стани

Різцетримач 1к62, мій варіант реставрації...

1 повідомлення у цій темі

Доброго часу. Вирішив викласти хід ремонту різцетримача, може комусь знадобиться. Маємо: малу поздовжню, станок 1к625 Лубенського станкобудівного заводу, дійшов час до самого різцетримача. Направляючий виступ для нього був вже зрізаний до мене, основний гвинт також люфтив у каретці. Сам корпус різцетримача побитий життям, із вже не рідними різьбами, здається і схожий на 1к62 ( на одному з фото є для порівняння начинка того що на моєму станку  та від 1к62) , але внутрішні деталі більші, тому й вирішив реставрувати те, що є. Розглядав варіант з різцетримачем від 16к20, з конусною посадкою, але отвори для кріплень свердлити ніде, дуже прослаблять конструкцію. Між різцетримачем та кареткою вже стояла пластина приблизно 10мм, плюс ремонти направляйок дали своє, вирішив скористатися цим. Спочатку довів до ладу корпус, розточка отвору під базуючий виступ ( той, що був відпиляний), запресовка бронзової втулки. Фрезеровка опорної площини та розточка цієї втулки за одну установку. Фрезеровка верхньої площини відносно низу. Фрезеровка опорних площин різців. Потім встановивши стандартний різець та закріпивши в патрон конус, підставками вирахував необхідну висоту проставки. Різці меншого розміру підуть вже з підкладками...  В товстий листовий метал вварив бобишку, потім це все відпалилося в пічці. Обробив торець на токарному та просверлив і розточив центральний отвір, під нутромір, такий самий, як і в каретці. Був виточений також і центруючий валик, для збірки. Перед приклеюванням площину каретки обробив на строгальному, для формування площини відносно направляючих. Кріплення на чотири гвинти м8. Нанесений епоксидний клей з пластифікатором, поставлений центруючий валик, затягнуті гвинти ( грань під ключ залишив, потім відрізав), полімеризація пару днів. Далі обкатка на поворотному столу відносно отвору ( центруючий валик видалено), обробка площини літучим різцем на потрібну висоту та обточка центруючого виступу по отвору в різцетримачі. Пришабрювання на фарбу площин різцетримача та каретки. Фіксатор різцетримача був нагільзований поршневим пальцем від якогось мотоцикла ( здається, МТ), потім проточений в центрах із формуванням фіксуючого конусу, 10 градусів. Отвір в різцетримачі також оброблений та притертий саморобним притиром ( не технологічно й вигляд страшний, але як разова акція воно працює), зараз фіксатор ходить плавно по всій довжині. На поворотному столі розточені чотири отвори для фіксаціїї, з попереднім розрахунком їх розположення. Розточував як чисто, виявляється, вони були розташовані не під 90 градусів одне відносно іншого... Каретку відкатав по боковій площині для стартової позиції, потім повернув стіл на 45 градусів, ну і далі по колу, до закінчення роботи. Фіксуючі стаканчики- ст-45, гартовані, обточені потім в розмір з натягом та на та на конус всередині, контроль на фарбу по вже готорому фіксатору. Новий центральний гвинт, посадка з натягом приблизно 0,02мм, зверху затягується гайкою, сама гайка механізму фіксації та повороту не заважає. Для змащування зверху замість оригінальної маслянки різьба м10 крок 1 та пробка з накаткою, простіше відкрутити та крапнути туди мастила з маслянки, аніж воювати з рідною маслянкою... Пружина від клапанів ВАЗу, кільце під рукоятку повороту проточене так, щоб рукоятка стояла в необхідному положенні. При повертанні крутиться плавно ( зазор на центральній втулці дав мінімальний), відмикається для розвороту легко, фіксується наглухо, по індикатору повторяємість позиції є. Фото можуть бути не по порядку...  Можливо, трохи забагато мороки, але результат, думаю, того вартий... 

DSC05108.JPG

DSC05109.JPG

DSC05110.JPG

DSC05111.JPG

DSC05112.JPG

DSC05113.JPG

DSC05114.JPG

DSC05115.JPG

DSC05116.JPG

DSC05117.JPG

DSC05118.JPG

DSC05119.JPG

DSC05120.JPG

DSC05121.JPG

DSC05122.JPG

DSC05123.JPG

DSC05125.JPG

DSC05126.JPG

DSC05127.JPG

DSC05128.JPG

DSC05129.JPG

DSC05130.JPG

DSC05131.JPG

DSC05132.JPG

DSC05133.JPG

DSC05135.JPG

DSC05136.JPG

DSC05137.JPG

DSC05138.JPG

DSC05139.JPG

DSC05140.JPG

DSC05141.JPG

DSC05142.JPG

DSC05143.JPG

DSC05144.JPG

DSC05145.JPG

DSC05146.JPG

DSC05147.JPG

DSC05148.JPG

DSC05149.JPG

DSC05151.JPG

DSC05152.JPG

DSC05153.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку