• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

WareEDM

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    3/5
  • Публікації

    212
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    3
`

WareEDM останній раз здобув день на лютого 10 2023

WareEDM має найбільш улюблений контент!

Репутація

74 Добра

Найдено Клонов

1

Список клонов

3 підписника

Про WareEDM

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  1. Таке може давати банально розбовтаний гвинт (шпонка) що тримае шків, муфту, шестеню, механіка редуктора або ще щось по механиці тієї сторони.
  2. Больше 90% сервошаговый комплект не при чем. Это контролер барахло по ходу. На осциле посмотреть. А вообще подключить на мач или пподобное и проверить что там все работает как надо.
  3. Головне не бачу: завжди рівно на 3мм в одну сторону? що один раз до кінця порталом, обратно и перекос? Чи що потрібно зробити з вище сказаного щоб з'явився перекос? коли всі вісі включені як належно, їдемо порталом перекос без команди по X можна полоучити, що потрібно для цього? Їдемо порталом, вмикаемо X з'являеться перекос? вмикання/вимикання шпинделя не впливае?
  4. Напевно мач налаштований на підлеглу вісь, от же після подачі живлення на драйвери і вирівнювання поталу по концевикам можна не вимикаючи нічого акуратно поміняти роз'єми степ/дір на осях порталу місцями (тільки не базувати верстат і не давати команду вірівнювання порталу бо датчики не змінені). Як що портал косить без змін - плата комп і мач скоріш за все в нормі. Є змога можно датчики бортів порталу змінити і роз'єми при виключеному верстаті, після чого працювати повноцінно (тестити на відхил).
  5. !глючить система не дає редагувати повідомлення!
  6. Двигуни шагові без єнкодерів звісно. Як правило це пропуск шагів в наслідок забруднення напрямних рейок чи швп. Або контакти чи елементи плати чи ЛПТ. Деталь робиться не по центру а зміщена справа або з ліва вірно? Можна виконати код над столом без нагрузки на верстат з виключеним шпінделем, як що все гаразд тоді вмикаючи/вимикаючи шпіндель під час їзди в повітрі. Треба обнулити портал і спробувати на прискореному їздити кнопками порталом "в повітрі" на всю довжину станка без будь яких змін і відключень у верстаті. чи вийде зловити цю пороблему? Чи буде вона кожен раз на однакову відстань і в одну сторону!? Як що проблема не знайдеться додати при їзді порталом ще поперечку. Треба зрозуміти чи завжди 3мм (як що е можливість індикатором до соток) і як швидко це проявляеться.
  7. Двигуни шагові без єнкодерів звісно. Як правило це пропуск шагів в наслідок забруднення напрямних рейок чи швп. Або контакти чи елементи плати чи ЛПТ. Деталь робиться не по центру а зміщена справа або з ліва вірно? Треба обнулити портал і спробувати на прискореному їздити кнопками порталом "в повітрі" на всю довжину станка без будь яких змін і відключень у верстаті. чи вийде зловити цю пороблему? Чи буде вона кожен раз на однакову відстань і в одну сторону!? Як що проблема не знайдеться додати при їзді порталом ще поперечку. Треба зрозуміти чи завжди 3мм (як що е можливість індикатором до соток) і як швидко це проявляеться.
  8. Як в мач чи від живлення? Треба аналізувати коли і після чого почало, що робилось перед цим. Верстат який невже плазма, дуже велике значення. Як заживлені драйвери?
  9. Робив подібне на горизонталі, перекриття міцне там було блок трос і груз на інший кінець, на 50-100 Кг противага меньша.
  10. То не дефекти зварювання а не вірне проєктування. Ключ в промлемі. Не можливо зварити якісно не відомо що. В любому випадку зварний шов і навколошовна зона не повинні мати жодних ознак закалювання чи підвищення твердості.
  11. Я уже это все делал и не раз, не все 16А20 компаунд есть первые на чугуне и он там изношен в хлам обычно. Там не просто компаунд а залит он на зубцы, и делал зедекс с ответными зубцами что-бы площадь склейки была больше. Там швп 63мм продольная, чтобы это ездило с динамикой оригинала даже на зедексе там 50N шаговик, или минимум серва на 2,2 Квт 1500 об. Проверено многими. Не по нынешнему времени такие проекты.
  12. Шток гидравлический не каленый и с микрохромом не твердым, остается только отверстие и пазы.
  13. Такие задачи прорабатывались, если возможна работа без задней бабки вообще, то это с ходу делается на рельсах, на поверочной гладкой плите 1000х630мм и передняя бабка без шестерен стоит """мостом""" над кожухом, перебор - зубчатый ремень с быстрым фиксатором натяга и тихо и быстро и экономно. Шпиндель на 2-х роликовых радиально-порах и смазка маслом.
  14. Из практики не всегда. В цеху стояло 2 станка 1к62 и 16к20 не нужные с подубитыми станинами, смотрел одних из них под рельсы в чпу, во первых станина каленая, срезать призмы то болгаркой можно, а задняя плоская придется исхитрится чтобы рельсы присверлить. С задней бабкой там сильно думать надо если швп как положено между рельсами ставить. Не думаю что 63мм 16А20 швп для таких ограничений по свету покатит, чтобы ее тянуть по динамике минимум 2,2 КВт серва ставится или 50Н шаговик. Чтобы раскручивать быстро шпиндель (30 Кг) плюс перебор бабки то-же в прыжке 10КВт с частотника надо плюнуть хоть и мотор 5,5. Лить сож и сыпать стружку на рельсы и швп не гуд, при такой компоновке по правильному надо делать кожух заезжающий под переднюю бабку, а бабку еще поднимать типа мостом.... Когда приносили поточить фторопластовые материалы на 16К20, всегда думаешь - это же ерунда надо оборотов поставить 3-5 000, а их нет. Можно и на меньших, так время, иначе за чем чпу.
  15. У него зедекс везде, а в оригинале чугун, у некоторых накладки. Работал на станке с Т22 нет там никаких проблем. У Т22 вязкость ниже, на направляйки шлифовалок обычно рекомендуется именно похожая вязкость. Антискачковое масло устраняет рывки на станках чпу на сверх низких скоростях, чаще всего это следствие привода сервой. Проверено на шаговике никаких скачков на обычном ИГП 18 нет.