Illluminat

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    279
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

20 Нулевая

О Illluminat

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 27.10.1983

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Вінниця
  • Имя Пользователя
    Віталій

Настройки Барахолки

  • По-умолчанию только новые товары
    Нет
  • Скрыть "параметры" товара из списка товаров
    Нет
  • Скрыть статусы товаров (новый, бу, поломан/на запчасти)
    Нет
  • Не показывать среди товаров - Техлитературу
    Да

Настройки Форума

  • Добавить темы в блоке новые посты/темы/блоги?
    0

Посетители профиля

485 просмотров профиля
  1. Ну, згідно з калькулятором, двигуна на 2.2 кВт вистачить через частотник, візьму на 1000 - 1500 об/хв, якщо потрібні будуть вищі оберти підніму частотником
  2. З калькулятором не стикався. Думав робити на краях полок, та й сам бачу залишиться ~ 10мм товщини, думав вже ставити на ветикальних опорах, але тоді розмір між центрами рельс ~80мм от і вагаюсь
  3. Ще питання до аудиторії, а як же на малих китайських станках працюють колекторні двигуни і 550 і 750Вт і діапазон там від 50 до 2000 об
  4. @Parxom а ви не питали в них не має шліфованих 5 класу і гайок з натягом, це так для інформації?
  5. Передню бабку однозначно піднімати, я задавав питання з приводу товщин полок, які залишаться після шліфовки, чи досить їх товщини під рейсами?
  6. @CNC_User може Ви глянете хоть глазком, бо з сервами ніколи справи не мав і навіть не знаю з якого боку до них підходити
  7. А з сервами що робити по 400 на подачі і 750 на шпіндель буде добре? Я там на початку теми кидав мануал, може хтось хто шарить в настройках подивиться чи підходять вони мені чи шукати інше.
  8. А якщо піти на уступки, взяти шліфовану швп С5 с переднатягом і зменшити точність лінійок до 5 мкм, цим можна добитись кращого результату?
  9. Вес плиты? Как магнитит? Механическая?
  10. @stas87 прекрасно розумію, тому і хочу поставити лінійки і подвійні гайки тому як ціна швп скажімо класу С3 с переднатягом в рази дорожче лінійок
  11. Провірте будьласка биття оправки по наружі хочу використати щоб виставити передню бабку
  12. На транспортних швп каласу С7, похибка на 300мм до 5 соток, так заявляють виробники, для цього потрібні лінійки
  13. Я що десь написав чи обмовився, що лінійками люфт буду вибирати? Прошу вибачення. Лінійки для точності, з люфтами треба боротись механічно.
  14. 5 КВт двигун ставити якось не варіант на такий станок, а як назразок тоді серви на шпіндель скажімо 0.75 КВт, передача 1:1, управління напевне по степ дір(в китайця спитаю) не кидайдесь в мене сильно, ніколи з сервами справи не мав потужність беру зі довідника "стеля"
  15. @Kulemett приміри я навів для прикладу, якщо залишити на тв320 старий гвинт, тоді шаговиком не обійдешся, хоча якщо крок гвитна пипустимо 5 то nema42 справиться, серва по яскравіше буде степ дір і то на 1Квт не менше напевне