-
Оголошення
-
Кріпта 26.04.24
В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
Посилання - в розділі "Підтримати"
-
Повідомлення, опубліковані користувачем Marafon333
-
-
8 годин тому, влад55 написав:Не думаю, що дробління при від
різанні, у Вашому випадку було повязане зі шпінделем пб. Ви перевіряли зазори між супортом і станиною? Особливо задню сторону супорта, бо при відрізанні, якщо там є неприпустимий зазор, Ваш супорт буде підривати.
Суппорт у мене наново шліфований. Планки підогнані. Зазор звичайно є, але на крайніх положенях станини суппорт клинить- зазор вибирається.
Крім того, на ТВ-16 суппорт може зажиматись до станини (винт на задній частині суппорта).
0 -
, Stebium1 написав:Покажіть таку!
Покажу, у мого ТВ-16 на вертикальних плоскостях слід від фрези.
0 -
При 10 кг, якщо врахувати важель, це приблизно 100 кг люфт 12 мікрон. Сьогодні дотиснув гвинти кришкі .
Підшипники гріються, станина 15 грд, а опори 37-39.
Візьму пірометр, визначу точніше.
0 -
-
А як правильно виставити натяг радіально упорних підшипників?
0 -
Бабку зібрав.
Натяг наче виставив.
При отжимі ричагом довжиною 45 см, люфт 1/2 соткі, з навантаженням 6 кг.
При обкатці на середніх обертах, за 10 хв темп піднялась десь на 8 градусів.
Від руки шпіндель крутиться тугенько.
Залишити так?
0 -
, Tarasyk написав:Вам повезло, не чіпайте його! Ці цифри для середньостатистичних ТВ-16 - недосяжний космос!
У мене у товариша був ТВ-16. Він станину простругав саморобною приспособою. Я особисто міряв контрольну проточку. Станок точив супер точно. На 100 мм проточки не було відхілення навіть у 1/2 сотки !
Та і ви шліфували станину на своєму станку.
Цікаво, що з приводу фрезерування а не шліфування станин, одонозначної думки немає. Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались. Можливо на фрезерних классу "П" ?
0 -
1 година тому, Tarasyk написав:вже краще нічого не зачіпати, хай так працює!
Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток.
при контрольній проточці "бочка" 2 сотки...
0 -
Звичайно, 250х250 краще. І це не 5 см різниці.
Але, 200 плиту можна прошліфувати на верстатах типу 3Г71 або 3Е711. Їх чимало, знайти не проблема.
А ось 250 плиту шліфувати треба 722 верстат, із більшим поперечним ходом.
Я собі шліфував 300 плиту, поки знайшов виконавця....
1 -
Так станіну наче ніхто не обклеює "Зедексом"...
0 -
Я бачив ролик Ігоря, про ремонт його ТВ-16. Станину фрезерували.
Спірний момент- це фрезерування вертикальних площин із уклоном на 5 градусів.
0 -
2 години тому, Stebium1 написав:Не вона одна, ше є шорсткість
...але є і плюс- масло на поверхні краще тримається...
0 -
Дякую за відповіді.
Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ?
(доступніше, простіше, дешевше). Але точність....
0 -
Я навів свої аргументи вище.
0 -
Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм.
0 -
Дивився відео як ДМ шліфував. Так спочатку на фрезерном станини "пиляв"... Робив вихід для круга.
, Stebium1 написав:Допустим, хотя у меня сейчас лежит станина без признаков работы и она шлифована, но вы хотите получить результат как с завода или нормальный станок?
И если не сложно, покажите, пожалуйста, на фото место где нет выхода, для моего понимания.
Возможно брошу затею со шлифовкой и попробую отщабрить
Так верхня площина і у мене наче шліфована. А вертикальні плоскості фрезеровані.
0 -
-
Треба фрезерувати вихід для шліф круга. Крім того, це призведе до зменшення жорсткості станини.
0 -
, Stebium1 написав:Щось мені підказує, що ц не буде дешевше і ні до чго гарного не приведе...
На ТВ-16 із завода станина шла фрезерована.
Для шліфовки нема вихода круга.
0 -
Ну в тому скані, мова йде що по схемі "а" будуть додаткові навантаження на підшипник, що приводить до його більшого зносу.
А про механічну жорсткість вузла- ні слова.
Як по мені, то схема "Х" завідомо "в програші" по жорсткості. Бо передбачає "ковзаючу" посадку підшипників у корпус.
А "ковзаюча" посадка деталей - це "по-любому" зазор !
Феніта....
0 -
Також можливо, замість шліфовки, зробити це на нормальному (не вбитому) фрезерному станку.
Гадаю це буде простіше та дешевше.
Може хтось візьметься ?
0 -
, gesichtslos написав:З цього матеріалу не зовсім ясно, як це стосується ТВ-16.
0 -
15 годин тому, Nikita написав:Промыть лишим не будет и после промывки продуть воздухом, если есть компрессор (они в консерванте). Смазывать же будете новой.
Я вже зібрав шпіндель.
Підшипники не промивав- вони були герметично запаковані. Крім того, почитавши довідник SKF, не зустрів там вимоги промивання.т Надіюсь що у процессі виробництва їх промивали. Набив універсальною змазкою з літієвим загущевачем- "Multifak T EP 2".
0 -
, gesichtslos написав:В деякій радянській літературі рекомендується для подібних шпінделів саме схема Х.
І тут ми бачимо, що в тв-16 зроблено саме так, а вже в тв-4 - навпаки, по О.
Так теоретично схема О наче більш "жорстка".
Ось з сайту https://www.krw.de/ru/izdelija/sharikopodshipniki/shpindelnye-podshipniki/
...В зависимости от формы линий контакта в комбинированных комплектах подшипников различают схему установки «O», «X» или параллельно. Подшипники со схемой «X» менее подходят для восприятия моментов, в то время как подшипники со схемой «O» отличаются высокой жесткостью при минимальном зазоре отклонения.
0
в Ремонт та відновлення верстатів (загальні питання)
Опубліковано:
Зараз регулюю прокладки.
Якщо зробити тугий хід, вибрати зазор у підшипниках радіальний люфт при середніх зусиллях, становить декілька мікрон.
Але, при цьому, замітив дуже не приємне явище. При прокручіванні шпінделя за шків, є положення коли начеб то у підшипниках кульки наїжджають на щось. Є підклинювання у одному положенні.
Не знаю, може щось стороннє попало у підшипник... Але збирав дуже аккуратно, змазка нова, не знаю навіть...
Розбирати , мити підшипники ?
А може то у хвості кульковий підшипник так сприймає осьові навантаження ? (хвіст шпінделя не підвинувся у обоймі)