Ruslan Oleksiyovuch

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    23/5
  • Публікації

    870
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    12
`

Ruslan Oleksiyovuch останній раз здобув день на березня 17 2024

Ruslan Oleksiyovuch має найбільш улюблений контент!

Репутація

292 Відмінна

1 підписник

Про Ruslan Oleksiyovuch

  • Звання
    Новачок
  • День народження 06.03.89

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
  • Імʼя користувача
    Руслан

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

4 067 переглядів профілю
  1. Доброго дня спільнота. В мене в фт 11 коробка Акп працює справно але аналізуючи відео з ютуб то багато таких коробок виходять із строю по дуже видимий причині як недостатня змазка ,а муфта гальма і зовсім знаходиться якби збоку коробки і змазка її невідомо як відбувається !!! Тому мене не покидає думка чому вони зробили змазку через зовнішній насос і зовнішній бак ,і трубка яка в середині коробки подає чисто на диски фрикціонів ніяк не на шестерні і самі підшипники а корінні підшипники які в корпусі тим більше зачасту вироблені в хлам , дивлячись на конструкцію самої АКП закрадається думка що планувалось що масло буде в самій коробці вона навіть має ребра охолодження , чому не наповнили коробку десь на треть маслом і20 і воноб там купалосяб і дуже гарно все мастилося ,коробка герметична має первинний і вторинний вал які ущільненні сальниками . Ну я маю паро варіантів це краще охолодження за рахунок зовнішнього баку і більшої кількості масла що поміщається в ньому але це так собі бо той насос який це все перекачує теж буде гріти масло !!! Друге так вони виконали через насос систему очищення масла але це можна зробити і взявши подачу на насос з самої Акп аине з бака , а ну і ще я підозрюю що можливо муфта яка буде на половину занурена в масло буде якби вести але це не факт бо реально зазори між дискими там паро десяток міліметрів , тому по закінченню війни планую позбутися бака змазки ,зробити глазок в корпусі Акп насос з фільтрами залишити і бак наповнити так щоб десь третина муфти була постійно в маслі , хочу почути вашу думку ,ніхто не каже що інженери які то все продумали невігласи але як показує практика ресурс муфт і підшипників дуже малий в порівнянні з остальнтми вузлами . Маю ще токарний верстат 1а95 так там немає ніяких насосів коробка передач змазується лише за рахунок підхватування нижніми шестернями масла і все працює до цієї пори і не видно щоб туди лазили а верстатові вже через рік 70 стукне ,в низу прикріплю фото муфти гальма на яку мастило взагалі не подається і як воно має працювати не відомо
  2. На цих фото муфта гальма і воно там усе сухе ,який може бути ресурс ???
  3. Доброго дня спільнота. В мене в фт 11 коробка Акп працює справно але аналізуючи відео з ютуб то багато таких коробок виходять із строю по дуже видимий причині як недостатня змазка ,а муфта гальма і зовсім знаходиться якби збоку коробки і змазка її невідомо як відбувається !!! Тому мене не покидає думка чому вони зробили змазку через зовнішній насос і зовнішній бак ,і трубка яка в середині коробки подає чисто на диски фрикціонів ніяк не на шестерні і самі підшипники а корінні підшипники які в корпусі тим більше зачасту вироблені в хлам , дивлячись на конструкцію самої АКП закрадається думка що планувалось що масло буде в самій коробці вона навіть має ребра охолодження , чому не наповнили коробку десь на треть маслом і20 і воноб там купалосяб і дуже гарно все мастилося ,коробка герметична має первинний і вторинний вал які ущільненні сальниками . Ну я маю паро варіантів це краще охолодження за рахунок зовнішнього баку і більшої кількості масла що поміщається в ньому але це так собі бо той насос який це все перекачує теж буде гріти масло !!! Друге так вони виконали через насос систему очищення масла але це можна зробити і взявши подачу на насос з самої Акп аине з бака , а ну і ще я підозрюю що можливо муфта яка буде на половину занурена в масло буде якби вести але це не факт бо реально зазори між дискими там паро десяток міліметрів , тому по закінченню війни планую позбутися бака змазки ,зробити глазок в корпусі Акп насос з фільтрами залишити і бак наповнити так щоб десь третина муфти була постійно в маслі , хочу почути вашу думку ,ніхто не каже що інженери які то все продумали невігласи але як показує практика ресурс муфт і підшипників дуже малий в порівнянні з остальнтми вузлами . Маю ще токарний верстат 1а95 так там немає ніяких насосів коробка передач змазується лише за рахунок підхватування нижніми шестернями масла і все працює до цієї пори і не видно щоб туди лазили а верстатові вже через рік 70 стукне ,в низу прикріплю фото муфти гальма на яку мастило взагалі не подається і як воно має працювати не відомо
  4. Судячи з привошного шківа та бруду воно працювало і то не мало
  5. Це в Хмельницьку
  6. Є оправка до вашого станка
  7. Приблизно я і собі робив але девайс використовував лише паро раз для зняття з УАЗовських головок по 3мм , то на військо робилося бо на 95 не дуже хтіли вони їхати
  8. Якщо не повний вихід круга то запросто і чкщо поставити круг не 63мм а 50 то думаю що получиться з виходом там поперечка в ручному режимі ще по міліметрів 50 заходе за ківцевики тому можливості є , а так мені на ньому ще більше подобається працювати аніж на 711 МАХІНА , трохи було не звично по началу що то колона ходе а не стіл паро раз путав педалі ,зараз привик
  9. Не факт як воно себе покаже при зношених продольних а при зношеній поперечці буде ще той треш з виставлянням , бувають випадки в яких я з голови знімаю ,0.02мм як то зробити на такому фрезері ??? І якщо зробити то скільки часу буде виставляння
  10. Щоб робити гбц станок має мати дуже гарну геометрію +на горизонталі це не дуже зручно а так пробуйте робіть можна під одну а краще під дві пластини щоб не заморачуватися з противовісом Можу сфотографувати свою яку використовую лише тоді коли потрібно багато знімати по паро міліметрів а потім шліфовка
  11. 4 місяці роботи на рідній схемі політ нормальний ,як виявилося сельсини це дуже зручно в плані керування , планував замінити рідний двигун на 7.5кв але мабуть не буду мережа витримує ,обшем станком задоволений ,мав ще міряти люфти в шпінделі але не буду шліфує чисто гарно постороніх шумів немає небачу смислу! Вчора помітив що стрілка на манометрі станції змазки вібрує в межах пів кілограма , підозрюю що є мабуть десь підсос повітря хоча в колбах регуляторах його не видно , а так все працює все гарно тому якщо ваш станок не розграблений і блок живлення нового взірця як в мене то можна відновлювати рідну схему і буде працювати , максимально по ширині шліфував 450мм розуміється що це без виходу і це не межа до упорів я не дійшов тому реально по ширині десь до 500мм можна зробити ну і продольний 1300, і ще при правцві працює лише шарошка олівцем не получається !
  12. Станок повністю запущений , ура !!!
  13. Правте шарошкою ,нещодавно таке було при пуску 722 ніяк неміг пошліфувати стіл палило , поки не виправив ДО-75, зараз шліфує ідеально ,ну і+ робіть балансування і гарне охолодження