• Announcements

ELS0x62

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    15/5
  • Content count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Нулевая

About ELS0x62

  • Rank
    Завсегдатай
  • Birthday 11/19/98

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    КиЇв
  • Имя Пользователя
    Дмитро
  1. А можете будь ласка пофотографувати більш детально обидві, особливо стан шпинделя і конуса в ньому? бо на наявній фотографії тільки одна дриль і я так розумію фотографувалась вона пару років назад
  2. Дякую за пропозицію, але то від більшого верстата, не мій випадок...
  3. Думаю, в серійному і масовому виробництві можна більше застосувань знайти, наприклад: 2- При токарній обробці на якихось спец. верстатах можна заготовку зразу з 2-х сторін свердлити(з однієї свердлить праве, з іншої - ліве); 3- При свердлінні всяких легких пластин одразу купою свердл можна ставити ліве через одне для взаємокомпенсації моментів і зменшення ризику, що заготовку вирве; і т.д.
  4. я правильно розумію, що в ній асинхронний двигун і одна-єдина швидкість?
  5. Якщо є бажання ще більше заморочитись, то часову конвертацію коштів можна зробити не через одне лиш золото, а через декілька металів(або і не тільки), при чому можна спробувати "купувати" як рівними частками, так і розбивати суму (прямо/зворотньо)пропорційно до вартості металів на момент покупки...
  6. 1)Експорт в екселівський формат і там уже редагувати 2)Власноруч зробити шаблон на основі російського
  7. Щоб не пошкодити деталь при затисканні. Така ж логіка, як і у молотка з мідним бойком. Ред.: поки писав, уже відповіли
  8. Я уже промив давно... Втулки там запресовані наче, на відміну від С-1 і більших верстатів, де їх можна витягти з ПБ. В моєму випадку фетр взагалі не був виявлений на своєму місці, і наскільки я нащупав зігнутою голкою, "відстійної ванночки" під отвором теж нема. Промивав гасом як просто наливаючи, так і впорскуючи через шприц, потім в кожен підшиник, потім вазеліновим маслом, теж просто наливаючи + прокачуючи пальцем + впорскуючи шприцом. Витратив десь по пляшці 50 мл на кожен підшипник(з урахуванням фінішних промивок, коли вже нічого не вимивалось), вимивалась в основному якась плівка, схожа на шматки старої фарби, що облуплюється. То скоріше за все залишки старого мастила були, хоча зважаючи, що невідомий художник дістався до робочих поверхонь втулок і отвору під піноль ЗБ, можливо то трохи фарби потрапило до системи змащування...
  9. Спробував зареєструватись як студент - просить документ, + я в аккаунті прізвище тільки 1-шу літеру поставив, так що вже ніякі скани не допоможуть. Буду чекати 14 днів, поки час на підтвердження скінчиться, подивлюсь, що буде далі. Так що студентом і не намагайтесь реєструватись, пробуйте викладача/ще які там варіанти. ПС: про морально-етичні питання – я думаю в Автодеску прекрасно знають і дивляться крізь пальці на використання Веселого Роджера/Навчальної ліцензії, вони були б дурними, якби думали, що кожен студент/ФОП може собі дозволити платну ліцензію.
  10. Неспішно шукаю супорт до годинникового токарного С-95 або аналогічний для такої ж конструкції станини і висоти центрів. На ціни орієнтуюсь за загугленими архівними пропозиціями, бюджет покупки залежить від багатьох факторів, таких як стан конкретного супорту, миттєве значення питомого жаб'ячого тиску і всяке таке, що я не можу врахувати, зважаючи на нерозповсюдженість даної речі і випливаючої з цього довготривалості запиту...
  11. в себе в списку бажань на ае так і не знайшов справжньої знижки, купон від самого алі - ото і все, так що замовив те, що збирався й без всяких знижок від накручених цін... хтось взагалі натрапляв на справжні знижки, а не "x=10x*0.1" ?
  12. Підкажіть будь ласка, С-95 – подібний верстат, як промити канали змащування підшипників? Думав шприцом продавити гас (звичайний "керосин" який продається в побутових магазинах як розчинник), але подивився на ескіз ПБ С-95, а там внизу ванночка з фетром, 99% що в моєму випадку конструкція така ж, боюсь гас потім залишиться в тій ванночці і буде підмішуватись до мастила
  13. Колесо-кривошип має крутитись так, щоб верхня точка рухалась вперед (до столу), якщо є доступ до кривошипа, покрутіть двигун в обидві сторони і подивіться, куди крутиться кривошип, так і визначите.
  14. я б стягнув болтовим з'єднанням, а тоді вже цвяхи/саморізи "шоб напевне". І під саморізи свердлити попередньо отвори по діаметру западин різьби.