• Объявления

ELS0x62

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    14/5
  • Публикации

    42
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

8 Нулевая

О ELS0x62

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения 19.11.1998

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    КиЇв
  • Имя Пользователя
    Дмитро
  1. Ну, велоспорт - значить допуск до велосипеду є. Думаю, якщо 16к20 буде з педальним приводом, то підійде.
  2. Я не перевіряв, але чув, шо в верстаті саме головне - наявність розряду у того, хто за ним стоїть. Бо як нема розряду, то нічого не крутиться і не перемикається, а верстат від самого тільки погляду може зламатись і когось травмувати.
  3. Після проточки чи просто "циліндрична оправка" затиснута? для останнього нормально.
  4. Якщо взяти цю конструкцію за основу, то за один оберт шпинделя кривошип має зробити n обертів, де n - ціле число. В випадку автора теми n=1. Якщо такі роботи треба робити часто, то можна зробити приспособу як на відео, але з електронною гітарою, якось так. За рахунок кривошипно-шатунного механізму синусоїда сама собою виходить.
  5. Круглая штука больше похожа на токарный резец, не знаю как правильно называется, суть в том, что его можно очень много раз перетачивать и компенсировать переточку проворотом в державке
  6. Як на мене, то на місце пробки з-під коньяка проситься кінцевик-антизаїзд в патрон, ну і в фартусі відповідну пробку зробити, яка б його натискала.
  7. я думав Вам треба в ідеальному стані, для різцетримача можу даром віддати кульку з парою плям, тільки я з цим карантином не знаю, коли до пошти доберусь і чи взагалі вона працює
  8. Такі кульки трапляються в клапанах копресорів автокондиціонерів, можете попитати в відповідних СТО.
  9. Мені ота коробка з 2х швелерів не подобається, немає трикутників(скосу по діагоналі), які б тримали зсув верху коробки відносно низу. Якщо уявити як цей квадрат зсувається в ромб, і при цьому його ще й згинає в вертикальній площині, то за рахунок зсуву в ромб зменшується вертикальний габарит коробки, а за ним і момент опору в вертикальній площині. На фоні цього "направляйки" виглядають занадто масивними.
  10. Калёные или по сырому шлифованные? Как глубоко три отверстия уходят?
  11. Потрапили мені декілька днів назад до рук шайби від упорних підшипників, а я дивлюсь на них, і думаю: ножі, стамески і т.д. з обойм радіальних підшипників перековують, в ютубі купа відео, а з шайбами упорних якийсь інформаційний вакуум, хоча вони прям випромінюють можливість виготовлення з них ручного різального інструменту без ковальських операцій. Сьогодні таки зобразив щось схоже на заточку(збив фаску) на лапці однієї шайби, спробував "пошабрити" сиру сталь невідомої марки, результат - на фото. Що думаєте про таке застосування цих шайб(ерзац-шабери, спец. стамески і т.д.)?
  12. Подивіться перше посилання на попередній сторінці, що я давав, там під ПБ теж відносно квадратна колона. Як варіант може бути, що верстат з заводу спеціалізувався на обробці кінців довгих деталей, звідти і велике прохідне в шпинделі, і таке співвідношення розмірів ПБ і робочого поля. І якщо це Німеччина, то він виготовлений приблизно як раз в часи коли їй після WW1 заборонили вигитовляти зброю, і цей верстат могли зробити з огляду "якщо що, то на ньому буде зручно казенники і дульні зрізи обробляти, а так це просто токарний, ну так вийшло шо ПБ завелика, шо поробиш"
  13. Якщо і не рідна, то від родича, а не приколхожена від незрозуміло чого. Загуглив "старий токарний з плоским ременем" і ось наприклад перше підходяче, що потрапило в очі. Верстат з даної теми може і має доробки, але точно не монстр франкенштейна а ось тут, наприклад, на першій картинці зображений токарний у якого пб теж ледве не половину станини займає.
  14. Автоподачі є, ремінь від шпінделя до ходового вала іде, а різьб немає. І верстат досить старий, конструкція ПБ натякає, що він міг застати ще цехові вали, здавати його в лом шось таке собі...
  15. Я так зрозумів у Вас шків сидить прямо на шпінделі, в такому випадку задній підшипник таки сприймає навантаження натягу ременя і передачі крутного моменту.