• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

Marafon333

Користувачі
  • Продажи

    4/5
  • Покупки

    98/4,98
  • Публікації

    305
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1

Повідомлення, опубліковані користувачем Marafon333


  1. Зараз регулюю прокладки.

    Якщо зробити тугий хід, вибрати зазор у підшипниках радіальний люфт при середніх зусиллях, становить декілька мікрон.

    Але, при цьому, замітив дуже не приємне явище. При прокручіванні шпінделя за шків, є положення коли начеб то у підшипниках кульки наїжджають на щось. Є підклинювання у одному положенні.

    Не знаю, може щось стороннє попало у підшипник... Але збирав дуже аккуратно, змазка нова, не знаю навіть...

    Розбирати , мити підшипники ?

    А може то у хвості кульковий підшипник так сприймає осьові навантаження ? (хвіст шпінделя не підвинувся у обоймі)

    0

  2. 8 годин тому, влад55 написав:

    Не думаю, що дробління при від

    різанні, у Вашому випадку було повязане зі шпінделем пб. Ви перевіряли зазори між супортом і станиною? Особливо задню сторону супорта, бо при відрізанні, якщо там є неприпустимий зазор, Ваш супорт буде підривати. 

    Суппорт у мене наново шліфований. Планки підогнані. Зазор звичайно є, але на крайніх положенях станини суппорт клинить- зазор вибирається.

    Крім того, на ТВ-16 суппорт може зажиматись до станини (винт на задній частині суппорта).

    0

  3. При 10 кг, якщо врахувати важель, це приблизно 100 кг люфт 12 мікрон. Сьогодні дотиснув гвинти кришкі .

    Підшипники гріються, станина 15 грд, а опори 37-39.

    Візьму пірометр, визначу точніше.

    0

  4. Бабку зібрав.

    Натяг наче виставив.

    При отжимі ричагом довжиною 45 см, люфт 1/2 соткі, з навантаженням 6 кг.

    При обкатці на середніх обертах, за 10 хв темп піднялась десь на 8 градусів.

    Від руки шпіндель крутиться  тугенько.

    Залишити так?

    0

  5. , Tarasyk написав:

    Вам повезло, не чіпайте його! Ці цифри для середньостатистичних ТВ-16 - недосяжний космос!

    У мене у товариша був ТВ-16. Він станину простругав саморобною приспособою. Я особисто міряв контрольну проточку. Станок точив супер точно. На 100 мм проточки не було відхілення навіть у 1/2 сотки !

    Та і ви шліфували станину на своєму станку.

       Цікаво, що з приводу фрезерування а не шліфування станин, одонозначної думки немає. Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались. Можливо на фрезерних классу "П" ?

     

     

    0

  6. 1 година тому, Tarasyk написав:

    вже краще нічого не зачіпати, хай так працює!

    Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток.

    при контрольній проточці "бочка" 2 сотки...

     

     

    0

  7. Звичайно, 250х250 краще. І це не 5 см різниці.

    Але, 200 плиту можна прошліфувати на верстатах типу 3Г71 або 3Е711. Їх чимало, знайти не проблема.

    А ось 250 плиту шліфувати треба 722 верстат, із більшим поперечним ходом.

     Я собі шліфував 300 плиту, поки знайшов виконавця....

    1

  8. Я бачив ролик Ігоря, про ремонт його ТВ-16. Станину фрезерували.

    Спірний момент- це фрезерування  вертикальних площин із уклоном на 5 градусів.

    0

  9. Дякую за відповіді.

    Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ?

    (доступніше, простіше, дешевше). Але точність....

    0

  10. Дивився відео як ДМ шліфував. Так спочатку на фрезерном станини "пиляв"... Робив вихід для круга.

    , Stebium1 написав:

    Допустим, хотя у меня сейчас лежит станина без признаков работы и она шлифована, но вы хотите получить результат как с завода или нормальный станок?

    И если не сложно, покажите, пожалуйста, на фото место где нет выхода, для моего понимания.

    Возможно брошу затею со шлифовкой и попробую отщабрить

     

    Так верхня площина і у мене наче шліфована. А вертикальні плоскості фрезеровані.  

    stan tv16.jpg

    0

  11. , Stebium1 написав:

    Щось мені підказує, що ц не буде дешевше і ні до чго гарного не приведе...

    На ТВ-16 із завода станина шла фрезерована.

    Для шліфовки нема вихода круга.

    0

  12. Ну в тому скані, мова йде що по схемі "а" будуть додаткові навантаження на підшипник, що приводить до його більшого зносу.

    А про механічну жорсткість вузла- ні слова.

    Як по мені, то схема "Х" завідомо "в програші" по жорсткості. Бо передбачає "ковзаючу" посадку підшипників у корпус.

    А "ковзаюча" посадка деталей - це "по-любому" зазор ! 

    Феніта....

    0

  13. Також можливо, замість шліфовки, зробити це на нормальному (не вбитому) фрезерному станку.

    Гадаю це буде простіше та дешевше.

    Може хтось візьметься ?

    0

  14. 15 годин тому, Nikita написав:

    Промыть лишим не будет и после промывки продуть воздухом, если есть компрессор (они в консерванте). Смазывать же будете новой.

    Я вже зібрав шпіндель.

    Підшипники не промивав- вони були герметично запаковані. Крім того, почитавши довідник SKF, не зустрів там вимоги промивання.т Надіюсь що у процессі виробництва їх промивали. Набив універсальною змазкою з літієвим загущевачем- "Multifak T EP 2".

     

    0

  15. , gesichtslos написав:

    В деякій радянській літературі рекомендується для подібних шпінделів саме схема Х.

    І тут ми бачимо, що в тв-16 зроблено саме так, а вже в тв-4 - навпаки, по О.

    Так теоретично схема О наче більш "жорстка".

    Ось з сайту https://www.krw.de/ru/izdelija/sharikopodshipniki/shpindelnye-podshipniki/

    ...В зависимости от формы линий контакта в комбинированных комплектах подшипников различают схему установки «O», «X» или параллельно. Подшипники со схемой «X» менее подходят для восприятия моментов, в то время как подшипники со схемой «O» отличаются высокой жесткостью при минимальном зазоре отклонения. 

     

    0