• Объявления

Slava469

Пользователи
  • Продажи

    2/3
  • Покупки

    25/5
  • Публикации

    153
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

18 Нулевая

О Slava469

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Чоп
  1. Просто для задоволення суто проблеми передачі струму на думку багатьох це просто не доцільно і не технологічно. Але для задоволення дослідницької цілі і як я розумію цілі "я хочу так" то це цілком цікава тема.
  2. Я говорю тільки про чугун, і пости трохи відхилились від теми зводячись до загального вибору методу ремоту саме чугуна!(так як було вказано що це він) Якщо говорити по темі то цілком згоден що спочатку треба визначити що за матеріал і яка це конкретно деталь, її навантаження і тд.(в будь якому випадку нагружені деталі підвіски та ще й чугунні, краще міняти а не ремонтувати. ІМХО).
  3. Сварка в машиностроении, том 2.Г.А. Николаев 1978(с.389). Конструктивну критику сприймаю позитивно.Що ви маєте на увазі під"бо якось виникають сумніви в придбанні матеріалів для роботи з 50-літнім строком витримки.)))“ якщо про припой то він успішно випускається до сьогодні. Нікого не агітую робити так, просто я вивчаючи данну тему(з'єднання чугуна) пішов шляхом пайки,чим цілком задоволений. П.С. Т.У. в данному випадку застосовується до складу припойу а не характеристик шва, колись робив експерименти на злом, ніколи не ламалось в місці зпаю.
  4. Літературні данні... (Ну тут 24кг/мм2)
  5. Не погоджуюсь, предел прочности на растяжение Серого чугуна 10-35 кг/мм2 Высокопрочного чугуна 35-100кг/мм2 Предел прочности паяного соединения в среднем 25 кг/мм2 что фактически на равне с серым чугуном, зачем большая прочность шва при непрочности материала..
  6. Мені здається що при зварці стає більш критично який саме там чугун, і температура зварки більша, тим і хороша пайка ми не плавним основний метал, не змінюєм його характеристики.
  7. Розбирати, прогрівати весь корпус, чи варити на холодну? Тут я тільки витягнув полуось і підшипник не розбираючи вузол.(а це час) сумніваюсь що без прогріву можна заварити таку масивну деталь. Мені подобається технологія пайки, її якість і характеристики.
  8. Саме так тобто це міг чи є навіть тіг пайко-зварка, а я мав на увазі газову пайко заварку.
  9. Ось недавно паяв, китайський мотоблок(корпус КПП). Припой Лок 59 як вже сказав. Думаю не треба казати що там за якість чугуна..
  10. Процеса нема, а термін є.
  11. А в загальному товариш правильно сказав. Ремонт в данному випадку не зовсім оправданий.
  12. Щось таке, називається пайко-зварка, зустрічається і в совковій літературі. Ну я паяю Лок 59