Репутація
14 НульоваПро zaicev
-
Звання
Постійний відвідувач
- День народження 17.04.84
Персональна інформація
-
Стать
Мужчина
-
Країна
Украина
Відвідувачі профілю
1 123 перегляду профілю
-
Якщо лівий торець продольної перпендикулярний направляючим, то просто - виймаємо кулачки та лівим торцем впираємось в плоскість патрону та зажимаємо. Так при пробній проточці можна зв'ясувати чи все добре. Тоді і 0 помітите. Незабудьте індикатором по плоскості патрона катнутись, все може бути.
-
"Класно" оброБляється, ледве 2 вали проточив. Гарно доречі металокерамікою обробляється, тільки оту корку збити треба. CNMG120404 MA VP15TF - їми і обробляв, або CNMG120404 TF IC907. обороти до 100, подача 0,28 глибина 3-8мм на діаметр + СОЖ (робота довга по часу). Сверлив сверлами з кобальтом.
-
Чомусь відразу впало на думку тарілочна пружина, котра буде давати преднатяг на радіально упорні кулькові підшипники.
-
CNMG120404 TF IC907 CNMG120404 MA VP15TF Обробляють гарно. З швидкоріза краще брати Р6М5К5- тобто з кобальтом.
-
Віктор Леоньоєв, відео з роботою з люнетом та опорами.
-
Замініть центровки на профіль С (тобто радіусна), перестане ламати.
-
Нема доброї маси між КорпусоМ авто та двигуном (стартерем). Агрегат з корпусом сидить на резинових подушках, а частково проходить де зможе: полуосі, гранати, підшипники та ні. Там має бути ще одна косічка на корпус (або у Вас вона не туди підключена).
-
Ось і відповідь. В чора у швагра таку болячку лічив на мотоблоці, ьо китайці покрасили так, що не було маси на стартері.
-
Напишіть ціника на дверях, від і до зі складностями, допоможе. В нас теж є куча "бідних" на джипах та завжди ниють