#203368 Опубліковано: 23 жовтня, 2019 хз думаю то нереально зробити. Щей так аби паралельно з направлючими станка. Якби була заводська посадка без зміщення то так обкатався і розточив завтулив розточив, а так хз 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203381 Опубліковано: 23 жовтня, 2019 а так надооткатывать паралельность по призме, а потом ловить ось по заднему подшипнику. ТО что у вас дырка под передний подшипник 100 - это хорошо. Втулите и растачивайте под шпиндельный подшипник 72. На руском чипе есть целая тема по переделке. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203399 Опубліковано: 23 жовтня, 2019 1 час назад, sadam сказал: а так надооткатывать паралельность по призме, а потом ловить ось по заднему подшипнику. ТО что у вас дырка под передний подшипник 100 - это хорошо. Втулите и растачивайте под шпиндельный подшипник 72. На руском чипе есть целая тема по переделке. а який саме шпіндельний підшипник з діаметром зовнішньої обойми 72. Не підкажите номер ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203443 Опубліковано: 23 жовтня, 2019 В мене стоїть шпіндельний 3182110 (якщо я непомиляюся давно я туди нелізав ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203487 Опубліковано: 23 жовтня, 2019 (змінено) ну що можите мене привітати . Операція розточка тимчасово відміняється)) Весь день підбирав підкладки і всетаки добився результату. По вертикалі ніс задертий до гори на 1 десятку на 400мм довжини, а по горизонталі конусить на 7 соток на 400мм. Що мені більш ніж достатньо. Тепер головне щоб не збилися налаштування треба пластиліном заліпити , або синьою ізолентою замотати))) Змінено 23 жовтня, 2019 користувачем wpunduk 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203504 Опубліковано: 24 жовтня, 2019 (змінено) Ни что так не постоянно, как то что временно.))) Хотя, учитывая тот факт, какой подшипник стоит впереди -:хорошее настроение у вас не на долго. Змінено 24 жовтня, 2019 користувачем Красноармеец 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203517 Опубліковано: 24 жовтня, 2019 3 часа назад, Красноармеец сказал: Ни что так не постоянно, как то что временно.))) Хотя, учитывая тот факт, какой подшипник стоит впереди -:хорошее настроение у вас не на долго. чому ? він же нагрузки більші ніж шпиндельний витримує тай + їх там 2 шт а не 1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203528 Опубліковано: 24 жовтня, 2019 (змінено) По поводу нагрузки ни чего не скажу ( не сравнивал), а то что зазор, в нем имеющийся, не регулируется - это да. Ну и от наработки моточасов зазор будит только увеличиваться и операция отрезания будит вам "нравиться" больше и больше. Если уже и из вращаться подобным образом, то нужно было дуплексировать радиально-упорные подшибосы. Змінено 24 жовтня, 2019 користувачем Красноармеец 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203543 Опубліковано: 24 жовтня, 2019 (змінено) 17 часов назад, Ivanus-1971 сказал: В мене стоїть шпіндельний 3182110 (якщо я непомиляюся давно я туди нелізав ) і як себе веде при відрізанні ? масляні канали для смазки прорізали в самій втулці аби масло поступало в підшипник ?? вмене за рахунок того що внутрішній діаметр підшипника 45мм і на шпинделі сам конус знятий для посадки , а місце якраз співпадає з конусом внутрішнім км4. одним словом сильно прослаблений шпіндель . Тому куплю мабуть новий шпіндель і перероблю під інший підшипник бо щей до всього криво посадка проточена , шпиндель бє 1 десятку проточкою кулачків вилікувалося але внутрішнім конусом вже нереал користуватися. Одним до чого торкалася рука попереднього власника всюди косяки. У вас все гуд ? маєте інфу якусь по переробці ? Багато з шпінделя прийшлося проточувати аби туди сів конус підшипника ? Змінено 24 жовтня, 2019 користувачем wpunduk 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#203593 Опубліковано: 24 жовтня, 2019 6 часов назад, wpunduk сказал: і як себе веде при відрізанні ? масляні канали для смазки прорізали в самій втулці аби масло поступало в підшипник ?? вмене за рахунок того що внутрішній діаметр підшипника 45мм і на шпинделі сам конус знятий для посадки , а місце якраз співпадає з конусом внутрішнім км4. одним словом сильно прослаблений шпіндель . Тому куплю мабуть новий шпіндель і перероблю під інший підшипник бо щей до всього криво посадка проточена , шпиндель бє 1 десятку проточкою кулачків вилікувалося але внутрішнім конусом вже нереал користуватися. Одним до чого торкалася рука попереднього власника всюди косяки. У вас все гуд ? маєте інфу якусь по переробці ? Багато з шпінделя прийшлося проточувати аби туди сів конус підшипника ? Я його купив вже переробленим. В нас в Бродах був механічний завод він працював на" оборонку " я його там купив ,ітам його переобляли. На рахунок змазки, вона методом розбрискування там всередині в бабці вифрезувано , що масло попадає від розбризкування. Насоса масляного немає зовсім.На рахунок відрізання, відрізає ,але треба дуже акуратно подавати. Станок не першої свіжості є трохи виробітка, но я до него привик,а якщо щось серйозне відрізати , в мене ще є 1а62 . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах