offmax17

дпм-5,2-110-д09 підключення

8 повідомлень у цій темі

Слава Україні!!! Маю такий моторчик.(дпм-5,2-110-д09) Потрібна допомога в підключенні до 220в. Можливо хтось зможе підказати як краще підключити без втрати характеристик,(регулятор чи інший спосіб) або зробити якусь плату керування я б замовив. Хочу зробити відрізний станок по металу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#351958 Опубліковано: (змінено)

Чи правильно я зрозумів, що точна стабільність обертів просто непотрібна?

 

Самий простий спосіб - це беремо діодний міст на 25А, садимо його на радіатор порядку тисячі квадратів площі і підключаємо через спіраль нагрівача ~1кВт в розетку. Спіраль буде відчутно грітися, але не до білого. Змінюючи точку підключення (довжину спіралі) настроюємо необхідні обороти - простіше дискретно і кожний раз починати включення з повної спіралі. Якщо поставити обдув, то взагалі все буде приємно тепло.

 

Другий спосіб - це тиристорний регулятор. Схем в Інтернеті багато, тільки й того, що двигун ставимо послідовно з тиристором. Варто вибрати схему з м'яким запуском. В принципі, схему управління можна реалізувати за допомогою кнопки-регулятора, що йде в дрелі і т.п., включивши її між анодом і управляючим електродом. Діодний міст і тиристор, знову ж, на радіатори...

Недоліком буде те, що при великих кутах відсічки (а робоча точка точно буде за максимумом синусоїди), буде неприємний шум. Перемістити її вперед можна за допомогою баластного резистора - спіралі.

 

Третій - включаємо двигун через трансформаторний адаптер 220/110В. Знову ж, треба діодний міст... Третій - тому  що адаптер на кіловат треба буде мотати самому.

 

Самий дорогий спосіб - це БЖ для шпинделя постійного струму - шукати на Алі.

*********

Також двигун такого типу буде працювати від зварювального апарата - там на виході зазвичай є півсотні вольт.

Змінено користувачем Dmytro55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#351959 Опубліковано: (змінено)

34 минуты назад, Dmytro55 сказал:

Чи правильно я зрозумів, що точна стабільність обертів просто непотрібна?

 

Самий простий спосіб - це беремо діодний міст на 25А, садимо його на радіатор порядку тисячі квадратів площі і підключаємо через спіраль нагрівача ~1кВт в розетку. Спіраль буде відчутно грітися, але не до білого. Змінюючи точку підключення (довжину спіралі) настроюємо необхідні обороти - простіше дискретно і кожний раз починати включення з повної спіралі. Якщо поставити обдув, то взагалі все буде приємно тепло.

 

Другий спосіб - це тиристорний регулятор. Схем в Інтернеті багато, тільки й того, що двигун ставимо послідовно з тиристором. Варто вибрати схему з м'яким запуском. В принципі, схему управління можна реалізувати за допомогою кнопки-регулятора, що йде в дрелі і т.п., включивши її між анодом і управляючим електродом. Діодний міст і тиристор, знову ж, на радіатори...

Недоліком буде те, що при великих кутах відсічки (а робоча точка точно буде за максимумом синусоїди), буде неприємний шум. Перемістити її вперед можна за допомогою баластного резистора - спіралі.

 

Третій - включаємо двигун через трансформаторний адаптер 220/110В. Знову ж, треба діодний міст... Третій - тому  що адаптер на кіловат треба буде мотати самому.

 

Самий дорогий спосіб - це БЖ для шпинделя постійного струму - шукати на Алі.

*********

Також двигун такого типу буде працювати від зварювального апарата - там на виході зазвичай є півсотні вольт.

Ситуація яка. Хочу поставити відрізний диск по металу тільки не абразивний а з побідітом, прямо на вал без ремнів і редукторів, максимальні оберти для цього диску 1500-2000. Знайомий порекомендував шукати подібні мотори, типу обертів не багато а момента достатньо. Регульовання обертів не потрібне, просто щоб було 1500 обертів але тримав нагрузку. Ютуб підказав мені що можна поставити конденсатори понижаючі і діод але чи втратить він момент я так і не зміг дізнатися тому і шукаю чудо майстра який би зміг це все прокрутити. Ще хотілося б щоб це все діло було не супер габаритне і щоб можна було погрузити в авто для транспортування

Змінено користувачем offmax17
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Конденсатори в даному випадку - це самий поганий вибір, бо і ненадійно, і дорого.

Діодний міст по любому треба, бо це двигун постійного струму. Так що реалізовуйте перший варіант. 

Можна взяти готовий конвектор - там якраз є дві спіралі на 750 Вт і на 1250 Вт.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Dmytro55 сказал:

Конденсатори в даному випадку - це самий поганий вибір, бо і ненадійно, і дорого.

Діодний міст по любому треба, бо це двигун постійного струму. Так що реалізовуйте перший варіант. 

Можна взяти готовий конвектор - там якраз є дві спіралі на 750 Вт і на 1250 Вт.

 

А БЖ наскільки дорого не підкажите +- я не проти купити і БЖ станок рідко буде стояти на одному місці. В авто буде кататися постійно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#351962 Опубліковано: (змінено)

, offmax17 написав:

А БЖ наскільки дорого не підкажите

Десь від 5к гривень...

Спіраль - 50 грн (конвектор 700 грн) плюс 100 грн на діодний міст і радіатор.

Тиристорний регулятор - купити симісторний, що від 200 грн плюс, знову ж, діодний міст, який включаємо після регулятора. Але буде "дзвеніти" проводами - подумав - власне при роботі двигуна буде і не сильно мішати.

Щоб не вискочити за діапазон, зразу включити обмежуючий резистор послідовно з регулюючою "крутилкою".

Змінено користувачем Dmytro55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цей двигун не силовий, його призначення крутити приводи для позиціювання, для чого його конструкція дозволяє дуже широке регулювання обертів (1:10000 і більше), а також відповідний старт-стоп. При споживанні 800W на валу максимум 350W та й момент 2,5нм., чого явно мало для безпосереднього різання. В 90х ремонтував випробовувальне обладнання, де ці движки крутили барабани з деталями на стенді, там якраз барабан мав точно зупинятись в певних позиціях, і відповідно був привід на тиристорах. Пощукаю, десь в гаражних закромах має бути документація зі схемою та й самі приводи з цим движком. Але повторюсь, цей мотор точно не для таких задач.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#351966 Опубліковано: (змінено)

1 час назад, Pasha65 сказал:

Цей двигун не силовий, його призначення крутити приводи для позиціювання, для чого його конструкція дозволяє дуже широке регулювання обертів (1:10000 і більше), а також відповідний старт-стоп. При споживанні 800W на валу максимум 350W та й момент 2,5нм., чого явно мало для безпосереднього різання. В 90х ремонтував випробовувальне обладнання, де ці движки крутили барабани з деталями на стенді, там якраз барабан мав точно зупинятись в певних позиціях, і відповідно був привід на тиристорах. Пощукаю, десь в гаражних закромах має бути документація зі схемою та й самі приводи з цим движком. Але повторюсь, цей мотор точно не для таких задач.

Такий мотор стояв в мого знайомого в столярці  на йому стояв 350мм диск по дереву без шківів редукторів. 50мм доску брав добре. Але не знаю чи він був мотаний в його чи ні. Тому і я вирішив його спробувати. Нажаль зараз немає звязку з цим знайомим точно стояв великий трансформатор

image (3).jpeg

Змінено користувачем offmax17
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку