hopscotch

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    220
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

hopscotch last won the day on 2 июня

hopscotch had the most liked content!

Репутация

50 Хорошая

1 подписчик

О hopscotch

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Київ

Посетители профиля

309 просмотров профиля
  1. @Quercus а прямо на верстаті нарізати? Там же проста кругла гайка, до того ж ліва - різець виходить назовні.
  2. Якщо знайду пристойний метчик, то наріжу гайки, але за бронзу гарантію не дам, БрАЖ якусь знайду.
  3. @Павлов не шаржується. При шліфуванні контакт круга відбувається по лінії, тому викришені зерна не затискаються між поверхнями, а одразу змиваються ЗОР( москв. СОЖ). Притир затискає зерна в зазорі і деякий час перекочує доки зерно не закріпиться десь куди його глибше втисне(в більш м'який, але не завжди).
  4. @saks72 очевидно ж що простіше зробити вертикальну вісь. ЗІ. не помітив що вам це не потрібно.
  5. Де фото? Серводвигуни можуть працювати на низьких обертах, але потрібне обмеження струму щоб розсіювана потужність не перевищувала допустиму. Наприклад написано "110В / 7А" - це означає що максимальний струм 7ампер, але не при напрузі 110В, а 10В, така напруга допустима при великих обертах і відповідно невеликому струмі. Знадобиться трансформатор та регулятор обертів зі зворотнім зв’язком по енкодеру чи тахогенератору (дехто ставить від стиральних машин).
  6. добрі мотори. Вони тихоходні - три пари полюсів, з них може вийти генератор вітростанції, на 150Вт. десь так.
  7. Якщо конус б’є в одну сторону, то це нормально(у Тв-16 це паспортна точність), і візуально та в роботі практично непомітно. Але якщо він б’є в різні сторони, тобто непаралельність осі конуса та обертання, то це на довжині свердла+патрон буде вже 0,1...0,2 мм, що досить неприємно. Можна пришабрити по індикатору - обрати на конусі деяку лінію на поверхні вздовж осі що буде базовою та до неї підігнати решту поверхні. Буде не дуже красиво, але биття доводиться до 3...5 мкм.
  8. Треба щось зробити з назвою, бо в пошуку Гугла навіть на україномовні запити викидає на ру.чм., навіть коли набираю "чіп..." воно доповнює "сипмейкер.ру". Тобто немає простого способу задати в пошук шукати саме з нашого сайту. Я розумію що можна набрати кодом щоб шукало на конкретному сайті, але це не правильно що ми досі знаходимось і тіні російського варіанту, і не бачу потреби та можливості перебити їх в пошуку.
  9. Оптичний кутомір. Здогадуюсь, що в окуляр мікроскопа видно дві схрещені лінії які необхідно суміщати з лініями деталі закріпленої з іншого боку. Наприклад, кути заточки профільних різців - різьбових, канавочних, фасонних.
  10. А чому думаєте що термооброблена У8 не буде "твердість висока, чистота обробки супер, стружка сходить фіолетово-малинова, в іскрі на точилі зірочки вуглецю є не менше як ст45". У8 це по суті якісна вуглецева сталь з вмістом карбону близько 0,8%, цілком придатна для виготовлення високоміцних деталей для яких не потрібна глибока загартовуваність через низький вміст легуючих металів. По іскрам порівняйте зі старим напилком чи зубилом.
  11. @Semion 03, 04, 05 - всі різного розміру. Вони лише візуально схожі, а висота центрів різна.
  12. Підкажіть як правильно наварити на корпусну деталь зі сталі 45 елемент перерізом 10 х 10 х 12мм. Повинно бути суцілий метал, тому що потім свердлити наскрізь посадку підшипника. В наявності є інвертор звичайний. По інструкціям, такі речі наварюють по розігрітій детали щоб не загартувалось. Як краще - засипати все флюсом зварювальним, та наплавлять прутком сталь 45, чи приварити шмат електродами? Може зробити навколо форму для наплавки?
  13. і де ви таке взяли? Для чавуну це просто витримка при температурі 450"...550"С декілька годин. чим нижче температура, тим твердіший чавун але більша витримка.