#204630 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 В мене ще мало досвіду і вражень щоби напевно щось висловлювати про достатність моменту. Але точно скажу, що механічного обмежувача - тріскачкі в моєму верстаті немає. Можливо надлишок моменту обмежується проворотом привідної електромуфти чи електрично через надлишок струму в електроприводі. Ще не було в мене такого випадку, щоби щось написати. В мене від двигуна автоподач до привідного валу стоїть з заводу ремінна передача. В неї співвідношення 1 до 3 . Але ці верстати також комплектувалися шестеренчастим приводом. В тих приводах співвідношення 1 до 8. З таким співвідношенням асінхронний двигун з частотником впорається з малими подачами. Я і сам подивляюся тепер на такій шестеренчастий механізм, бо співвідношення 1 до 8 мені підходить краще. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204632 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 (змінено) У меня шестеренчатый. Тоже мучился с подачами (привода небыло, движок был без тахо ). Плюнул, поставил асик и мицубиси ЧП. Сперва пожадничал, поставил 2КВт х 3000об. Многовато вышло на мин. подаче, заменил на 900 об. Доволен. Ну то такое, у кого, что есть: нормальный ЧП дорогой. Змінено 30 жовтня, 2019 користувачем ig3757 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204647 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , ig3757 написав: У меня шестеренчатый. Тоже мучился с подачами (привода небыло, движок был без тахо ). Плюнул, поставил асик и мицубиси ЧП. Сперва пожадничал, поставил 2КВт х 3000об. Многовато вышло на мин. подаче, заменил на 900 об. Доволен. Ну то такое, у кого, что есть: нормальный ЧП дорогой. Чи могли би ви зробити світлини того як той вузол з мотором подач виглядає на вашому верстаті? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204752 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 Вот такой привод.Над ним частотник. Всё стало на штатное место старого ДПТ. На двигателе проточил вал и шпонпаз под штатный диаметр. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204771 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 Дякую. Може і мені колись пощастить знайти шестеренчастий механізм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204776 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 ВЭМ130УХЛ4. зараз постараюсь скинути фотки 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204779 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 оце такий шкаф і двигун. Була думка відремонтувати але зрозумів що це мартна трата часу і грошей. треба щось сучасне завтра планую включити в ручному режимі. Хотів би спитати там як він включається Як я розумію спочатку має заробити масляний насос а поті все інше Як включити цей насос 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204780 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 10 годин назад, Саша написав: В мене ще мало досвіду і вражень щоби напевно щось висловлювати про достатність моменту. Але точно скажу, що механічного обмежувача - тріскачкі в моєму верстаті немає. Можливо надлишок моменту обмежується проворотом привідної електромуфти чи електрично через надлишок струму в електроприводі. Ще не було в мене такого випадку, щоби щось написати. В мене від двигуна автоподач до привідного валу стоїть з заводу ремінна передача. В неї співвідношення 1 до 3 . Але ці верстати також комплектувалися шестеренчастим приводом. В тих приводах співвідношення 1 до 8. З таким співвідношенням асінхронний двигун з частотником впорається з малими подачами. Я і сам подивляюся тепер на такій шестеренчастий механізм, бо співвідношення 1 до 8 мені підходить краще. я думаю що у вас у великому шківу стоїть обгонна муфта яка при перевантаженні буде спрацьовувати. Подивіться на великий шків з торця там куча болтиків стоїть 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204781 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 Маслостанція трифазна, отже запускається одним з пускачів, а пускач запускається кнопкою. Треба шукати кнопочку із зображенням оливниці. Двигун ВЕМ-130 в гуглі я не знайшов. Судячи з табличкі він на 63 Вольта, і споживає 20,5 Ампера. 1300 Ватт... Я би спочатку пошукам схему штатного електроприводу, може там нічого складного і немає для відновлення. Бачу конденсатори електролітичні. Вони з часом висихають втрачаючи ємність. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204782 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 я дивлюсь у нас геть різні шафи керування, хоч і однакові станки. У вас якого року станок у мене наче як 1993 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204783 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , prdesna написав: я думаю що у вас у великому шківу стоїть обгонна муфта яка при перевантаженні буде спрацьовувати. Подивіться на великий шків з торця там куча болтиків стоїть Так, якісь болтикі в тому місці я пригадую. Навіть не подумав, що це муфта. , prdesna написав: я дивлюсь у нас геть різні шафи керування, хоч і однакові станки. У вас якого року станок у мене наче як 1993 У мене 88-89 рокі. Верстат датований 88 роком, а шафа 89 роком. Зимній верстатик. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204793 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , Саша написав: Маслостанція трифазна, отже запускається одним з пускачів, а пускач запускається кнопкою. Треба шукати кнопочку із зображенням оливниці. Двигун ВЕМ-130 в гуглі я не знайшов. Судячи з табличкі він на 63 Вольта, і споживає 20,5 Ампера. 1300 Ватт... Я би спочатку пошукам схему штатного електроприводу, може там нічого складного і немає для відновлення. Бачу конденсатори електролітичні. Вони з часом висихають втрачаючи ємність. я знайшов цей ешим 1 схему подивився подумав і вирішив що буде дорожче відновлювати . Правільно буде поставити сучасну електроніку там елементна база стара їй вже 26 років оце і мені не зрозуміло в паспорті написано 7.5 ампери а на моторі 20,5. Як це зрозумітинезнаю А чому ви викинули трансформатор я так розумію він живить двигун постійного струму 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204796 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 (змінено) , prdesna написав: А чому ви викинули трансформатор я так розумію він живить двигун постійного струму Трансформатор живив тірісторний регулятор, а тірісторний регулятор керував двигуном. Новий блок живиться від однієї фази і так само керує двигуном. В яке місце підключити той трансформатор? Змінено 30 жовтня, 2019 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204799 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , Саша написав: Трансформатор живив тірісторний регулятор, а тірісторний регулятор керував двигуном. Новий блок живиться від однієї фази і так само керує двигуном. Де мені підключити той трансформатор? логічно. яке враження від станка а по роботі цей блок задовільняє всім вимогам . Ускорена подача також є чи відсутня 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204800 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 по потужності в мене двигун 0,55 квт має бути а великий тому що тагогенератор стоїть. До речі у вас тахогенератор підключений до цього блоку 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204803 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , prdesna написав: логічно. яке враження від станка а по роботі цей блок задовільняє всім вимогам . Ускорена подача також є чи відсутня Мені був портібен інструментальний фрезер. 675-676 я не розглядав. На тепер верстат задовільняє мої потреби. Жорсткій і точний. З часом можна багато чого додати чи змінити залежно від потреб. Щодо прикореної подачі я трохі поміняв логіку. Я зробив інакше - регулювання в різні бокі не одним резистором а двома. Тобто зворотній хід можна зробити прискореним і це і буде прискорена подача. Тобто фрезерую повільно, а вертаюся у вихідне положення прискорено, наскількі накручу резистором. , prdesna написав: До речі у вас тахогенератор підключений до цього блоку Так, тахогенератор підключений і він відчутно стабілізує швидкість подач. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204805 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , Саша написав: Мені був портібен інструментальний фрезер. 675-676 я не розглядав. На тепер верстат задовільняє мої потреби. Жорсткій і точний. З часом можна багато чого додати чи змінити залежно від потреб. Щодо прикореної подачі я трохі поміняв логіку. Я зробив інакше - регулювання в різні бокі не одним резистором а двома. Тобто зворотній хід можна зробити прискореним і це і буде прискорена подача. Тобто фрезерую повільно, а вертаюся у вихідне положення прискорено, наскількі накручу резистором. чудова думка. А де купували такий блок. Ви двигун постійного струму не перебирали не мастили, я так підозрюю що там смазка геть відсутня від років ви резистори ставили паралельно для регулювання в різні боки 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204809 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 (змінено) , prdesna написав: чудова думка. А де купували такий блок. Ви двигун постійного струму не перебирали не мастили, я так підозрюю що там смазка геть відсутня від років Блок є в барахолці. Двигун постійного струму перебирав, перемив, перечистив, передивився, підшипникі замінив і пофарбував. Потім перевірив чи легко обертається ротор. Змінено 30 жовтня, 2019 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204813 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , Саша написав: Блок є в барахолці. Двигун постійного струму перебирав, перемив, перечистив, передивився, підшипникі замінив і пофарбував. Потім перевірив чи легко обертається ротор. в мене зараз як обертаю за шків щось там наче як тормозить і клацає 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204815 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , prdesna написав: в мене зараз як обертаю за шків щось там наче як тормозить і клацає Розборка все покаже. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204817 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 9 минут назад, Саша сказал: Двигун ВЕМ-130 в гуглі я не знайшов Паспорт : https://www.chipmaker.ru/files/file/5591/ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204823 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , StatusQuo написав: Паспорт : https://www.chipmaker.ru/files/file/5591/ дуже дякую 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204826 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 (змінено) я сьогодні звернув увагу на регулятор на подачу стола там два резистори які перемикаються через тумблер а саме цікаве шкала від 10 до 1800 я так і незрозумів що на цій шкалі зазначено що вона обозначає. Жаль що не сфоткав. На фото щось трішки видно Змінено 30 жовтня, 2019 користувачем prdesna 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204834 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 (змінено) У вас 6720В. Паспорт і схеми є в інтернеті. Десь на ОЛєІКСІ я вже бачив дуже схожий верстатик... Зелені гофри дуже мені запам'яталися. Лімби у вас хороші, з малою дискретністю. У мене не такі, грубі з дискретністю 0,1. Бо ПЦІ на верстаті стояла із заводу і на лімби оператор не дивився і лімби ставили грубі. Змінено 30 жовтня, 2019 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204836 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 , Саша написав: У вас 6720В. Паспорт і схеми є в інтернеті. Десь на ОЛєІКСІ я вже бачив дуже схожий верстатик... Зелені гофри дуже мені запам'яталися. Лімби у вас хороші, з малою дискретністю. У мене не такі, грубі з дискретністю 0,1. Бо ПЦІ на верстаті стояла із заводу і на лімби оператор не дивився і лімби ставили грубі. я знайшов паспорт правда в поганому стані. В паспорті нічого про це не написано. У вас яка градація стоїть яка шкала 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах