yarik_cv

Користувачі
  • Продажи

    2/5
  • Покупки

    145/5
  • Публікації

    214
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

44 Нульова

Про yarik_cv

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Ярослав

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

1 816 переглядів профілю
  1. Власне куплю підмоторну плиту НГФ ш4
  2. Так, від 220в іж номально працює з 3кв мотором. В мене з китайським частотником (на 4 квт) прекрасно працює. Що до резистора я консультувався з виробником частотника напряму і він описав всі параметри резистора.
  3. Якось так. Звичайно, що повноцінно коробу воно не замінить але як альтернатива - має право на існування.
  4. Ще як варіант замінити коробку частотником
  5. Так, я помітив, як на мене трохи більше сотки не велика похибка але це наразі, а там гляди і лінійки мікронні і швп 2го класу )))
  6. Дякую за роз'яснення, тому зупиняюсь на 7i92м + 7i85s. Щодо лінійок почну з існуючими (на крайняк продам і візьму мікронні)
  7. @Одессит Дякую що поділилися. За швидкостями не женусь. Лінійки в мене 5мкМ думаю теж підійдуть. На скільки я знаю Ви використовуєте Mesa, по платі для лінійок зрозуміло Mesa 7i85s і вперед, а яку основну чи ще якісь допоміжні плати використовуєте? Стою на роздоріжжі, одні використовують 5i25 + 7i85s, інші радять використовувати 7i92m+7i85s мережею от і в роздумах.
  8. Здивуєтесь коли їх буде більше і Вам на очі тільки по одному попадаються )))
  9. Підніму свою стару тему з певними результатами за майже 4 роки користування хоч і хобійного: 1. Станок за жодного разу не підвів (так що варто їх розбирати і дефектувати) і робити електрику на сучасних компонентах. 2. Маслостанція на колекторному двигуні цілком має право на існування а в парі з зворотнім зв'язком ще й як має Що стосується першої схеми, вона зазнала певних змін. 1. Замість плавких запобіжників використовую автомати на 1-2А. 2. Мінус 1 пускач. Є тільки основний. 3. Лампа на 220 через автомат захисту на 1А. 4. Друг підігнав реле для маслостанції, у разі відсутності обертів шпіндель не включиться. П.С. В масляне вічко передньої бабки таки час від часу поглядаю ))) Ну і пару старих фото
  10. Я й на це розрахував, по електриці він був на 380 яких в мене нема, а от ціна мене цілком влаштовувала. Направляючі дійсно в гарному стані що мене й підкупило, та й в цілому по механіці в гарному стані, за виключенням голови, але то наживне. @Y.fowler. Так, читаю Вашу тему, дійшов де боролися з шариками в гайці швп.
  11. Дякую, тоді варто підправити тему.
  12. По сережці вичислили що іркут, а фарби там пару слоїв
  13. Сережку в нас в барахолці прикупив (придане було скупим). Продавали його як 67к25 єдине ходи і стіл менші і двигун не зверху і через ремінь, а напряму ззаду прикручується (хоча то не велика проблема) тому й подумав що це 6725.
  14. Вітаю спільното! Трішки про життя моєї хобійної майстерні. Оскільки я більше читаю і вивчаю чим щось корисне пишу. Два роки тому, після відновлення і запуску круглого іжа, відчув потребу в фрезері (задачі дуже різні), по габаритах і полях на перший час зробив вибір в сторону 676п. Довго і неспішно шукав в нормальному стані в плані механіки в радіусі 100км і щось нічого толкового не попадалось. І тут в одинь день підвернувся (6725вф2) 67к25 іркут, більш-менш комплектному стані. Хоча він продавався як 67к25 але одразу помітив певні відмінності (відмінності бо іркут). На жаль відсутні інформаційні таблички але за допомогою спільноти вдалось визначити що це 6725вф2 67к25 Іркуцького виробництва десь 82го року з ходами (x*y*z) 400*250*430 (по пам'яті), в прибалта більші ходи. Звичайно він був не підключений, мотори були окремо, стіл попилений (тому якщо в когось є на продаж - пропонуйте, можливо підійде від 67к25 прибалта), глянув направляючі - в нормі. Шафа звичайно що розграбована (Буде гарна шафа для інструменту). Позаглядав куди міг нічого кримінального не побачив і вдарили по руках і через декілька днів верстат був вже в моїй майстерні. Щасливий був як слон (Дружина також ))). Загнав його в куток та й почав прикидати що я від нього хочу. Оскільки з приданого була одна фреза на км4 і втулка iso40/КМ4 з хвостовиком для зажиму, почав шукати і скуповувати перехідники, оправки, фрези, цангові патрони, розточні головки і т.д., щоб на перший час було з чим працювати (фрезер не токарний, де пару різців з алі і ти виконуєш 90% робіт). Також з часом прикупив і перебрав поворотний стіл, удг, лінійки з DRO оскільки на жаль їх не було в комплекті, а лінійки дуже хотілось (відчув їх перевагу на токарному). Перша ідея була відновити до заводського керування на сучасних компонентах. Живлення на 220в, оскільки 3х фаз немає і наразі ресовці такі суми малюють що ну його тойво. Почав з самого простого - перебрав асинхронні мотори, позамінював підшипники, прогнав мегометром і підключив до частотників. Вердикт - асинхронники всі робочі що не могло не радувати. За привід подач відповідав двигун постійного струму живився купою міді і по традиції її звичайно ж не було в електро-шафі і ця мідь вже давно мабуть перероблена. Ну думаю не велика проблема, придумаю якийсь контролер з зворотнім зв'язком і буде щастя. Розібрав мотор і на вигляд він був підгорілий зрозумів що тут 50 на 50. Хоч і не плекав великих надій перебрав його (замінив щітки, прочистив доріжки, замінив підшипники), подав на нього 48В і за 3-5 хв роботи в холосту він нагрівався так що з нього аж димок сизий йшов. Не знаю чи така його робота але беруть сумніви(я собі уявляю що буде під навантаженням, хоча й працює короткочасно). Почав вивчати що люди ставлять замість двигуна постійного струму. Тут варіантів декілька: 1. Не ставлять нічого і працюють повністю в ручну без подач. 2. Такий-же двигун постійного струму і ставлять його болт он в штатне місце. 3. Асинхронник з редукцією і частотником в штатне місце. 4. Кроковий двигун з драйвером в штатне місце (підкуповує великий крутний момент). 5. Серво двигун з драйвером в штатне місце. 6. Серво двигун на кожну вісь + ЧПК. 7. Викидують всю кінематику і ставлять ШВП і серви на кожну вісь + ЧПК. Друга ідея була варіант 5. Серво двигун з драйвером в штатне місце. Дає можливість з часом перейти на п6. Наразі все більше схиляюсь до п.6 Серво двигун на кожну вісь + ЧПК. Як я це бачу наразі? За великими швидкостями не женуся, в основному працюю по сталі, але апетит приходить пі час обіду. Сподобався варіант як зробив @Одессит в 2014 році з 67к25 (Якщо я правильно вчитався і зрозумів): * Маслостанція - залишається як є * Шпіндель крутимо частотником (є в наявності щось) * Гвинти залишаються старі * Штурвали залишаються як є * Гальма залишаємо штатні (серви без гальм) * Прикручуються серви на осі через редукцію. x,y через кутові шестерні макіти. z через планетарний редуктор 1:3. * Лінійки TTL використати як лінійні енкодери (DRO продати) * Серви китай: x - 750w, y -600w, z - 1kw (збірна солянка) * Керування Комп + LinuxCNC + Mesa 7i85s + Ще якась Mesa (Чи плата чи по мережі до кінця не розібрався, ще вивчаю) Отже питання до спільноти, наскільки має право на існування такий проект?
  15. 1:Complete auto-tuning, Це якраз автоматичне визначення параметрів двигуна.