• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

garbuz

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    45
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

garbuz останній раз здобув день на січня 7 2018

garbuz має найбільш улюблений контент!

Репутація

28 Нульова

1 підписник

Про garbuz

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження 09.03.85

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  1. А скажіть мені шановні, нащо той гемор зі свічками запалення? Економіці суцільна економність? логіки не бачу.
  2. та таке.... не згоден. По бєдності може й піде для початку. а так то хєрня. Двотактний мотор, 100-річної давнини. Для друзкоруба краще чотиритактний. Благо цього добра зараз навалом. Хоч дизель, хоч бенз... І не шморгаєшся з тим гармидером дрімучим.
  3. @Ігрек Я зміню місце дислокації гріндера трохи. Коли встановлю то поки буде терти в корито з водою. НУ а так канєшно щоразу проходячи в епіцентрі по інструменту, пускаю слину на промислові пилососи. У мене і без гріндера пилюги вистачає поки що, і я не парюсь. За всим не вженеш.
  4. Ай.. значить 1200... а то звідкись не з цьої опери))) Конуровочні колеса і все інше то окремо. Я ніц не купував бо поки не потрібно. Ааааа. ше він поворотний. Неповоротний був на 500грн дешевше. Частотник ні, то я окремо брав 3-х кіловатний, Дніпропетровський.
  5. Характеристки зарац ніц не пам'ятаю))) завтра подивлюсь напишу. Стрічка 1250, але чіста заради експерименті ставив 1500, троха задовга))) Вірніше дишло короткувата. Але працює. Роліки сталь, шків (якщо ви його мали на увазі) стал. Двигун 1.1 кількість обертів не пам'ятаю. П.с. ручки з латуні то вже я точив, лічно))) Та, три фази нам тіки сняться((
  6. йо хлопці. То нема питань. Я ж ніц не кажу лихого, я запропонував порахувати. Я теж на фабриці по графіку працюю, але проектів вагон, а мене ще по пів року не буває в країні. І оці довгобуди..... з мене вистачило сведлильного, більше року бавився. З гріндером було б так само. А так купив, і не бігаю по токарям фрезеровщикам))) Я обрав більш простий варіант. Мені просто цікаво скільки би то зайняло часу. +- рукавиця...
  7. @Бескид Якщо є час та натхнення дешевше зробити самому. (тільки порахуй час який на це витрачено і помнож на вартість своєї години роботи + ВСІ ВСІ матеріали, хоч з прийомки хоч з металобази, тіки час пошуку по прийомкам теж порахуй, всі перевезення, рух між магазинами-прийомками теж, і всі ці години треба помножити на нормочас) І побачиш чистий профіт.
  8. Можна купував у хлопаків з Нікополю, знайшов їх на ютубі (забийте в пошук Гріндер Мастер). Коштував не багато не мало 9000 гривень. Їздив забирать сам, бо мав час та натхнення, та хтів пощупати те все в живу.(ну і мені тут не далеко, а я не люблю багато грошей відправляти не бачучи за що.)
  9. @SkosarV Я ж написав зразу. Я не дуже чіпмейкер. Я більш механік ніж токар. Розібрав, зламане викинув, нове поставив, зібрав завів і клієнт задоволений уїхав. Я як би хочу таку цяцьку як токарний але ще не придумав шо я з нею буду гратись. Так що поки купую іграшки яким можу вигадати виправдання для себе. Дружини дітей не маю єслішо. А точнути щось маю пару колєгів, і на фабриці і на "волі". Так що робочі питання вирішуються і так. "Китайців" не люблю, ні мопеди ні станки. Без аргументів. Просто не люблю і всьо. Чому шлак? Ну за час вивчення інформації по станкам дійшов висновку, воно все уложне. Одне - більш, друге - менш, третє - ще походить, четверте - ну завіси точити можна, п'яте - тіки на прийомку. Я трішки перфекціоніст, ну як мінімум перфекцепофігіст (хотілось ідеально, але біс з ним і так пайдьот) тому поки без токарного. я знаю про нові урали єслішо.. Але мене не треба. Я вже маю файний оппозит. Так що було на уралах в кінці 80-тих?
  10. @SkosarV Я вже один заніс))) Свербить у сраці якийсь токарно-фрезерний до 3-х кіловатт. Але дивлюсь відоси, читаю теми... він у мене не пустить стружку. Бо на старому шлаку я не зможу морально працювати, а реставрація не має сенсу, бо я не тим заробляю.))))
  11. Гальма Брембо і інжектор німці прикрутили на моторолік в кінці 80-тих (гальма ще раніше на моделі R90S)..... Одні з перших по мото-інжектору доречі. Шо там було на Дніпрах та уралах в кінці 80-тих? варіант з грузовим коритом замість пассажирського, щоб більше краденого влазило???
  12. Я не знаю за чим плачуть гамериканці, і пропоную порахувати кількість Харлеїв в штатах і кількість уралів. Це як диковинна тваринка в їхніх краях. Якби капіталісти з бундестагу вважили за потрібне і економічно вигідним, то відновили б випуск Сахари, і вона б на цей час еволюціонувала до ніїбічєского папєлаца. урали б нервово курили махорку в кацапських глубінках, навантажені під сраку краденим чимнебудь.
  13. ну як пішли, спробували підти, але перечепились і заблукали в свєтлом савєцком будущєм, а БМВ розвивалось при загниваючому капіталізмі. От і маєм результат.
  14. гашо? це хвороба. Але не заразна, суспільство може спати спокійно. Тільки невеличкий відсоток колишніх власників вітчизняних корчів еволюціонує в найвищу стадію оппозитчика, і продовжують свій шлях на БВМ.