wpunduk

тв-320 бешена бабка!!

35 повідомлень у цій темі

хз думаю то нереально зробити. Щей так аби паралельно з направлючими станка. Якби була заводська посадка без зміщення то так обкатався і розточив завтулив розточив, а так хз 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а так надооткатывать паралельность по призме, а потом ловить ось по заднему подшипнику.

ТО что у вас дырка под передний подшипник 100 - это хорошо. Втулите и растачивайте под шпиндельный подшипник 72. На руском чипе есть целая тема по переделке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, sadam сказал:

а так надооткатывать паралельность по призме, а потом ловить ось по заднему подшипнику.

ТО что у вас дырка под передний подшипник 100 - это хорошо. Втулите и растачивайте под шпиндельный подшипник 72. На руском чипе есть целая тема по переделке.

а який саме шпіндельний підшипник з діаметром зовнішньої обойми 72. Не підкажите номер ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене стоїть шпіндельний 3182110  (якщо я непомиляюся давно я туди нелізав )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну що можите мене привітати . Операція розточка тимчасово відміняється)) Весь день підбирав підкладки і всетаки добився результату. По вертикалі ніс задертий до гори на 1 десятку на 400мм довжини, а по горизонталі конусить на 7 соток на 400мм. Що мені більш ніж достатньо. Тепер головне щоб не збилися налаштування треба пластиліном заліпити , або синьою ізолентою замотати))) :0ea1067f:

Змінено користувачем wpunduk
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ни что так не постоянно, как то что временно.)))

Хотя, учитывая тот факт, какой подшипник стоит впереди -:хорошее настроение у вас не на долго.

Змінено користувачем Красноармеец
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Красноармеец сказал:

Ни что так не постоянно, как то что временно.)))

Хотя, учитывая тот факт, какой подшипник стоит впереди -:хорошее настроение у вас не на долго.

чому ? він же нагрузки більші ніж шпиндельний витримує тай + їх там 2 шт а не 1

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По поводу нагрузки ни чего не скажу ( не сравнивал), а то что зазор, в нем имеющийся, не регулируется  - это да. Ну и от наработки моточасов зазор будит только увеличиваться и операция отрезания будит вам "нравиться" больше и больше.

Если уже и из вращаться подобным образом, то нужно было дуплексировать радиально-упорные подшибосы.

Змінено користувачем Красноармеец
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, Ivanus-1971 сказал:

В мене стоїть шпіндельний 3182110  (якщо я непомиляюся давно я туди нелізав )

і як себе веде при відрізанні ? масляні канали для смазки прорізали в самій втулці аби масло поступало в підшипник ?? вмене за рахунок того що внутрішній діаметр підшипника 45мм і на шпинделі сам конус знятий для посадки , а місце якраз співпадає з конусом внутрішнім км4. одним словом сильно прослаблений шпіндель . Тому куплю мабуть новий шпіндель і перероблю під інший підшипник бо щей до всього криво посадка проточена , шпиндель бє 1 десятку проточкою кулачків вилікувалося але внутрішнім конусом вже нереал користуватися. Одним до чого торкалася рука попереднього власника всюди косяки. У вас все гуд ? маєте інфу якусь по переробці ? Багато з шпінделя прийшлося проточувати аби туди сів конус підшипника ?

Змінено користувачем wpunduk
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, wpunduk сказал:

і як себе веде при відрізанні ? масляні канали для смазки прорізали в самій втулці аби масло поступало в підшипник ?? вмене за рахунок того що внутрішній діаметр підшипника 45мм і на шпинделі сам конус знятий для посадки , а місце якраз співпадає з конусом внутрішнім км4. одним словом сильно прослаблений шпіндель . Тому куплю мабуть новий шпіндель і перероблю під інший підшипник бо щей до всього криво посадка проточена , шпиндель бє 1 десятку проточкою кулачків вилікувалося але внутрішнім конусом вже нереал користуватися. Одним до чого торкалася рука попереднього власника всюди косяки. У вас все гуд ? маєте інфу якусь по переробці ? Багато з шпінделя прийшлося проточувати аби туди сів конус підшипника ?

Я його купив вже переробленим. В нас  в Бродах був механічний завод він працював на" оборонку " я його там купив ,ітам його переобляли. На рахунок змазки, вона методом розбрискування там всередині в бабці вифрезувано , що масло попадає від розбризкування. Насоса масляного немає зовсім.На рахунок відрізання, відрізає ,але треба дуже акуратно подавати. Станок не першої свіжості є трохи виробітка, но я до него привик,а якщо щось серйозне відрізати , в мене ще є 1а62 .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку