стани

Змащування направляючих та поперечки 1к62

4 повідомлення у цій темі

Доброго часу всім. В продовження теми "Де можна придбати стиракрил чи бутакрил?" ( як би ще знав, як посилання залишити...). В цій темі розкажу про своє бачення цього процесу, на істину не претендую. Описувати сам процес функціонування рідної системи змащування не буду, надіюсь, він відомий. Зупинюсь на тому, що мені в ньому не сподобалось. Направляючі змащуються із фартуха. Мастило перед тим омиває шестерні, підшипники та втулки. Як не крути, а продукти зносу воно забирає з собою. Щось звичайно осідає, але частина таки потрапляє на направляючі. Можливо, це варто було б ігнорувати, але... Після деякого часу з шабером повторяти цю процедуру не сильно хочеться, хочеться максимально довго зберегти точність направляйок, тому й було прийнято таке рішення, як окрема система змащування. Робилося із того, що було в майстерні, єдине, придбався розпилювач заради пластикової трубки. Корпус бачка із листового металу, корпус насоса із шматка чавуну, плунжер стальний, з канавками для ущільнення самим мастилом, накатаний кулькою зверху , для гладкої та трохи зміцненої поверхні, кульки від підшипника, пружинки, мідні трубки, штуцери, пайка де потрібно ЛОКом, токарка, фрезеровка. Для заповнення фартуху було вварене колінце всередину ємності, доступне при знятті кришки. Перехід в корпус суппорта штуцером, він стоїть замість рідного крана, мастило в каретці продовжує ходити як і раніше. Може, щось і забув але думаю, все ясно із фоток, простіше мабуть нікуди, єдине, плунжер було мабуть потрібно робити меншого діаметру, кучає здорово, пару качків достатньо, більше- перебір... В крайньому лівому положенні фартуха вся ця конструкція нікуди не впирається, до важеля фрикціону залишається приблизно 20-30мм.  Пофарбую потім, коли буде тепло. Таке моє рішення, може я в чомусь   і перегинаю, але змащувати направляйки переробкою якось не те... Про задні прижимні планки далі, про них також не забув.DSC05195.JPG

DSC05154.JPG

DSC05155.JPG

DSC05156.JPG

DSC05157.JPG

DSC05159.JPG

DSC05160.JPG

DSC05161.JPG

DSC05162.JPG

DSC05164.JPG

DSC05165.JPG

DSC05166.JPG

DSC05167.JPG

DSC05169.JPG

DSC05174.JPG

DSC05175.JPG

DSC05176.JPG

DSC05177.JPG

DSC05179.JPG

DSC05180.JPG

DSC05181.JPG

DSC05210.JPG

DSC05211.JPG

DSC05212.JPG

DSC05213.JPG

DSC05190.JPG

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Задні прижимні планки. Їх змащування спочатку планував зробити від цього ж насосу, але їх площа в порівнянні із основними направляйками не велика, тому й вирішив робити окрему систему, поки  основні направляючі змастиш, з-під прижимних вже калюжа натече... Систему вирішив зробити простеньку, на принципі  сполучених ємностей. На самих планках профрезеровані канавки ( голка від дизельної форсунки, заточена під граверну фрезу) та зровлений потай на 12мм для фетрової пробки, вона має трохи стримувати вихід мастила, та й фільтр не зайвим буде... Потім шабровка. Ємність- шматок внутрішньої трубки від автоамортизатора. Токарка, штуцери, пробки, кронштейн, пайка ЛОКом, установка.  Спочатку були прямі штуцери, але висіло воно геть ніяке, тому переробив на кутові . Висота установки ємності вибрана такою, аби її дно було нижче самої площини на 15-20мм. Вибачаюсь за якість фото, робив на мобільний, фотоапарату тоді з собою не було, але суть, думаю, зрозуміла.  Перед роботою, та й в процесі,  можна додати 1-2 кубики мастила, чи скільки потрібно,  витече рівно скільки ж, поки рівень у ємності не зрівняється з рівнем площини прижимних планок. Контрольований розхід, головне не забувати... Хоча, наскільки я зрозумів по тих старих станках, які мені вдалося придбати, про існування цих самих прижимних планок не всі здогадувалися, а те, що їх треба ще й інколи змащувати й говорити не доводиться...

IMG_20210106_130014.jpg

IMG_20210106_121939.jpg

IMG_20210106_121950.jpg

IMG_20210106_125855.jpg

IMG_20210106_125929.jpg

IMG_20210106_125942.jpg

IMG_20210106_130028.jpg

IMG_20210109_132944.jpg

IMG_20210109_133655.jpg

IMG_20210109_131340.jpg

IMG_20210109_131415.jpg

IMG_20210109_131422.jpg

IMG_20210109_131435.jpg

IMG_20210109_132341.jpg

IMG_20210109_132517.jpg

IMG_20210109_133015.jpg

IMG_20210109_133707.jpg

IMG_20210109_133719.jpg

IMG_20210109_145934.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в захваті! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Достойная работа! И достойные фото!!! Спасибо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку