Куляста Блискавка

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публикации

    1 846
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    11
`

Куляста Блискавка last won the day on 19 апреля 2019

Куляста Блискавка had the most liked content!

Репутация

803 Отличная

О Куляста Блискавка

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Кривий Ріг
  • Имя Пользователя
    Костянтин

Посетители профиля

3 366 просмотров профиля
  1. Не з бабіту,а з сплаву олова з алюмінієм, інколи з додаванням срібла і РЗМ. Як ремонтувати - читаємо книжку ""Ремонт двигателей зарубежных автомобилей"" А.Є. Хрулев. Там ваш випадок докладно розбирається.
  2. Конкретніше - сталь, силумін,пластик, дерево?
  3. Мартенівська піч. Але що маємо то тримаємо. Як казав про це наш колишній головний інженер ( зараз живе в ""ДНР""):""Нет,чтобы как все нормальные люди, флакон за воротник и под паребрик он х....ней б...ь му...ак занимается"".
  4. Диск теж.
  5. Хрому (6) в харчовому посуді не місце. В крайньому разі 5% розчин KCLO3 ,підкислений 10% сірчаною кислотою 3/1), потім гарячим 20% содовим розчином. там наліт буде зеленкувато- сірий,змивається водою. В даному випадку - похідні нітрофенолів, продукт нітрації органічних забруднень, наслідок тривалого стояння відкритого посуду із залишками кислоти.
  6. Ну да,органічні нітросполуки - ТНТ, пікринка ,гексоген,нітроефіри зовсім харчові - ворогів наших ними ""харчувати"",та так щоб від ""обжерства"" аж на шматки порвало. Жовтий наліт у бутлі - нітрована органіка, практично пікринова кислота , до речі - речовина з дуже гірким і в'їдливим смаком, відмивати 10% розчином лугу, потім хлоркою ( натрію гіпохлорит, ""білизна"") .Якщо зразу хлоркою - згадаєте аромат хлорпікрину, такі армійські парфуми колись були .
  7. Розчин сульфіду калію ( можна і натрію). Якщо немає готового просто сплавте у бляшанці поташ ( або сода) з надлишком сірки, приблизно 1/1,5 на свіжому повітрі!!!!!. Потім приготувати 10% розчин, і їм обробляти знежирені деталі. Похабний варіант сульфідування - прокип'ятити деталі у сірчистому мастилі, наприклад ТАД-17. Усі роботи з сіркою і її сполуками дуже смердючі, працювати на вулиці.
  8. В першому просто гладка поверхня, вставка фіксується болтом через поперечний отвір. В другому ластохвіст.
  9. Тому і була УЗД. На жаль рентгена або гамми поблизу не було. Хоча для алюмінію гамма зайва,його і рентген ( 100...120 кеВ) просвітить як сонечко віконне скло. Перед збиранням змастив ШРУСом.
  10. Дісталася нова вилка від кросової CZ. Вирішив встановити її на свій КМЗ 8.157.01. До стакана вилки приварив кріплення для супорта ( ультразвукова дефектоскопія). Оскільки діаметр коліс у Дніпра-соло 18" то на передок вирішив використати колесо від ІЖ. По-перше вони доступні,по друге зроблені краще ніж рідні . Диск Ф250мм, головний, робочий циліндр, шланг від китайця ""Lifan - Viper "" 250. диск посадив на муфту задньої зірки,від того ж ІЖ . старий фланець з муфти було прибрано, і на його місце приварено новий з наступною термічкою і магнітною дефектоскопією. Муфта з'єднується з рідними шліцами колеса, і опираться на власний підшипник №6205 із втулкою Ф25/ф17 мм.Вісь саморобна 30ХГСА гартована 40НRC ( магнітна дефектоскопія). Вже місяць,як катаюсь з цими доробками,пробіг понад 800 км. Гальма просто шикарні, навіть вдалося примусити цього ""носорога"" відірвати заднє колесо від землі. Далі буде.
  11. А з уламків дискових фрез відрізні і дрібні різьбові.
  12. А побавитись з саморобною силовою електронікою? Коли перше включення через ЛАТР, і трохи кінчики пальців тремтять від хвилювання?
  13. Для роботи з компресором і прадавнім токарним моделі 1615 ? Зайве, для цих цілей плавний пуск і просте регенеративне гальмування більш ніж досить.