Vadym

Пользователи
  • Продажи

    11/5
  • Покупки

    38/5
  • Публикации

    496
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

Vadym last won the day on 8 апреля 2018

Vadym had the most liked content!

Репутация

111 Отличная

О Vadym

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Київ
  • Имя Пользователя
    Вадим
  1. Замовляв пару тижнів тому дві посилочки на Алі. Обидві AESS. Одну привезла НП майже миттєво, як завжди. Друга дісталася Міст Експресу. Слава Богу, вже не кур'єром, а пишуть смс, мовляв, оберіть спосіб доставки. Ну, обираю поштомат недалеко від хати. Потім пишуть, приїхало, можна забирати, але тільки з додатком МЕ в телефоні. Віддайте персональні дані тощо. Ну, поставив додаток, іду до поштомата. Відкриваю, фоткаю QR. Пише мені, нема тут посилки дя вас. Блін, думаю, погано сфоткав. Повторюю - нуль ефекту. Вийшов на вулицю, зробив коло біля магазину. Зайшов знов, фоткаю втретє. О! Спрацювало чудо техніки, забрав пакунок. Мораль: НІКОЛИ НЕ ЗДАВАЙСЯ!
  2. Про затримки. ТВ сигнал, що формується на землі, випереджує супутниковий прийом того самого сигналу на 2-3секунди коли все локально. Коди переприймання з іншого континенту та іншого супутника - 4-6секунд.
  3. Бензин уже радили. Подібні сольвенти теж. Приєднаюсь. Нагрівання злегка, щоб здерти плівку. А от коли сам клей розм'якне від розчинника, іноді важко відтерти його. Тоді можна будь-яким порошком присипати і той абсорбує клей. Все разом знімається краще. Іноді навіть суха земля працює.
  4. Шеллачники - вам фіга, сьогодні лише вініл!
  5. Так ото ж. Вартість кнопок, корпуса тощо і витрачений час забудуться, якщо буде комфортно працювати у ті моменти, коли найнижчий сфінктер організма ладен перекусити лома.
  6. Нагадаю на всяк випадок, що є такий паскудний режим роботи, як нарізання різьби в упор. Пуск/стоп/реверс/пуск натискаються часто і оперативно, при цьому зона різання має бути в полі зору. Отже, і кнопки мають бути розташовані зручно.
  7. Було чи ні, але мужик дуже вдало і просто робить, геніально пояснює.
  8. Шкода, але ясніше не стало, всім дякую за участь та ідеї. Куплю швейний мотор, вони є стандартні, до них є щітки, педаль одразу перетворю на регулятор. Не вийде, не шкода викинути, бо недорого. І мороки нема.
  9. От-от! Приблизно такі я знаходив в комплекті, продаються як ремонтні. Китай робить. І дякую за підтримку! Для таких "слабеньких" чіпмейкерів, як я, будь-яка інфа корисна! Перед роботами з заточним для фрез 2 місяці читав і дивився чужі роботи. Все або незручно для мене, або дуже складно для повторення, або не універсально. Почав колупати, чую, навіть в найпростішому варіанті роботи на пару місяців... З моїми можливостями і часом, звичайно. А тут іще з вибором мотора засада...
  10. Та тут би півгодини достатньо було. Я любитель, фрези точу по 5-6 шт. за раз, не більше. А отой ваш КПА-563 в довжину який? Реально 156мм, як в табличках пишуть?
  11. Я ці бачив. Але це s3, тобто, після 5-6 хвилин роботи їх треба вимикати і чекати охолодження, якщо я правильно розумію ГОСТ. Це не складно, але напружує і відволікає.
  12. УЛ-061 менший. У них перевага в тому, що нема отворів, крім щілини в кришці. Вона ззаду, легко закривається сіткою, щоб не летіло лайно в колектор. А двигуни пралок, як жінки в бікіні, все відкрито. Робити корпус, так габарити знов ростуть, закривати всі отвори - морочно. Хоча на крайняк - теж варіант...
  13. Скрізь убиті, і мало їх... Продовжую моніторити барахолки, дякую.
  14. Так ото ж... Коротенький і тоненький. Їх сак-так іще можна купити. У мене фрезерна приблуда для токарного на такому моторі. Шумний, зараза, але нормальний. Шків крутить. А от садити камінь напряму не хочеться.