тих межах, не більше...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:
3 часа назад, Stebium1 сказал:

Если отвечает вопросом на вопрос, то ОТ-5

А що саме на це вказує?

А Вы зачем это спрашиваете? :)

шутка это была, Степан шутит...

одесситы они такие(ОТ-5 одесский), всегда вопросом на вопрос отвечают:)

Змінено користувачем Serbond
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Serbond сказал:

А Вы зачем это спрашиваете? :)

шутка, это была, Степан шутит...

одесситы они такие(ОТ-5 одесский), всегда вопросом на вопрос отвечают:)

А. Дійшло :D

 

Так він полюбому одесит (зварна тумба, жовтий колір всередині ПБ). Але не зрозуміло чи 16б05 чи ОТ 5. По суті не важливо. Просто цікаво :)

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Serbond написав:

ОТ-5 одесский

16б05п теж одеський. Маю такого. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Reiter написав:

зварна тумба, жовтий колір всередині ПБ

Тумба у всіх одеситів зварна, лита, наче, лише у вірменів. У ПБ у мого одесита  фарба оранжева чи червона, якщо я ще не склеротик. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні проскочила на ол.х ЗБ в чудовому стані за адекватні гроші. Не встиг, купили :(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, depomytymoped сказал:

Тумба у всіх одеситів зварна, лита, наче, лише у вірменів. У ПБ у мого одесита  фарба оранжева чи червона, якщо я ще не склеротик. 

У меня тумба литая, а станок точно Одесса. Так на шильдике и написано

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потребую поради відносно задньої бабки....

 

В мене якась внутрішньозаводська зі сталі. Без поперечного зміщення і швидкої фіксації. 

 

Ну швидку фіксацію зробити не проблема...

 

Піноль має КМ4, але з задірами. Тут декілька варіантів: ремонт пінолі (розгортка, шліфовка), нова піноль, тупо вставити перехідник км4-км3 :)

 

Виникає бажання поставити рідну ЗБ. Але я не врахував момент, що вони такі рідкісні. Одна проскочила за 2500, в той же день до обіду (коли я побачив і подзвонив) продали. Друга вчора вилізла в ідеалі, але за 5500 (жаба), поки торгувався і ту забради 0.о

 

От і думаю шукати рідну чи робити ту, що є....

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Reiter сказал:

Потребую поради відносно задньої бабки....

 

В мене якась внутрішньозаводська зі сталі. Без поперечного зміщення і швидкої фіксації. 

 

Ну швидку фіксацію зробити не проблема...

 

Піноль має КМ4, але з задірами. Тут декілька варіантів: ремонт пінолі (розгортка, шліфовка), нова піноль, тупо вставити перехідник км4-км3 :)

 

Виникає бажання поставити рідну ЗБ. Але я не врахував момент, що вони такі рідкісні. Одна проскочила за 2500, в той же день до обіду (коли я побачив і подзвонив) продали. Друга вчора вилізла в ідеалі, але за 5500 (жаба), поки торгувався і ту забради 0.о

 

От і думаю шукати рідну чи робити ту, що є....

 

 

Лучше искать заводскую. 5500 то не такие большие деньги. Я сам вроде за 4500 купил, и был счастлив что не пришлось ту бабку с нуля отливать точить.

Возня с приведением той самодельной ЗБ к нормальному функционалу обойдется куда дороже. Десятки часов. Цените свое время. У Вас с этим станком будет много с чем повозиться, ещё суппорт после шлифовки подгонять к станине, ещё с самоделкой в передней бабке разобраться. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Disastrous сказал:

 

Лучше искать заводскую. 5500 то не такие большие деньги. Я сам вроде за 4500 купил, и был счастлив что не пришлось ту бабку с нуля отливать точить.

Возня с приведением той самодельной ЗБ к нормальному функционалу обойдется куда дороже. Десятки часов. Цените свое время. У Вас с этим станком будет много с чем повозиться, ещё суппорт после шлифовки подгонять к станине, ещё с самоделкой в передней бабке разобраться. 

Дякую за пораду. А в них пінолі гартовані чи сирі? Це я зразу націлююсь чи шукати з ідеальною пінолью чи можга й під заміну/ремонт взяти....

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Reiter сказал:

Дякую за пораду. А в них пінолі гартовані чи сирі? Це я зразу націлююсь чи шукати з ідеальною пінолью чи можга й під заміну/ремонт взяти....

 

Точно не сырая. Но и не в стекло закалённая. Вероятно около 40-50 единиц hrc.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть будь-ласка по ЗБ. Сьогодні приїхала. Все, наче, гарно. Піноль не люфтить, на гвинті люфт мінімальний. 

Але є одне "але". Помацав конус пальцем. Десь 50 мм все гарно, шліфовано, всього один задир, а далі якась "жесть". Чи то там і не шліфувалось ніколи і так має бути чи то там настільки задерто. Глибокі, кругові "задири"... Якщо повністю втягнути піноль в коопус, то чистий, шліфований конус якраз до гвинта.... Сподіваюсь нормально пояснив....

 

Воно так з заводу ?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Reiter сказал:

Підкажіть будь-ласка по ЗБ. Сьогодні приїхала. Все, наче, гарно. Піноль не люфтить, на гвинті люфт мінімальний. 

Але є одне "але". Помацав конус пальцем. Десь 50 мм все гарно, шліфовано, всього один задир, а далі якась "жесть". Чи то там і не шліфувалось ніколи і так має бути чи то там настільки задерто. Глибокі, кругові "задири"... Якщо повністю втягнути піноль в коопус, то чистий, шліфований конус якраз до гвинта.... Сподіваюсь нормально пояснив....

 

Воно так з заводу ?

 

У меня гладкое по всей длине конуса. Какие-то тактильной ощутимые следы есть на глубине 70+ мм, где конус переходит в цилиндрическую часть, туда дотягиваюсь только средним пальцем?

Как смог изобразил.

IMG_20210820_191844.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Disastrous Може це воно і є... Я дотягуюсь вказівним :)

Але пальці в мене довгі :D

 

Там наче зовсім не шліфувалось і навіть є відчуття, що діаметр більший....

20210820_194206.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Але пальці в мене довгі :D

 

Угу 

 

 

 

 

IMG_20210820_211631.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

36 минут назад, Karmadon сказал:

 

IMG_20210820_211631.jpg

Це взагалі можливо ? 0.о

 

Таким пальцем можна всю піноль аж до гайки промацати :D

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.08.2021 в 10:09, Reiter сказал:

Придбав станочок конкретно під відновлення... Планів багато, але не буду забігати наперед :)

 

 

Поздоровляю з придбанням.

Роботи багато попереду, бажаю натхнення

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Georg_Adolfovich сказал:

Поздоровляю з придбанням.

Роботи багато попереду, бажаю натхнення

Дякую. Буду питати порад :) Теж планую змазку як у Вас на 1а616

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що плануєте робити з кареткою і малим супортом? ЗБ так собі, треба шукати рідну і розточувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Georg_Adolfovich сказал:

Що плануєте робити з кареткою і малим супортом? ЗБ так собі, треба шукати рідну і розточувати.

Рідну знайшов. Лежить на пошті. Як писав вище оглядав її сьогодні. Люфта пінолі немає, люфт гвинта мінімальний. Насторожило лише те, що пальцем в пінолі намацав нешліфовану поверхню з явно відчутними круговими бороздами. Ця область знаходиться там, де починається гвинт, якщо піноль повністю в корпусі.

 

Схоже, що так з заводу і має бути.... 

 

А що розточувати? Що маєте на увазі?

 

Каретку буду, мабуть, пробувати шабрити. Скоріш за все ставитиму зедекс. Малу поздовжню теж треба буде шабрити. Різцетримач хочу в ідеалі multifix, або хоча б касетний.

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

А що розточувати? Що маєте на увазі?

 

Маю на увазі те, що після шліфовки станини, пришабрювання спадка до станини ви на виході з великою вірогідністю отримаєте несоосність задньої бабки до передньої по висоті. Скажу так, що на мій погляд, оптимальним вирішенням є розточка задньої бабки з виготовленням нової пінолі.

 

Щодо каретки рекомендую пришабрити її до станини, майте на увазі, що передня частина зношується швидше і каретка клює в сторону передньої бабки. Ще краще пофрезерувати пази під зедекс, особливо призми.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   1 користувач