• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Marafon333

Користувачі
  • Продажи

    4/5
  • Покупки

    98/4,98
  • Публікації

    305
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1

Усі публікації користувача Marafon333

  1. Доброго дня шановне панство ! Прошу вашої допомоги з питання пошуку причин не жорсткості шпінделя... Вже багато років маю ТВ-16 Уральского з-ду Ворошилова. Багато чого зроблено до приведення верстата до працездатного стану. Точу. А ось із відрізанням стальних деталей- то з вибриками, та свистом. Не скажу, що взагалі не відрізає сталюку.... Але, хочеться краще. Питання по допустимому люфту шпінделя- саме цей параметр максимально впливає на можливість гарного відрізання.... Я, міряю люфт так: Жму до верху планшайбу, важелем десь 40-50 см, на кінець кантер побутовий вішаю, тягну з усиллям 4-6 кг. Зверху, саме на "шейку" шпінделя ставлю ІЧ-2. Маю не припутимі 2-3 сотки.... Як відомо, на цих верстатах підшипники у ПБ, їх натяг, регулюють підбором картонних прокладок між кришкою та корпусом ПБ. Ось, останнього разу, для вирішення питання люфту, я викінув прокладку. (залишилась ще одна прокладка). Вибіг шпінделя, від руки, став значно менший. Думаю, все- поборов люфт.... Аж ні, його значення не змінилися! "Відрізання" такє саме..... Не дуже.... Підшипники я міняв усі. Стоять радіально-упорні, 5 классу, 5-46207. Посадкі під них не прослаблені. Патрон СТ125П, у пристойному стані. Перехідний фланець "сидить" з натягом. В чому причина ? Браковані підшипники ? Чи може викинути і ту прокладку- але тоді вже мабуть заклинить шпіндель.
  2. Зараз регулюю прокладки. Якщо зробити тугий хід, вибрати зазор у підшипниках радіальний люфт при середніх зусиллях, становить декілька мікрон. Але, при цьому, замітив дуже не приємне явище. При прокручіванні шпінделя за шків, є положення коли начеб то у підшипниках кульки наїжджають на щось. Є підклинювання у одному положенні. Не знаю, може щось стороннє попало у підшипник... Але збирав дуже аккуратно, змазка нова, не знаю навіть... Розбирати , мити підшипники ? А може то у хвості кульковий підшипник так сприймає осьові навантаження ? (хвіст шпінделя не підвинувся у обоймі)
  3. Суппорт у мене наново шліфований. Планки підогнані. Зазор звичайно є, але на крайніх положенях станини суппорт клинить- зазор вибирається. Крім того, на ТВ-16 суппорт може зажиматись до станини (винт на задній частині суппорта).
  4. Не спішно шукаю виконавця- хочу відновити станину токарного ТВ-16. Бажано Київ.
  5. При 10 кг, якщо врахувати важель, це приблизно 100 кг люфт 12 мікрон. Сьогодні дотиснув гвинти кришкі . Підшипники гріються, станина 15 грд, а опори 37-39. Візьму пірометр, визначу точніше.
  6. А як правильно виставити натяг радіально упорних підшипників?
  7. Бабку зібрав. Натяг наче виставив. При отжимі ричагом довжиною 45 см, люфт 1/2 соткі, з навантаженням 6 кг. При обкатці на середніх обертах, за 10 хв темп піднялась десь на 8 градусів. Від руки шпіндель крутиться тугенько. Залишити так?
  8. У мене у товариша був ТВ-16. Він станину простругав саморобною приспособою. Я особисто міряв контрольну проточку. Станок точив супер точно. На 100 мм проточки не було відхілення навіть у 1/2 сотки ! Та і ви шліфували станину на своєму станку. Цікаво, що з приводу фрезерування а не шліфування станин, одонозначної думки немає. Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались. Можливо на фрезерних классу "П" ?
  9. Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток. при контрольній проточці "бочка" 2 сотки...
  10. Звичайно, 250х250 краще. І це не 5 см різниці. Але, 200 плиту можна прошліфувати на верстатах типу 3Г71 або 3Е711. Їх чимало, знайти не проблема. А ось 250 плиту шліфувати треба 722 верстат, із більшим поперечним ходом. Я собі шліфував 300 плиту, поки знайшов виконавця....
  11. Я бачив ролик Ігоря, про ремонт його ТВ-16. Станину фрезерували. Спірний момент- це фрезерування вертикальних площин із уклоном на 5 градусів.
  12. Дякую за відповіді. Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ? (доступніше, простіше, дешевше). Але точність....
  13. Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм.
  14. Дивився відео як ДМ шліфував. Так спочатку на фрезерном станини "пиляв"... Робив вихід для круга. Так верхня площина і у мене наче шліфована. А вертикальні плоскості фрезеровані.
  15. Треба фрезерувати вихід для шліф круга. Крім того, це призведе до зменшення жорсткості станини.
  16. На ТВ-16 із завода станина шла фрезерована. Для шліфовки нема вихода круга.
  17. Ну в тому скані, мова йде що по схемі "а" будуть додаткові навантаження на підшипник, що приводить до його більшого зносу. А про механічну жорсткість вузла- ні слова. Як по мені, то схема "Х" завідомо "в програші" по жорсткості. Бо передбачає "ковзаючу" посадку підшипників у корпус. А "ковзаюча" посадка деталей - це "по-любому" зазор ! Феніта....
  18. Також можливо, замість шліфовки, зробити це на нормальному (не вбитому) фрезерному станку. Гадаю це буде простіше та дешевше. Може хтось візьметься ?
  19. З цього матеріалу не зовсім ясно, як це стосується ТВ-16.