• Announcements

ELS0x62

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    15/5
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Нулевая

About ELS0x62

  • Rank
    Завсегдатай
  • Birthday 11/19/98

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    КиЇв
  • Имя Пользователя
    Дмитро
  1. Hello! Video is 2 month old, and i'm not sure this information is relevant, but i want pay your attention that in video motor rotates in wrong way: you should have direct rotation when pulling start lever upwards, and reverse rotation when pushing it downwards. Maybe you already found out and fixed that(you mentioned 2 phases swapping for rotation direction change), just want to ensure you know this!
  2. По електроніці нічого порадити не можу, але те що Ви описали по класиці вже придумано до нас — загугліть Knuth Servoturn, можливо там щось піддивитесь корисне.
  3. "краще менший зйом але більше проходів" — треба дивитись в кожному конкретному випадку, може Ви за ті декілька проходів вичовгаєте більше, ніж за один з більшим зйомом(в розумних межах). Колись чув таку думку, наче від Дядька Максима, що якщо у токарного верстата немає прискорених подач, то напрямні у нього швидше за все будуть живіші, ніж у аналогічного, але з прискореними(чому так думаю зрозуміло). "облегшити перед і навантажити зад супорта" – тут теж неоднозначно, в такому разі центр маси супорта віддаляється від точки прикладання сили ходового гвинта/вал-шестерні, збільшується плече, при динамічних навантаженнях(наприклад нарізання різьби з великим кроком) супорт хоче розвернутись в горизонтальній площині, через це відбувається нерівномірне зношування(думка на правах диванного експерта - досліджень на цю тему я не зустрічав і сам не перевіряв).
  4. Я мав на увазі, що якщо просто зі стелі вибрати два різнотипових підшипника, то таке може бути, тим більше якщо один з них ще й конічний роликовий, у яких особливі стосунки з натягом. На кресленні ІЖа як раз видно, що радіально-упорний і кульковий упорний різних розмірних рядів: радіально-упорний більший(що логічно), до того ж він стоїть на спротив "витягуванню" шпинделя, а сила різання зазвичай навпаки "заштовхує" шпиндель в ПБ, а це зусилля упорний як раз і сприймає.
  5. Як на мою думку, то роликові конічні краще ставити парами по схемах "о" або "х", бо при комбінації роликовий конічний + підшипник іншого типу може бути таке, що оптимальний натяг для одного типу підшипника виявиться недостатнім/надлишковим для іншого, і тоді таку конструкцію вже ніяк не відрегулювати.
  6. Якщо зовсім по-правильному, то дуплекси, тандеми і т.д. мають комплектуватись-перевірятись ще на заводі і продаватись зразу комплектом. Для безкласових підшипників нижнього цінового діапазону можливо краще буде взагалі відмовитись від використання "тандемів" та інших подібних схем, де зусилля "розпаралелюється" на шляху від шпинделя до корпуса в якому він встановлений(звісно окрім розпаралелювання зусилля в самому підшипнику на кульки/ролики - тут уже нічого не зробиш). п.с.: поки вдумливо писав, про заводську комплектацію дуплексів вже трохи згадали
  7. Подивіться отут стор. 22 як мінімум http://venec.ulstu.ru/lib/disk/2012/Westerninov.pdf
  8. Як на мене, "отработку" до верстата і близько підносити не варто, в ній же продукти зносу, абразивні частинки і т.д.
  9. Думаю, в серійному і масовому виробництві можна більше застосувань знайти, наприклад: 2- При токарній обробці на якихось спец. верстатах можна заготовку зразу з 2-х сторін свердлити(з однієї свердлить праве, з іншої - ліве); 3- При свердлінні всяких легких пластин одразу купою свердл можна ставити ліве через одне для взаємокомпенсації моментів і зменшення ризику, що заготовку вирве; і т.д.
  10. 1)Експорт в екселівський формат і там уже редагувати 2)Власноруч зробити шаблон на основі російського