hopscotch

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    226
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

Все публикации пользователя hopscotch

  1. Вмикаю радіо з телефону, тому якщо музика замовкла - значить дзвінок. Реально помітніше ніж просто дзвінок без радіо, особливо коли знаходжусь десь в кінці підвалу, телефон лежить наверху заряджається, а ще хтось болгаркою пиляє.
  2. @Vip Ви реально думаєте що хтось це робив при звичайній масовій роботі? На 100% впевнений що робітник 6 розряду просто б на те сказав би - "Дуже розумний? От ти бери і колупайся сам, а я буду робити так як мені найзручніше".
  3. Це помилка, там просто К2Cl. З фарбником - колір для того щоб було простіше "в полі" розрізняти різні види добрив - калійні червоного кольору, рожеве - нітроамофоска. @Ode$$it Якщо форма піщана/земляна, то її треба просушувати для ПОВНОГО видалення води, чим гарячіше буде(++100°С) при заливці, тим краще. Також в розплаві алюмінію просто може бути розчинений водень, він виходить в пори при затвердінні, подібно бульбашкам повітря в льоду, тут без вакууму не знаю що робити. Для виливу заготовок роблять форму з направленою кристалізацією - наприклад в дно вмонтовують масивну болванку, а розплав зверху засипають золою, щоб зробить твердіння знизу уверх, і тоді гази виходитимуть на одну сторону і їх потім відрізають.
  4. Класна штука. Зручно масштабувати по натуральним розмірам - з креслення на деталь та навпаки.
  5. @Куляста Блискавка Що, справді в Крокодилі був такий тонкий гумор?
  6. А можна попили заварити? Такі дефекти не рідкість, а зпилювати весь метал до гладкого довго і шкода.
  7. і де ви таке взяли? Для чавуну це просто витримка при температурі 450"...550"С декілька годин. чим нижче температура, тим твердіший чавун але більша витримка.
  8. Якщо конус б’є в одну сторону, то це нормально(у Тв-16 це паспортна точність), і візуально та в роботі практично непомітно. Але якщо він б’є в різні сторони, тобто непаралельність осі конуса та обертання, то це на довжині свердла+патрон буде вже 0,1...0,2 мм, що досить неприємно. Можна пришабрити по індикатору - обрати на конусі деяку лінію на поверхні вздовж осі що буде базовою та до неї підігнати решту поверхні. Буде не дуже красиво, але биття доводиться до 3...5 мкм.
  9. добрі мотори. Вони тихоходні - три пари полюсів, з них може вийти генератор вітростанції, на 150Вт. десь так.
  10. Де фото? Серводвигуни можуть працювати на низьких обертах, але потрібне обмеження струму щоб розсіювана потужність не перевищувала допустиму. Наприклад написано "110В / 7А" - це означає що максимальний струм 7ампер, але не при напрузі 110В, а 10В, така напруга допустима при великих обертах і відповідно невеликому струмі. Знадобиться трансформатор та регулятор обертів зі зворотнім зв’язком по енкодеру чи тахогенератору (дехто ставить від стиральних машин).
  11. Треба щось зробити з назвою, бо в пошуку Гугла навіть на україномовні запити викидає на ру.чм., навіть коли набираю "чіп..." воно доповнює "сипмейкер.ру". Тобто немає простого способу задати в пошук шукати саме з нашого сайту. Я розумію що можна набрати кодом щоб шукало на конкретному сайті, але це не правильно що ми досі знаходимось і тіні російського варіанту, і не бачу потреби та можливості перебити їх в пошуку.
  12. Підкажіть як правильно наварити на корпусну деталь зі сталі 45 елемент перерізом 10 х 10 х 12мм. Повинно бути суцілий метал, тому що потім свердлити наскрізь посадку підшипника. В наявності є інвертор звичайний. По інструкціям, такі речі наварюють по розігрітій детали щоб не загартувалось. Як краще - засипати все флюсом зварювальним, та наплавлять прутком сталь 45, чи приварити шмат електродами? Може зробити навколо форму для наплавки?
  13. @Semion 03, 04, 05 - всі різного розміру. Вони лише візуально схожі, а висота центрів різна.
  14. А чому думаєте що термооброблена У8 не буде "твердість висока, чистота обробки супер, стружка сходить фіолетово-малинова, в іскрі на точилі зірочки вуглецю є не менше як ст45". У8 це по суті якісна вуглецева сталь з вмістом карбону близько 0,8%, цілком придатна для виготовлення високоміцних деталей для яких не потрібна глибока загартовуваність через низький вміст легуючих металів. По іскрам порівняйте зі старим напилком чи зубилом.
  15. Оптичний кутомір. Здогадуюсь, що в окуляр мікроскопа видно дві схрещені лінії які необхідно суміщати з лініями деталі закріпленої з іншого боку. Наприклад, кути заточки профільних різців - різьбових, канавочних, фасонних.
  16. Збираю партію, (мінімум 3 шт +2 штуки для себе) на виготовлення пінолей для Mn-80/Тв-16, щоб було дешевше хочу зібрати декілька замовлень. Можливо виготовити різного діаметру. Якість виготовлення планую відповідно до рівня Mn-80 - сталь 40х/45, HRc 50-55, шорсткість Rz1,25, конусність не більше 0.01 на всю довжину,. Діаметр - по 6 квалітету, D 20-0.016 або необхідний до 22 мм. Доставка - самовивіз Київ або пересилка по Україні за рахунок покупця. Ціна - приблизно 350 ₴ (буде уточнюватись в залежності від кількості замовленнь).
  17. @saks72 очевидно ж що простіше зробити вертикальну вісь. ЗІ. не помітив що вам це не потрібно.
  18. @Павлов не шаржується. При шліфуванні контакт круга відбувається по лінії, тому викришені зерна не затискаються між поверхнями, а одразу змиваються ЗОР( москв. СОЖ). Притир затискає зерна в зазорі і деякий час перекочує доки зерно не закріпиться десь куди його глибше втисне(в більш м'який, але не завжди).
  19. Чи можна притиром по чавуну пройтись в парі тертя? Ну, наприклад, текстолітовий притир з пастою "ГОИ"? Може потім ще шабером підчистити? Зазвичай роблять навпаки - тверду загартовану/хромовану деталь притирають до отвору. Чи є якісь правила які забороняють притирати чавун з вільним абразивом? Питання виникло в контексті ремонту задньої бабки.
  20. Якщо знайду пристойний метчик, то наріжу гайки, але за бронзу гарантію не дам, БрАЖ якусь знайду.
  21. @Quercus а прямо на верстаті нарізати? Там же проста кругла гайка, до того ж ліва - різець виходить назовні.
  22. Так що, кому пінолі? Хто підписався? Давайте ескізи для інших верстатів, щоб прописати технологю.
  23. @Куляста Блискавка про дерево - з дерева робили стержні маятників недорогих годиніків, у нього КТЛР менший сталі, і дешевше стержнів з компенсатором.