• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Віталій Дорош

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    356
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    6

Повідомлення, опубліковані користувачем Віталій Дорош


  1. 5 часов назад, Одессит сказал:

    вот что нашкрябалось.
    Напомните в ЛС куда отсылать.

    Ось наший, майже готовий. 
    Електрику дочіпляти потрібно, ну і основне, налаштувати.
    Пробував зв"язуватись з людиною, яка має канал на ютубі "Мне интересно". Мож хто підписаний, той знає. Він чоловік з золотими руками, 3 D принтери склав і не одного. Хотів, щоб він нам допоміг. Навіть відіслати до нього отой принтер, щоби довести до ума, але він мовчить..

    IMG_5713.JPG

    IMG_5714.JPG

    IMG_5715.JPG

    IMG_5716.JPG

    IMG_5717.JPG

    IMG_5718.JPG

    0

  2. 15 минут назад, GOLD сказал:

    Лучше заказать дельтовский 110см, качество лучше и пробег будет больше в несколько раз.

     

    так то вже на карт можна ставити, 110 трохи забагато. І кріплення треба робити. А тут все по місцю стає.

    0

  3. 7 минут назад, Stebium1 сказал:

    Покатушки детям должны обеспечивать родители. Дав им мопед, на который кстати скаэать нужны права ибо 80куб, Вы их ни чему не научите, а себя можете подставить.

    Катаються вони на території закладу. На дорогу їх не пустить ніхто. Так і на картові теж катаються. Тож так саме і себе підставляємо.

     

    0

  4. Доброго дня. Та я є, просто прихожу з роботи пізно, ПК близько до дітлахів, а вони сплять... Дуже радий, що є ще не байдужі люди, які готові допомогти. Дуже Вам всім дякую.
    Отже: прочитав, що є думка про 3д принтера. Трохи раніше я виставляв фото принтера, що збирали ми самі. Він майже зібраний. Тільки налаштувати та запустити. Хто може таке зробити? Я не зовсім в цему розбираюсь. Навіть якщо я відправлю оцей принтер по нові пошті людині, що би поставити його на лад. Це було б дуже добре. На рахунок вирізання лазером фанери: теж я почав купувати обладнання, але знову все зупинилось. Маю трубку 40 ватт,  блок живлення до неї, пару кроковиків і драйвера до них. Блок живлення. Материнська плата мала бути ардуінка, так як спеціалізовані доволі дорогі. Ще направляйки круглі є з підшипниками. Ось так все по шухлядах і кутках валяється. Готовий станок взагалі космос коштує...
     

    0

  5. В 02.05.2019 в 22:39, Володимир Фещук сказал:

    Я розумію. Просто якось занадто різко все обірвалося. Можливо щось сталося?

    Здається в цій темі був хтось з того міста

    Доброго дня. Ні, ми не пропали, все ще існуємо, продовжуємо працювати. Довго не виходив на зв"язок тому, що трохи і на особистому фронті були проблеми і на роботі не все гладко. Нам заборонили викладати будь яку інформацію, що стосується дітей. Потрібна письмова згода батьків. Фінансування гуртків взагалі відсутнє. По ті роки хоча трохи щось надавалось.. А це з глобальними змінами в державі взагалі нічого не має. Сутужно якось, перспективи - нуль. Навіть діти не так наполеглево відвідують гуртки. Ми не можемо запропонувати їм нічого цікавого й сучасного. А пиляти лобзиком фанеру з ящика від апельсин теперішнє покоління не зовсім хоче. Звичайно є окрема група дітей, які завжди ходять, роблять, отримують результат. Але й без цікавості й ті скоро відійдуть + ще літо на носі. Я не в змозі половину й так мізерної зарплатні віддавати на матеріали та комплектуючі для гуртківців. У мене свої діти, яким теж потрібно допомогти знайти місце під сонцем. 
        Через оту мізерну зарплату змушений був влаштуватись ще на одну роботу. Не важка, але часу забирає багато. 
    Ось так пожалівся вам. Я не прошу знову збирати нам презенти, чи якусь фінансову допомогу, ні, не потрібно. Якщо влада захоче нас закрити, то ніяким шляхом ми не викрутимся. Звичайно ми будемо триматись до останнього.
    Була в нас виставка на початку квітня знову в Вінниці. Зайняли командні місця. Зараз, коли тепло, їздять діти на картові, що лишився на ходу. Ось на тому тижні літали трохи на літаках.... Зараз помаленько готовимся до літніх канікул, тоді дітей більше, бо по школах не ходять, а всі до нас ідуть. 
    Ось таке наше існування. Звичайно хочеться краще, але державі отого,  напевне, не треба... Хоча душею я оптиміст. щиро надіюся на краще. Щиро вдячний всім форумчанам за турботу!

    12

  6. 3 минуты назад, ig3757 сказал:

    Откуда в турбине коррозия?! Нержа и т.д., нет там чернухи, температуры и нагрузки очень большие. Даже в Ан-2 нет ржавейки.

    Якесь таке воно на вигляд. Я близько підійти не міг.

    0

  7. 16 минут назад, Stebium1 сказал:

    Жалко пилотов, оба погибли наш и америкос.

    Как настоящие люди увели самолёт от людского жилья и не хватило времени спастись

    Сьогодні говорили, що американець вистрибнув до трагедії, але це зробив якраз при крені літака на малі висоті, і просто вдарився об землю..

    1

  8.      16 жовтня близько 17.00 вийшовши на вулицю ми з колегами почули рев літака. Але він був не такий як завжди, він був якись приглушений, прослуховувались в ньому хлопки та стуки. Через долю секунди почувся вибух. В небо здійнялась чорна хмара диму. - Літак впав.... - подумали в голос колеги... Я на скутер, і бігом туди.

        Куди саме їхати не знав. Їхав в сторону хмари з чорного диму. По дорозі мене обігнала спочатку пожежна а потім швидка. Я за ними і послідував. 

       На полі горів літак. Його не було видно, просто був вогонь. Захотів підїхати поближче, але мене не пустили. Через хвилин десять підїхала поліція та порозганяла всіх на більший радіус від місця трагедії. Ще через півгодини прилетів вертоліт. Також якись 4-ох моторний літак в небі на малій висоті зробив кіл 5 і десь пропав. Потім прилетів ще один вертоліт, потім ще... Вже зовсім стемніло, і я рушив додому. По дорозі зустрів товариша, який бачив політ і падіння літака. 
       "- Летів він приблизно зі сторони Вінниці. Летів не природньо, з гуркотом та коливався з одної сторони на іншу. Летів на малі висоті. Перелетівши місцевий ставок літак якраз добрався до іншого села. Чулись немов постріли та рев двигуна, низького тону, басистий такий.  Висота зменшувалась та зменшувалась. Таке враження, що зараз літак почне торкатись дерев і полетить на хати людей... Але літак різко задер ніс і креном на ліве крило почав падати. Мить і літак лівим крилом торкнувся землі і носом пропоровши вдарився. Вибух і потім все затихло."
       
    Ось таке відбулось в наших краях. Сьогодні я був на місці трагедії, вже завантажили великі обломки та двигуна літака на фури.  Цікаво те, що частини двигуна турбіни покриті КОРОЗІЄЮ!! воно все іржаве!! Як на ньому можна було летіти??

    Як Ви думаєте, що сталось? Техніка відмовила чи помилки пілотів?

    0

  9. І так, проблему з зарядкою вирішено. Спочатку я ще пробував і сімісторну і на транзисторах (з журналу Радіо) і нічого конкретно хорошого в мене не вийшло. Сімістори шунтували на плюс, і все грілось... Транзисторне працювало як треба, трохи грілось, але робило, до першої прогазовки.... 80 вольт йому забагато було. 
    Випадково на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) продавався мій скутер! повністю з пластиком але поломаним коліном. Я не думаючи замовив, приїхав аж їз Сум... І що саме цікаво, генератор в нього не такий як в мене. І магніт не такий. Тому поставив все з "донора", запустився зразу і.... зарядка 14 - 14.1 вольт!! Ура!! 
    Дуже дякую людям які долучились до ремонту сійого чуда. За презентований чугуній для циліндра, за ремонт голови в Києві... Всім дуже дякую.
    Скутер дуже здивував своїми ходовими якостями і тягою двигуна. Це вам не якись китаєць. Пре як дурне!!! 

    0

  10. 5 часов назад, DimonDSS сказал:

    У сибихи и до 100в бывает выдает.

     

    А от обмотки на масу треба прозвонити!   По ідеї вони не повинні звонитись на масу, бо маса у цих реле з'єднана уже після випрямляча.

    Якщо обмотки з'єднані зіркою і середня точка сидить на масі, то реле не буде працювати правильно!

     

    Все вірно, на масу не дзвоняться...

    0

  11. 15 часов назад, Ludanik сказал:

    Впервые слышу,обычно намотаны в навали никакой заливки,это япошки монополию на производство делали

    Так це і є японець. Самий чистий... (не враховуючи китайського поршня та клапанів)

    15 часов назад, Strannichek сказал:

    Прозвоніть трифазні обмотки на масу, як що звоняться, то причина саме в тому,  що не правильно шунтуєте, на +, а потрібно на -.

    Тоді сімістори не закриються, так як керуються вони мінусом... Якщо я вірно розумію.

    0

  12. 10 минут назад, Strannichek сказал:

    Там же на останній сторінці є схема для однофазного генератора, так вона від трьохфазного відрізняється  добавкой ше двох діодів у мості, та двох семісторів по великому рахунку.

     

    ZK307-3A.GIF

    Так, це простенька схемка китайської зарядки. І вона знову шунтує обмотки... Не виходить мені шунтувати, не витримує проводка. Горять роз"єми. Напевне тут схема має бути з ШИМ. 

    0

  13. 9 минут назад, Ludanik сказал:

    Так,мы имеем 3-фазный генератор который почему то выдаёт 90 вольт,а надо 35-50 вольт не более,предлогаю просто перемотать обмотки в половину меньше витков и будет где-то 45 вольт+-,можно вообще пересчитать кол витков на вольт и намотать более точнее и будет вам счастье.

    генератор повністю залитий лаком, не хочеться його ковиряти. А таку напругу генератор видає для того, щоб на різних обертах мати постійну потужність.

    0

  14. 21 минуту назад, Strannichek сказал:

    Дали б хоч якісь дані, марку  реле, модель мотора, чи скутера, може таке в когось лежить собі без діла, а тут мазохізмом займаються..

    Скутер ямаха цигнус 1984 року з двигуном 50 V. Яка марка реле - хто його зна....

    0

  15. Отже провів пару дослідів з хитрою зарядкою. Спочатку заміряв вольтаж при навантаженні. Після діодного моста з підключеними лампочками на 24 вольт та 70 Ватт послідовно 4 штучки напруга  - 85 вольт на повному газу. В половині десь приблизно 32-40 вольт. На холостих 8 - 10. 
    Також попробував підключити оте реле, що шунтує обмотки через лампочки 24 вольт 70 Ватт. Тобто від кожної фази генератора через лампочку. Ефект мене порадував. Все запрацювало, лампочки на повному газу горіли в повну силу, зарядка на оборотах стабільно 14.2 В. Навіть з увімкненям освітлення напруга не просідала. Провода та роз"єм  від генератора не грівся. Я вже зрадів, приліпив три фари додаткових спереді, і рушив проїхатись. Перших 100 метрів все робило. А потім повалив дим з-під передньої панелі, і все закінчилось. Що саме згоріло - не знаю, ще не дивився. Отакі досліди. Так і не зробив зярядку..

    0

  16. 5 часов назад, DimonDSS сказал:

    У цього норм. 

    на вході може бути до 90в

    Так, але від 30.в.  Трохи нижній діапазон малуватий. Та і чекати трохи довго...
    Хочу попробувати взавтра поставити перед входом в реле на сімісторах по лампочці на кожну фазу, і поглянути, що буде... Десь на ват 20-30. 

    5 часов назад, softm сказал:

     

    И кто мешает выбрать подходящий (по току неизвестной нам  АКБ)? 

    АКБ 12 ампер\ч. 12вольт.

    0